Jos vihaisit työtäsi, irtisanoutuisitko ennen uuden työn löytymistä?
Kommentit (274)
Vierailija kirjoitti:
Sopeutumishäiriö. Mikä ihmeen sairasloman peruste tämä on ?
Koska ei tunneta käsitettä burnout sairautena niin kirjoitetaan tuo että saa sairaspäivärahaa, ja hyvä niin.
Been there, done that. Otin lopputilin koeajalla, kun työn kuva ei vastannut sovittua.
Eipä ole tullut vielä irtisanouduttua.
Tässä maailmanajassa etsisin toisen työn valmiiksi, koska töitä on tarjolla niukasti ja hakijoita paljon. Voimia jaksamiseen!
Jos olisi määräaikainen, tekisin loppuun vaikka vihaisin työtä. Pitää elättää perhe, eikä uutta työtä välttämättä löydy heti. Yhden vuoden määräaikaisen tein väkisin loppuun, sitten sain paremman työn.
Vierailija kirjoitti:
Jos olisi määräaikainen, tekisin loppuun vaikka vihaisin työtä. Pitää elättää perhe, eikä uutta työtä välttämättä löydy heti. Yhden vuoden määräaikaisen tein väkisin loppuun, sitten sain paremman työn.
Entä vakituisesta?
Vierailija kirjoitti:
Been there, done that. Otin lopputilin koeajalla, kun työn kuva ei vastannut sovittua.
Pari kertaa näin, pari kertaa myös on tullut pyydettyä tai onnekkaasti vaan saatua potkut koeajalla. Sanomattakin lienee selvää, että näissä työnkuva ei ole vastannut sovittua ja/tai palkkaus, työympäristö sekä johtaminen ovat olleet ns. anaaliset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Been there, done that. Otin lopputilin koeajalla, kun työn kuva ei vastannut sovittua.
Pari kertaa näin, pari kertaa myös on tullut pyydettyä tai onnekkaasti vaan saatua potkut koeajalla. Sanomattakin lienee selvää, että näissä työnkuva ei ole vastannut sovittua ja/tai palkkaus, työympäristö sekä johtaminen ovat olleet ns. anaaliset.
Oliko helppoa saada potkut? Oliko siitä hyötyä tukien kannalta?
Kumpi parempi uuden työn saannin kannalta, potkut vai irtisanoutuminen?
Vierailija kirjoitti:
Kumpi parempi uuden työn saannin kannalta, potkut vai irtisanoutuminen?
Ei kumpikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumpi parempi uuden työn saannin kannalta, potkut vai irtisanoutuminen?
Ei kumpikaan.
Jos lähtee vapaaehtoisesti
Ei tarvinnut, kehoni ikäänkuin irtisanoi minut burnoutin merkeissä - ja vaikka viimeiset vuodet ovat olleet rankkoja niin sairastuminen oli yksi tärkeimpiä tapahtumia elämässäni.
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvinnut, kehoni ikäänkuin irtisanoi minut burnoutin merkeissä - ja vaikka viimeiset vuodet ovat olleet rankkoja niin sairastuminen oli yksi tärkeimpiä tapahtumia elämässäni.
Minutkin edellisestä työpaikasta mutta saikulla pääsin uuteen työhön. Uudessa työssä alkanut tulla samoja fyysisiä vaivoja joita rasitus pahentaa.
Irtisanoudun työhaastattelun jälkeen jos tulee lupaava fiilis. Sitten ei tarvitse palata lomalta.
Itse työtä en vihaa mutta alentavaa esimiestäni. En voi irtisanoutua kun ikää jo 55.
Vierailija kirjoitti:
Irtisanoudun työhaastattelun jälkeen jos tulee lupaava fiilis. Sitten ei tarvitse palata lomalta.
Irtisanoudun pian, koska muutto tulossa eri paikkakunnalle! Vihdoin pääsen pois paskasta työstä. Eikä karenssia muuton takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Irtisanouduin ja jäin karenssin jälkeen ansiosidonnaiselle. Töitä en koskaan oikeasti hakenut, eikä rahan vuoksi edes tarvinnutkaan. Neljän paikan hakeminen oli helppoa, senkun keksi niitä eri alustoilta. Kaupunki kustansi terveystarkastukset, kulttuurin ja kuntosalin, päivät alkoivat sitten kun heräsi.
Sait sitten työpaikan?
Onko työttömille omat terveystarkastukset?
Ja kulttuurit ja kuntosalit 😅 älä unta nää, tässä vaan joku provoilee, miten hienoa työhaluttoman elämä on 😀
Olisi tarjolla pakoreitti asiakaspalveluun, puhelimeen vastaamista. Tuntipalkka parempi kuin nykyisessä työssäni vanhainkodissa. Nykyinen fyysisesti raskasta, henkisesti vielä raskaampaa kuunnella dementikkojen horinoita ja aggressioita. Hyppäisitkö?
Kyllä