Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos vihaisit työtäsi, irtisanoutuisitko ennen uuden työn löytymistä?

Vierailija
24.05.2026 |

Vai miten tekisit?

 

Jokainen päivä on liikaa...

Kommentit (274)

Vierailija
261/274 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

pakko lähtee vaan jos ei kestä 

Vierailija
262/274 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

pakko lähtee vaan jos ei kestä 

Näin on, terveys menee ja sitten ei voi tehdä mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/274 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskalla. Yksinäinen ja lainaakin on.

N55

Vierailija
264/274 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole lainaa mutta vuokrarahat pitää tienata.

Vierailija
265/274 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä

Vierailija
266/274 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en todellakaan lähtisi luopumaan palkkatulon antamasta perusturvasta noin vain. Täytyy elää melkoisessa deluusiossa että uskaltaisi tehdä noin. Tai sitten on varakas, hyvätuloinen puoliso, joka suvaitsee loisimista.

Olen ollut työpaikassa jossa ilmapiiri oli myrkyllinen ja nukuin yöt huonosti. Panostin täysillä työn hakemiseen ja sen jälkeen sain elämäni parhaan työpaikan, jossa olisin vieläkin ellei elämä olisi kuljettanut muualle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
267/274 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en todellakaan lähtisi luopumaan palkkatulon antamasta perusturvasta noin vain. Täytyy elää melkoisessa deluusiossa että uskaltaisi tehdä noin. Tai sitten on varakas, hyvätuloinen puoliso, joka suvaitsee loisimista.

Olen ollut työpaikassa jossa ilmapiiri oli myrkyllinen ja nukuin yöt huonosti. Panostin täysillä työn hakemiseen ja sen jälkeen sain elämäni parhaan työpaikan, jossa olisin vieläkin ellei elämä olisi kuljettanut muualle.

Mistä sait voimia työnhakuun?

Vierailija
268/274 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, olen tehnytkin niin, 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
269/274 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en todellakaan lähtisi luopumaan palkkatulon antamasta perusturvasta noin vain. Täytyy elää melkoisessa deluusiossa että uskaltaisi tehdä noin. Tai sitten on varakas, hyvätuloinen puoliso, joka suvaitsee loisimista.

Olen ollut työpaikassa jossa ilmapiiri oli myrkyllinen ja nukuin yöt huonosti. Panostin täysillä työn hakemiseen ja sen jälkeen sain elämäni parhaan työpaikan, jossa olisin vieläkin ellei elämä olisi kuljettanut muualle.

Mistä sait voimia työnhakuun?

Kerro minullekin 

Vierailija
270/274 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En irtisanoisi itseäni, sillä työpaikan vaihtajat valitaan ensisijaisesti uuteen työhön ja työttömät ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
271/274 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin palkan mutta en välittäisi paskaan enempää kuin on pakko.

Vierailija
272/274 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtenyt, kerran pääsin pois kun lomautettiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
273/274 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran lähdin, tuli 3 kk karenssi jonka elin osinkokevään pääomatuloilla ja työllistyin evvk-työhön juuri ennen karenssin päättymistä. 

Toisella kertaa en suostunut jatkamaan määräaikaista sopimusta. 

Nyt olen taas määräaikaisessa työsuhteessa, jota en tule jatkamaan, koska pää hajoaa. Lorvin kuukauden määräajan loppumisen jälkeen ja haen sitten töitä. 

Toivottavasti sais vaiheeksi taas kivan työn.

Vierailija
274/274 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkkapäivän takia en.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
275/274 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana käydä palkkapäivänä kaupassa kun saa ostaa mitä haluaa.