Jos vihaisit työtäsi, irtisanoutuisitko ennen uuden työn löytymistä?
Kommentit (274)
Vierailija kirjoitti:
pakko lähtee vaan jos ei kestä
Näin on, terveys menee ja sitten ei voi tehdä mitään.
En uskalla. Yksinäinen ja lainaakin on.
N55
Ei ole lainaa mutta vuokrarahat pitää tienata.
No en todellakaan lähtisi luopumaan palkkatulon antamasta perusturvasta noin vain. Täytyy elää melkoisessa deluusiossa että uskaltaisi tehdä noin. Tai sitten on varakas, hyvätuloinen puoliso, joka suvaitsee loisimista.
Olen ollut työpaikassa jossa ilmapiiri oli myrkyllinen ja nukuin yöt huonosti. Panostin täysillä työn hakemiseen ja sen jälkeen sain elämäni parhaan työpaikan, jossa olisin vieläkin ellei elämä olisi kuljettanut muualle.
Vierailija kirjoitti:
No en todellakaan lähtisi luopumaan palkkatulon antamasta perusturvasta noin vain. Täytyy elää melkoisessa deluusiossa että uskaltaisi tehdä noin. Tai sitten on varakas, hyvätuloinen puoliso, joka suvaitsee loisimista.
Olen ollut työpaikassa jossa ilmapiiri oli myrkyllinen ja nukuin yöt huonosti. Panostin täysillä työn hakemiseen ja sen jälkeen sain elämäni parhaan työpaikan, jossa olisin vieläkin ellei elämä olisi kuljettanut muualle.
Mistä sait voimia työnhakuun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en todellakaan lähtisi luopumaan palkkatulon antamasta perusturvasta noin vain. Täytyy elää melkoisessa deluusiossa että uskaltaisi tehdä noin. Tai sitten on varakas, hyvätuloinen puoliso, joka suvaitsee loisimista.
Olen ollut työpaikassa jossa ilmapiiri oli myrkyllinen ja nukuin yöt huonosti. Panostin täysillä työn hakemiseen ja sen jälkeen sain elämäni parhaan työpaikan, jossa olisin vieläkin ellei elämä olisi kuljettanut muualle.
Mistä sait voimia työnhakuun?
Kerro minullekin
En irtisanoisi itseäni, sillä työpaikan vaihtajat valitaan ensisijaisesti uuteen työhön ja työttömät ei.
Ottaisin palkan mutta en välittäisi paskaan enempää kuin on pakko.
En lähtenyt, kerran pääsin pois kun lomautettiin.
Kerran lähdin, tuli 3 kk karenssi jonka elin osinkokevään pääomatuloilla ja työllistyin evvk-työhön juuri ennen karenssin päättymistä.
Toisella kertaa en suostunut jatkamaan määräaikaista sopimusta.
Nyt olen taas määräaikaisessa työsuhteessa, jota en tule jatkamaan, koska pää hajoaa. Lorvin kuukauden määräajan loppumisen jälkeen ja haen sitten töitä.
Toivottavasti sais vaiheeksi taas kivan työn.
Ihana käydä palkkapäivänä kaupassa kun saa ostaa mitä haluaa.
pakko lähtee vaan jos ei kestä