*** ENSKOJEN PÄÄKAUPUNKISEUDUN TREFFIT ***
No niin, oliskos innokkaita treffailijoita viikolla tässä lähiaikoina. Tänne ehdotuksia ajasta ja paikasta. Aurora jo ehdottikin viikkoa 20 tai 21, eli eikös se ole tämä tai ensi viikko?
Kommentit (30)
Ollaan tavattu treffata Fazerin edessä olevien penkkien luona. Ja Bejpi, tottahan toki kimppakyyti on edelleen voimassa. (Vaikka en ole kyllä vielä Volvoa kysellyt käyttöön, mutta eiöhän tuo liikene...)
-A ja E-
[color=#8B008B]Nostelen tätä josko ois vielä innokkaita tulijoita. KESIS? MOOLI? IIDA-LINNEA? Muita? HENNA, kimppakyytejä tarjolla Iiris tai minä, riippuen vähän mistä suunnasta olet tulossa; idästä, lännestä, keskustasta? Ilmoittele jos tarvitset kyytiä..
Tulijat vauvoineen:
Amy
Aurora
Bejpi
Iiris
Jenni
Kandi
Karssuli
Leenis
Makkara
Mammis
Korjatkaa jos ette pääse tai puututte listalta. ;)
Mammis + Tiitiäinen 6 viikkoa (kohtahan se menee jo kouluun, jaiks!)[/color]
Tarkemmin pohjois-Helsingistä, Maunulasta. Jos kyytiä on mahdollista saada, ni sit voitais tulla.
Ja [b]Henna[/b], mä tuun bussilla Tuusulanväylää, voitais mennä samalla. Tosin mäkin oon mennyt bussilla Jumboon vain kerran ja sillonkin vähän huonolla menestyksellä. Mutta nyt uusiksi :-)
Kesis
[color=#8B008B]Voin periaatteessa koukata Maunulan kautta kun tulen kuitenkin Vihdintietä ja Kehä I:stä, olettaen että teillä on sit jonkinsortin turvaistuin joka voidaan laittaa Tiitiäisen istuimen viereen? :)
Mammis + Tiitiäinen
P.S. Kiva kun KESIS pääsee kans!!! :)[/color]
Voitais periaatteessa hypätä samaan bussiin, kunhan vaan kerrot mikä bussi ja mihin aikaan. Ni ei tarvii tätä kautta lähteä Mammiksen koukkimaan, on toi turvaistuinki vähän hankala kiinnittää.
Henna + Joel
[color=#8B008B]Uppista! Nostetaas näkyville.. Jos vielä vaikka joku sattuisi tulemaan. Nähdään Jumbossa!
Mammis + Tiitiäinen :)[/color]
Joel on kipeänä, jos ei rupee helpottamaan ni joudutaan jättämään väliin, ei viitti kaikkia tartuttaa...
Henna ja Joel taas
Jos oot Henna tulossa, niin 613N, 650A ja 615T menee Tuusulanväylää Jumbolle. Tolla 615T:llä oon mennyt, joutuu tosin pikkuisen enemmän kävelemään. 615T menee mun pysäkiltä 12.25 ja on siinä Maunulan liittymässä n. 10-15 min myöhemmin.
Kesis
En tiedä tullaanko, ei olla Jumbossa koskaan julkisilla käyty enkä sinne osaa tulla...