Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset:penetraatio paksulla kalulla, miltä tuntuu?

Vierailija
14.05.2007 |

Minulla on elämässäni ollut vain muutama seksikumppani aviomieheni lisäksi ja kaikilla on ainakin minun mielestä ollut keskivertokokoinen elin. Yhdellä entisellä poikakaverilla oli melko pitkä ja se suorastaan sattui yhdynnän aikana. Monien muiden naisten tapaan haaveilen seksistä paksumunaisen miehen kanssa, koska en ole koskaan kokenut sellaista. Osaisiko joku kuvailla minulle, mitä eroa on " tavallisen" ja paksun kalun penetraatiolla? Tuleeko oikeasti joku nautinnollinen täyttymisen tunne tms?

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
04.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin se vähän ahdistaa, varsinkin jos ei ole kunnolla kiihottunut, mutta pian alkaa tuntua ihanalta. Joka kerran on paksua saanut ei enää tahdo tavalliseen tyytyä.

Vierailija
2/43 |
04.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.12.2013 klo 11:02"]

Ensin se vähän ahdistaa, varsinkin jos ei ole kunnolla kiihottunut, mutta pian alkaa tuntua ihanalta. Joka kerran on paksua saanut ei enää tahdo tavalliseen tyytyä.

[/quote]

Joka kerran on saanut lypsävää ja mukavasti puristelevaa treenattua (tai synnynnäistä) vittua ei enää tahdo tavalliseen tyytyä. On se vain niin makeaa ja omistajatkaan eivät yleensä ole pihtareita. NAM.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
04.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas on pikku pojat päässeet satuilemaan. Eikö tässäkään kaatopaikassa ole minkäänlaista moderaattoria.

Vierailija
4/43 |
04.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka kerran, kun sain paksua, niin mekein pyörryin orgasmin tullessa. Se oli niin kauhean voimakas. Mies siinä taisi jo läpsiäkin mua kasvoihin ja kysellä, että onko kaikki hyvin. Aluksi en tahtonut saada sanaa suustani.

Vierailija
6/43 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paksu hiertää ja tuntuu epämukavalta, saan sellaisesta todella tuskaisia haavoja vaikka mikä olisi. Puolisolla on normaalia pidempi ja ihan tavallisen paksuinen (markettikumit sopii paksuuden puolesta ihan hyvin, vaikka pituus ei ihan riitäkään) ja se on ylivoimaisesti paras, vaikka sekin joskus tuntuu liian paksulta ja hiertää. Oon kireä, mutta pohjattoman syvä :D Noh, miehelle parempi niin ehkä..

Vierailija
7/43 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman kokemukseni mukaan penetraatio (jotenkin ärsyttävän kliininen termi)on todella tyydyttävään vain nimenomaan paksulla ja muutenkin suurella. Sori kaikille niille miehille joilla ei sellaista ole. Ei sille mitään voi mutta itse olen saanut emätinorgasmin sellaisen kanssa, muuten en.

Vierailija
8/43 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kannattaisi soritella niille naisille jotka tuollaista eivät saa? Eihän tämä mikään miehen " ongelma" ole. Pieni laukeaa siinä missä isokin.

mie-s

Vierailija:

nimenomaan paksulla ja muutenkin suurella. Sori kaikille niille miehille joilla ei sellaista ole.

Vierailija
9/43 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysehän tästä olikin sen kalun laukeavuudesta. ja miehen ajatuksesta...tiedetää varmasti että pienikin laukee:)lueppa uudestaan mitä alottaja kyselee;)

Vierailija
10/43 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sit mulla on kaapissa miehen kalua pienempi ja sit reilusti isompi dildo. Kaikkia noita on käytetty fiilisten mukaan. Lisäksi mies käyttää sormea, joka on tosiaan sen jotain 10 senttiä ja halkaisija reilun sentin.

Jokainen noista " saamistani" on tuntunut hyvältä. Riippuu siis mielestäni ihan siitä, miten käyttää...

Ihan turhaa kuvitelmaa, että vain iso vois tuntua hyvältä. Vika on naisen korvien välissä - ei miehen jalkojen välissä.

Vierailija
11/43 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

penetraatio (penetration)=tunkeutuminen

laukeaminen olisi ejaculation tai jotain.

3

Vierailija:

kysehän tästä olikin sen kalun laukeavuudesta. ja miehen ajatuksesta...tiedetää varmasti että pienikin laukee:)lueppa uudestaan mitä alottaja kyselee;)

Vierailija
12/43 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

kolmonen...

Lueppa itse uudelleen nelonen ap:n kysymys. Ei todellakaan ollut kysymys mistään kalun laukevuudesta ja miehen ajatuksesta.

Ja siihen kalun kokoon. Ei kalun koko ole miehen ongelma vaan naisen.

Vierailija
13/43 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

vain nimenomaan paksulla ja muutenkin suurella. Sori kaikille niille miehille joilla ei sellaista ole. Ei sille mitään voi mutta itse olen saanut emätinorgasmin sellaisen kanssa, muuten en.

Sori, jos sulla on ämpäri vittu. Ja sori jos aivojesi paikalla kumisee tyhjyys. Et sinä näille mitään voi...sori sori.

Vierailija
14/43 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Eikö kannattaisi soritella niille naisille jotka tuollaista eivät saa? Eihän tämä mikään miehen " ongelma" ole. Pieni laukeaa siinä missä isokin.

mie-s

Vierailija:

nimenomaan paksulla ja muutenkin suurella. Sori kaikille niille miehille joilla ei sellaista ole.

Mutta ei se ihan näinkään mene. Vaikka kerroinkin saaneeni emätinorgasmin ison kanssa, olen saanut klitorisorgasmeja pienempienkin kanssa. Orgasmikin on hyvin pitkälle myös korvien välissä, sen voi saada myös hk:n sinisen kanssa tarvittaessa.

Vierailija
15/43 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mutta ei se ihan näinkään mene. Vaikka kerroinkin saaneeni emätinorgasmin ison kanssa, olen saanut klitorisorgasmeja pienempienkin kanssa. Orgasmikin on hyvin pitkälle myös korvien välissä, sen voi saada myös hk:n sinisen kanssa tarvittaessa.

Ethän sinä näin alunperin kertonut. Piti nyt tulla korjailemaan typeriä tölväsyjään. Sori, ei onnistu.

" tyydyttävään vain nimenomaan paksulla ja muutenkin suurella. Sori kaikille niille miehille joilla ei sellaista ole. Ei sille mitään voi mutta itse olen saanut emätinorgasmin sellaisen kanssa, muuten en."

Siis tyydyttävää vain NIMENOMAAN paksulla ja muutenkin suurella.

Sori, sori sori, Ei sille mitään voi, sori sori, kana, sori, aly hoi, sori sori, vain nimenomaan paksulla ja muutenkin suurella, sori vaan ne joilla ei näin ole, sori

Vierailija
16/43 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nykyään olen oppinut myös nauttimaan paksukaluisen mieheni peniksestä. Aluksi se vain sattui.

Vierailija
17/43 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisillakin on erillaisia pilluja, kuten miehillä kulleja.

Vaikeaa onkin löytää toisilleen sopivan kokoset värkit...

Vierailija
18/43 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kokemusta yhdestä tosi paksusta, mutta samalla lyhyestä. Ainakin minulla tuntui aina tosi erilaiselta kuin kenenkään muun kanssa, juuri jotenkin täydemmältä ja ihammalta. Kokemusta on myös yhdestä pitkästä, mutta kovin ohuesta ja minusta tuosta pituudesta ei ollut kyllä yhtään mitään iloa kun oli niin ohut eli pituus ei ainakaan minulle ole yhtään tärkeää. En sitten tiedä jos olisi pitkä ja paksu=) Tosiasia vaan on ettei sellaisia mistään löydä oikeasti. Ainakaan minä en halua juosta jokailta baarissa antamassa pillua, jotta tuollaisen löytäisi. Vielä yhdistyneenä muuten hyvään mieheen niin yhtälö on mahdoton...

Vierailija
19/43 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran olen sellaiseen tosi paksuun törmännyt ja oikeesti se ei ollut nautinto vaan se sattui. En enää moista halua

Vierailija
20/43 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En siis suosittele. Lisäksi kondomia on lähes mahdoton saada paikoilleen ja se sattuu mieheenkin kun rengas kiristää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kahdeksan