Suomalaiset eivät osaa juoda teetä
Teehen tulee maitoa ja hunaja ei kuulu teehen.
https://www.mtvuutiset.fi/makuja/artikkeli/suomalaisten-tapa-juoda-teet…
Kommentit (109)
aina han sitä voi opetella jos ei ole teetä juonut. eri kulttuureissa on erilaista. kuten vaikka kahvissa, kaakaossa.
No sittenhän ei osata, mutta kahvia osataan juoda, toisin kuin monet muut maat joissa juodaan puolen desin kupista jotain kuraa jota kahviksi kutsutaan
Juon teeni hunajalla koska pidän siitä. Ihan sama jos joku sanoo että hyi hyi, ei saa.
Vierailija kirjoitti:
Juon teeni hunajalla koska pidän siitä. Ihan sama jos joku sanoo että hyi hyi, ei saa.
Samoin minä.
Mä olen sekakäyttäjä, päivän aikana menee pari 4 dl:n mukia mustaa kahvia ja pari tai neljä yhtä isoa mukia teetä. Hauduttelen teenkeittimellä kannullisen irtoteetä, jota ostan vuodeksi kerrallaan, sekä maustettua mustaa että maustettua vihreää. Ensimmäisen mukillisen juon kuumana ja seuraavat kylmänä, ei lisukkeita. Mulla tee tulee siihen väliin kun tekee muka mieli jotain.
Jos joskus harvakseltaan hairahdun juomaan teetä niin sen pitää olla vahvaa ja mustaa eikä mitä maitosokeri lientä.
Eiks ny edes hiukka hunajaa? Pohtii teeteily mieshenkilöpersoonayksilö.
Virheeksi taitaa riittää jo se että käyttää pussiteetä.
Itsekään et osaa juoda teetä. Teekulttuureita on erilaisia, eikä maito kuulu läheskään kaikissa teehen.. Teelajejakin on erilaisia. Maito teessä on pahaa.