Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Meiju, 38, järkyttyi Vintedissä: ”Menetät sekä tavarat että rahat

Vierailija
24.05.2026 |

Juttu IS:n sivuilla. Vinted yksipuolisesti päättää, että ostaja saa pitää rahansa sekä tuotteen. Onko muille käynyt näin?

Itse suosin tori.fi ja vain noutoa. Niin ostajana kuin myyjänä. Samoja ongelmia toridiilillä, kuin Vintedissä. Helppo huijata ja myyjä ei saa rahoja sekä menettää tuotteen.

Palautusoikeutta ei pitäisi edes olla kuluttajien välisessä kaupassa. Joten toimiiko Vinted ja Tori oikein, jos ei myyjä saa rahojaan?

Tori.fi taitaa olla ainut, missä voi ilmoittaa että nouto ainut vaihtoehto.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole menettänyt koskaan rahoja enkä tuotteita. Takana noin 300 kauppaa.

300 kauppaa? Miten helevetissä? Teet jotain kunnon kämpän tyhjennystä? Vai myytkö siellä jotain temuroskaa? Tuohan täyttää liiketoiminnan tunnusmerkit.

Vierailija
22/22 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole menettänyt koskaan rahoja enkä tuotteita. Takana noin 300 kauppaa.

300 kauppaa? Miten helevetissä? Teet jotain kunnon kämpän tyhjennystä? Vai myytkö siellä jotain temuroskaa? Tuohan täyttää liiketoiminnan tunnusmerkit.

En ole tuo kenelle vastaat, mutta minulle on myös kertynyt 300 kauppaa tai jopa vähän yli. Luovuin kokoelmasta keräilytuotteita, ja sen lisäksi olen myynyt esimerkiksi lukemiani kirjoja ja jotain vaatteita jotka eivät sopineet. Ei 300 tavaraa oikeasti ole kovin paljon. Ihan perus kirppisloossiinkin mahtuu sen verran.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla