***TAMMITOIVEET**vk20**ma-ke***
Kommentit (88)
Hienoa, hienoa haamuja lisää. Testaan itse kanssa ke jolloin kp 34/30. Jännitys jatkuu siis monella :)
An-nuliinille myös plussapuhureita!
Hih.. on niin hauska huomata, että on muitakin yhtä malttamattomia kuin itse.
Testasin taas tänään sen viimeisen testin...blaah. Nega jälleen. Ja nyt tuntuis olevan pahemman laatuiset pms-oireet päällä. Naama pursuaa finnejä ja ketuttaa kaikki ihan urakalla...*huoh*
Joten se siis siitä testailulakosta.. olen jo mielessäni siirtynyt helmikuisiin eikä siinä mitään. Tulis vaan nyt täti sitten niin vois aloittaa alusta...
Mutta tsemppiä ja plussatuulia kaikille +++++++++
:)
Kyllä ne haamut varmasti vahvistuu..
- Ainakin kolmatta kertaa tänään juoruileva Tikruäiti ;)
menin sit tekemään testin äsken :( ja negahan sielt tuli :((( mä oon kans niin idiootti...miks mun piti mennä se testi tekemään :((( plaah, no onhan nyt vasta kp 25/28-32....elikäs tätiä jään sit odottelemaan :(
pettynyt an-nuliini
älä masennu, tuo sun korkea lämpö on kuitenkin ihan lupaava oire! Tsemppiä piinailupäiviin! :)
kiitos, mut tuntuu et mä masennun tällä hetkellä kaikesta pienestäkin :( mut eiköhän tää tästä :) testaan vasta sit ku menkat on myöhässä muutaman päivän :)
an-nuliini
Tervetuloa Haamujengiin!
An-nuliini: Ehtii vielä nega hyvin muuttua plussaksi =). Ja Tikru-äiti samoin!
Ida: Mukavaa, että on kohtalotovereita=). Kyllä se auttaa tässä " hulluudessa" ...
Loppukuuta kohti tahti kiihtyy, alkaa jäljellä olevat Tammikuiset olla kaikki piinailijoita. Toivon teille kaikille paljon, paljon plussaonnea +++++
p02p06 ja Koralli: Mitä teille kuuluu?
AnniHelen@
Jee, lisää vaan tamminyyttejä! Haamut sit vaan vielä plussiksi!
Allu kyseli, et mites täällä menee...
Tuskaisaa, voin sanoa... Kokoajan pakko kytätä, et tuleeko vuotoa lisää. Aamulla oli ihan sellainen tunne, et kaikki tulee kohta, vatsa kipu ja täti tunne alapäässä. Miehenkin laitoin hakemaan kaupasta siteitä pahimman varalle. Tänään aamulla ei ollut enää pahoinvointia, bongasin jotain vaaleanpunaista limaa.
Noh, ei oo sit tullut tuhrua tänään ja nyt taas pahoinvoinnit päällä. Taas siis hieman toiveekkaampana. Rinnat on ollut tosi arat muutaman päivän.. Huomena ajattelin soitella neuvolaan ja varailla ekaa aikaa, toivottavasti päästään sinne asti Pavun kanssa bd
Mut kaikille kovasti ++++++++++++!!!!
Aamun_kuiskaus
kaikki on jo ohi. Mieheni isä kuoli tänään illalla. Aivan hirveän nopeasti meni kaikki. Mummulan pihalle jäi keskeneräinen muumileikkimökki jota hän vajaa kuukausi sitten alkoi rakentaa esikoisellemme.
Onneksi vaarin ei tarvinnut kipuja kärsiä kauaa, se onkin ainoa hyvä puoli.
Esikoisellemme kerroin illalla että vaari kuolee kun masussa on paha tauti, syöpä. Mietin miten hän tajuaa kuoleman, hän sanoi: älä huoli, äiti, vaari nousee sitten kesällä taas ylös.
Meillä on piirrettynä h.c.andersenin pikku idan kukat jossa kuolleet kukat haudataan ja niistä nousee seuraavana kesänä uusia kauniita kukkia. Näin näemmä esikoisemme ajattelee kuolemasta. Ihan kaunis ajatus, en sitten korjannut, pääasia että hänellä olisi joku ymmärtämys siitä mitä tapahtuu.
Mutta kyllä tämä ottaa lujille.
Matka taitaa kulkea helmikuisiinkin. Pari päivää on tiputellut taas tutusti ja selkää juilii.
Kiitos viesteistänne. Teillä on sydän paikallaan.
Minulla on nyt plussat ja pudonneet menneet ohi, ja taidan tämän viestin jälkeen yrittää ruveta nukkumaan. Nostan tuon uudemman listan ylös, ja ilmoittaisitteko sinne perään muutokset. Kiitos kovasti!
... ei ole sanoja, joilla voisin suruanne keventää... hiljaa kuljen kuitenkin mukananne surussa... Voimia koko perheelle...
(((((((((halaus))))))))
-Allu
Jaksuja! (((( ))))
Voimia suuren surun kanssa!
Koralli73= Otan osaa suureen suruusi *halaa*
).(
Tänne ei ihmeitä kuulu, alkaa kyllä kohta huolettamaan jo kun ei ole enää oireita kuin nämä rinnat :EE
Lämmöt pysyy korkealla se on sentään huojentavaa, mutta nyt alan jo toivoa että jotan tapahtuu(joko ne menkat tai sitten plussa)
Kohdunnapukka oli korkealla ja hieman pehmeämpi mutta kiinni tiukasti.
Minä lähden viemään lasta taas lastenlinnaan kontrolleihin, mukavaa päivää kaikille <3
Lastwish kp 39/32 yk4
http://forums.ovusoft.com/chart.asp?id=lastwish
Iso halaus! Voimia vaikean ajan keskelle!
Koralli, en voi muuta sanoa, kuin voimia. Meillä on juuri tänään miehen isän hautajaiset. Tiedän siis, miltä tuntuu. (((( )))) Toivottavasti sait nukuttua viime yönä.
Allu - Ihanaa, haamu!! Toivottavasti se jaksaa vahvistua!
An-nuliini - Mä myös testasin kp25 negan. Kierronpituus meillä näyttää olevan suht sama. Nyt eilen, kp 29 sain haamun. Eli ei hätää! :) Toivoa on!! Millä sä testasit? Mulla clearblue.
Aamun_kuiskaus - Toivottavasti kaikki menee hyvin. Mä just eilisen haamun jälkeen heräsin tänä aamuna, että apua, nyt sitä on edessä 9kk paniikkia, että kaikki on varmasti hyvin. Mies sitten yritti lohdutella, että ei sen niin tarvitse mennä. Mutta ymmärrän huolesi. Tsemppiä!
Lastwish - Millos oletkaan menossa lääkäriin?? Toivoisin sulle jo selkeyden asiaan. Mutta ehkä siellä on vain ovela vaavi, joka haluaa äitiä vähän jäynättää heti alkuun.. :)
(.) Juupa juu, alavatsa tuntuu aina liikkuessa " venyvän" , ihme fiilis. Muuta ei oikeastaan oireena ole. Huomenaamulla ajattelin tehdä uuden testin ja katsoa onko viiva vahvistunut. Jännää....
- Paaru 30/27-29
Koralli ((())).
Täti sitten saapui tänä aamuna =(. Aamukäynnillä vessassa huomasin. Jumalattomat oireet ja sitten täti. Nyt se haamukin. Voi vee ja pee ja äs. En muuta nyt sano. Paitsi plussatkaa nyt muut haamuilijat, ettei mun usko mee noihin testeihin =).
AnniHelena Kp1
...Koralli, Lämmin osanottoni suuressa surussanne! Tippa tuli täälläkin silmään. Haleja!!
Vastapainoksi sitten oli iloisempaakin luettavaa onneksi. Allulle ja paarulle varovaiset haamuonnittelut ja vahvistumissäteitä!
An-nuliini: Sun oireet kyllä kuulostaa ihan samalta kuin meillä eilen. Sain hirveän raivarin miehelle, kun torui mielestäni esikoista liian vihaisella äänensävyllä... Aloin jo miettiä että ei siitä ole ollenkaan isäksi, kun aina vaan on kiukkuinen pienelle! No joo...
Itsellä höntti olo jatkuu koko ajan ja paleltaa niin vietävästi. Eilen mittasin illalla lämmöt ja oli 37,1. Olisiko tuo hyvä merkki, kun normaalilämmöt on 36,5 paikkeilla? Vai olenko vaan tulossa kipeäksi. Alavatsaa nippailee vähän väliä ja muutenkin sellainen lievä menkkamainen herkkyys havaittavissa. Ei mitään kipuja kuitenkaan. Koska oikein uskallan testata?? Muuten voisin testata vaikka joka päivä, mutta a) se ei olisi ehkä ihan tervettä ja b) ne maksaa niin paljon ne testit, kun 5 euroa saa melkein maksaa testistä kuin testistä. Mitä testejä te muut käytätte ja onko olemassa jotain edullisempia kuin mitä apteekin perusvalikoimassa on?
Voi miksi piti alkaa ottamaan tästäkin kauheaa stressiä. Nyt olen jo keksinyt kaikkia hyviä juttuja, miksi olisi just täydellistä, että vauva tulisi tammikuussa eikä vasta esim helmi tai maaliskuussa: Esim. mun porukat kovasti puhuttavat meitä lähtemään Leville ensi keväänä maalis-huhtikuun vaihteessa -> Jos vauva syntyisi tammikuussa, niin voisi jo jaksaa tossa vaiheessa reissata itsekin... Tai että olisi se hyvä, että lapsien synttäripäivät olisivat edes n. 2 kuukauden välein, niin kumpikin saisi juhlia omia synttäreitään ihan itse eikä tarvitsisi jakaa toisen kanssa... Siis tämä on niin säälittävää, tiedän!
Nyt koitan oikeasti keskittyä töihin ja miettiä tätä asiaa vasta n. 5 minuutin kuluttua seuraavaksi.
Koita tässä nyt keskittyä mihinkään! Koko ajan tuntuu, että tulee uusia oireita (lienevät psykosomaattisia...)
Nimittäin nyt rinnat tuntuu vaan koko ajan isommilta ja tunne on samanlainen kuin esikoisen imetysaikana, kun maito nousee rintoihin. Siis turvottaa ja pakottaa. Olisikohan tämä nyt positiivinen merkki.
Perjantaina kyllä testaan! Varmana! Silloin on vielä miehen synttäri, eli olisi hyvä lahja hänelle... Vai jokohan sitä voisi mennä hakemaan, kun oikeasti nämä oireet tuntuu kovin vahvoilta. Onhan siitä oletetusta oviksesta jo n. 10 päivää...
Helpottakaa nyt joku tätä tuskaa...
Eilen kävin ja lääkäri oli sitä mieltä että odotellaan vielä viikko :) Se pitää hullua jännityksessä, no ei vaines, ajattelin parin päivän päästä testata uudelleen. Jännän oireeton olo kyl???
Lastis kp39/32
korallille ja perheelle oikein lämpimiä ajatuksia täältä, ja jaksamista surun keskelle ((((halaus))))
popin_äiti : meiltä saa ainakin citymarketista rfsun testejä, paketissa 2kpl ja maksaa alle 5¿! niitä olen käyttänyt ja erittäin toimiviksi havainnut. eivät näyttäneet ainakaan itselläni plussaa kun vasta sillon kun olin raskaana, ei mitään viivanpaikkoja tms..
kannattaa ainakin kokeilla :)
).( edelleen mitäänsanomattoman oireeton olo :(
tänään rinnoissa havaittavissa pientä arkuutta mutta ei kovinkaan mainittavaa. tylsää! mä haluan piinailla KUNNOLLA enkä vaan kuulostella että mitä tää nyt on..voi kakka >:(¨
haamuille vahvistumisplussa aaltoja ~++~++~++~
marie kp 23/26-29 yk4
Ja halauksia!
Ja pahoittelua tulleista tädeistä, heille kenelle nyt olikaan, en koskaan muista... :/!!
ON: Suht oireeton olo. Ei kuitenkaan vieläkään tätiä, tosin luulen etten voi arvioida kirtoani, koska kierukka poistettu ja tää on eka kierto. Silti yleensä vuodan valtoimenaan ilman hormoneja joten ihme juttu. Päätä särkenyt aavistuksellisesti viikon... muuten luulen kuvitelleeni kaikki muut oireet:) Tiedä tästä. Täytyy odotella vielä pari päivää ennen kuin testaan seuraavan kerran, ellei täti ole tullut...
Plussatuulia kaikille kaipaaville täältä puhaltelen ++++++++ :)
Tikruäiti kp 28/25-29???? yk1
Eli siis testin tein ja haamu siihen tuli, todella hailakka sellainen, mutta kuitenkin...Iloita en vielä osaa, kun viime kierrossa kävi niinkuin kävi, ja kiroan itseni tyhmäksi kun menin jo näin aikaisin testailemaan =/
Mitään oireita mulla ei ole, rinnat on normit, lämpö on normi, ei ällötä eikä öllötä... keskiviikkoon täytyis malttaa, sitten testaan uudestaan (jos hermo kestää!)
-Allu