Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***TAMMITOIVEET**vk20**ma-ke***

14.05.2007 |

Uusi viikko ja uudet kujeet! =)

Kommentit (88)

Vierailija
61/88 |
16.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testasin aamulla taas uuden haamun. Ei ollut viiva vahvistunut toissapäiväisestä yhtään. :( Voi ahdistus ja hammasten kiristys! Clearblue on testi. Mulla ei hermo kestä tällaista. Nyt en testaa viikkoon! Katotaan ens viikolla jos ei täti rynni ennen sitä.

Rölli - suurimmat pahoittelut sinulle. Koeta jaksaa. Pelottaa, että mulle käy samalla tavalla, kun ei tuo viiva vahvistu. On tää yhtä helvettiä tää kuumeilu. :( *rutistus*

Ida - sulle kanssa mitä suurimmat pahoittelut negasta. :(

Lastwish - ihanaa, miten jaksat olla positiivinen! Kaikkea hyvää sulle!

Allu - sulla kanssa haamu... Miksei ne viivat voi tulla kunnolla jos kerta tulevat???! Tsemppiä!

Popin äiti - mun kierto on 27-29 ja testasin kp25 selkeääkin selkeämmän negan. Kp 29 ja 31 haamut. Eli on sulla toivoa vielä! Jos tätä haamuilun epätietoisuutta voi ihailtavana pitää... :/

ON: Hermot siis loppu tähän epätietoisuuteen. Nyt pitäisi vain unohtaa asia hetkeksi, mutta mites sen teet??!

- Paaru 31/27-29

Vierailija
62/88 |
16.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

halituksista tädin saapuessa tänne!! Nyt mennään jo hyvillä fiiliksillä uutta kiertoa ja jossain vaiheessa varmasti helmenkalastajiin liityn mutta olen tietoisesti vain taustaillut hetken. Tuli sellainen olo et nyt täytyy saada kursia itsensä kasaan ihan rauhassa ja hyvin on onnistunut=)

AnniHelen@lle ja muille jotka täti on yllättänyt, toivotan parempaa onnea uuteen kiertoon, eiköhän me sitten napata ne Helmet;)

Haamuilijoille viivanvahvistussäteitä kovsti lähetän myös!!!

Terveisin p02p06

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/88 |
16.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osanottoni myös tahdon suruunne esittää. Voimia ja jaksamista koko perheelle!

Vierailija
64/88 |
16.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jiihaa vihdoinkin <3<3<3<3

Kädet tärisee ja itketyttää, näin se vihdoinkin on <3

http://i173.photobucket.com/albums/w61/_Lastwish_/positiivinen.jpg

Vierailija
65/88 |
16.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielettömästi onnea ja rutistuksia ja paljon paljon tarrasukkia pikkuiselle pavulle : D

Ihanaa saada plussauutisia... vihdoinkin!

p02p06: Onnea helmenkalastajiin! Saas nähdä tavataanko siellä...

paaru ja Allu2006: Jotku on kuulemma tehneet vielä rv7 haamuja... joten älkää vielä huolestuko! Vahvistussäteitä!!

Popin äiti: älä vielä menetä toivoasti! Sä oot niin aikaisessa ;)

Idalle todella toivon plussaa!!! Niinkuin tietysti muillekin!

Röllille pahoittelut! Ja muille tädin yllättämille :/ Ärrimurri tädille ja parempaa onnea helmikuisiin!

ON: Itse lähden lomailemaan tänään mökille. Aion ottaa testin tai pari mukaan ja huomenna aamulla ehkä jo uskaltaudun testailemaan... ellei se täti tuu mökkivierailulle. Hauskaa loppuviikkoa kaikille ja tulen ilmoittelemaan tuloksiani sitten maanantaina.

Tikruäiti kp29/25-29?? yk1 :) +++++++++tuulia :)

Vierailija
66/88 |
16.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vau, mahtavaa! Hurjasti onnea plussasta!:) Minä taasen tulin tänne kurkkailemaan (miten niin koukkuuntunut tähän palstaan?) ja lueskellessani tätä pinoa ehdin jo ajatella, että eikö kukaan tosiaan oo saanu selkeetä plussaa. Ja sitte viimesenä se oli. :D Paljon liimaa mukaan vain pikkuiselle!

Korallille voimia vaikeassa elämäntilanteessa. *halaus*

Kaikille haamuilijoille kunnon plussia ja pahoittelut tädin jyräämille. Parempaa onnea helmikuisissa. Jännätään sitten yhdessä siellä!

Khaos, vakoilija helmikuisista ;)

Vierailija
67/88 |
16.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, että sulle vihdoin tuli se toinenkin viiva mittariin!!! Onnea vielä kerran!

Kävin sit vielä tsekkaamassa sun kp:t aiemmasta viestistä, kun etsin itselleni lohdutusta. Sullakin plussa vasta kp40, eli 8 päivää yli normikierron. Antaa huimasti lohtua mulle täällä kärvistellessä haamun kanssa 31/27-29...

Hip hip huraa Lastwish!!

- Paaru

Vierailija
68/88 |
16.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vauvaliimaa sekä tarrasukkia mukaan rutkasti!!

Olihan se jo aikakin, että saatiin vähän ilon aihetta tännekin! Toivottavasti tästä nyt alkaa vielä sellainen plussa-aalto... ´

Vierailija
69/88 |
16.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kylläpä kannatti taas tulla kurkkimaan, IHANAA!!!

heti kävin kattomassa hienot viivat!

PALJON onnea ja tarrasukkia pavulle matkaan :D

).( menin sitten typeränä tuhlaamaan aamulla testin ja aivan puhdas nega tulla paukahti samantien. jotenkin masensi koko päivän, en jaksanut oikein jutella kenellekään ja kun pääsin töistä, joku oli kaatanut pyöräni ja se oli kolmen pyörän alla. itkuhan siinä tuli.hävettää näin jälkeenpäin kun tuli vollotettua kaiken kansan nähden, ajattelivat että tuo nainen on hullu..:I

toiv. ois raskausoire ;) no ei vaineskaan, musta tuntuu että täti tuloo kylään joka kuukautiseen tapaansa, voi olla että tuloopi jo kp 26..

ei mitään uutta täällä, jatketaan odottelua ja testien tuhlaamista :D

marie kp 24/26-29 yk 4

Vierailija
70/88 |
16.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tullut kirjoiteltua tänne, mutta on tullut luettua.Itselläkin on täällä jännät paikat. Aamulla tuli tehtyä testi, vaikka tyhmää se olikin kun kierto ei ole vielä pitkällä. JA tietenkin negaa näytti. Sitä vaan toivoo kovasti että jotain tapahtuisi. On ollut pari päivää sellainen olo että täti tulee kylään, mutta mitään ei vessassa käydessä ole tullut. Nyt oon kotona kun on kuumetta 37.7 ja vatsassa kiertää. Mutta se tuskin on mikään raskausoire. Ja kuvittelen varmaan, että rintoja välillä vihloo. Tosin se voi olla pms. Kauheeta tämä odottaminen!! Nyt yritän odotella maanataihin, jos maltan ennen kuin testaan.

Lastwish onnea todella paljon, olen sun puolesta myös jännännyt!

Pai-81 kp24/25-28 yk 2

Vierailija
71/88 |
16.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon onnea siulle ja tarrasukkia pikkuselle pavulle :) ihanaa lukee tuollaisia viestejä. Pahoittelut kaikille tädin jyräämille *halausrutistus* ja parempaa onnea helmenkalastukseen :)

ON: testasin sit tänä aamuna ja puhdasta puhtaampi negahan se sieltä tuli :( *YÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!!!!!!!! :' (* mä en jaksa enää, mulla on iha hirveesti tullu uusia oireita, koko ajan janottaa ja pissittää (melkeen saa jokaisen juonti kerran jälkeen mennä heti pissille), maku vaan on ja pysyy suussa :S inhaa!!! hirveen kuuma on koko ajan ja päätäkin on juilinu tän päivää ihan kiitettävästi :( väsyttääkin koko ajan, onneks huomenna saa nukkua vähä pisempään :) nyt ois menossa kp 27/28-32 eikä mitään näy, ehkäpä se täti sieltä sit just viikonloppuna saapuu ku muutto tehään...ei kyl oo yhtään sellasii oireita. Hiki painaa päälle koko ajan, dödötkään ei enää pidä :S monta kertaa päivässä pitäis mennä lisäileen dödöö, jos meinaa et töissä ne ei tukehu. Töissä yks sanoi et noi mun oireet viittaavat menkkoihin (sil kuulemma ihan samoja ongelmia joskus ollu) en sit tiiä uskoisko, en kyl haluis uskoo...just tässä mittailen lämpöjä, onko muuten huono juttu ku mittaan lämmöt aina iltapäivästä?!? vielä hetken odotusta ja voin teitille laittaa lämpöni :) toivottavasti ois pysyny samana eikä alakis laskemaan, tulis kauhee paniikki :((( ja sit voisin olla varma et täti saapuu, mut joo, nii ne lämmöt on tasan 37 :) eli lämmöt meinaa vaan nousta :)

jännittynyt ja toiveikas an-nuliini

Vierailija
72/88 |
16.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin taas kurkkaamaan :) Onneksi olkoon lastwish!!!! Ihanaa kuulla että olet raskaana!!!! Nyt tarrasukkia masunasukille.

-tulppa ja ufo-

Vierailija
73/88 |
16.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korallille ja koko perheelle jaksamista surun keskelle.

Vierailija
74/88 |
16.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Lastwish!!! Tulihan se plussa sitten vihdoinkin sieltä, JEE!!!! +++++

Pahoittelut tädin vieraaksi saaneille, parempaa onnea ensi kiertoon! bd bd

Ja negan testanneet, älkää vielä luopuko toivosta, niin kauan kuin luuska on hukassa on toivoa =)

Sitten omaa napaa... En sitten käynytkään siellä verikokeissa, puolen tunnin odottamisen jälkeen nostin kytkintä ja suuntasin kohti apteekkia ja yllätys - yllätys, testi on kai jo " plussa" , ainakin toinen viiva alkoi piirtymään testiin melkeinpä heti... Yritän linkittää tähän kuvat sekä eilisestä haamusta että tän päiväisestä " plussasta" :)

http://i194.photobucket.com/albums/z161/allu2006/testi002.jpg

http://i194.photobucket.com/albums/z161/allu2006/testi003.jpg

-Allu sekaisin ja pöllämystynyt

Vierailija
75/88 |
16.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea selvästä plussasta \o/ tervetuloa joukkoon pyöristyvään <3<3<3<3

Vierailija
76/88 |
16.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja liimaa rutkasti pikkuisille!!

toivottelee p02p06

Vierailija
77/88 |
16.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun olen iloinen teidän puolesta!! Tarrasukkia pienokaisille matkaan!

Röllille pahoittelut tädistä ja onnea uuteen kiertoon.

Annuliiniko kyseli lämmöistä: käsittääkseni ne ei oo luotettavia ellei mittaa just herättyä. Mutta oon mäkin niitä satunnaisesti joskus mitannut ihan ex tempore, ehkä niistä jotain voi päätellä..

Seuraavana Paaru?..jänskää!

Hobbie kp24/27 (hui, noin paljon jo..nega kp21, paljon valkkaria, ei muuta)

Vierailija
78/88 |
16.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hurjasti onnea Allu ja Lastwish! :)

Toivon niin kovasti, että saisin ilmoittaa tänne huomenna yhtä hyviä uutisia. Oireet ainakin on edelleen niin voimakkaat, että menen kyllä heti perjantaina lääkäriin, jos en huomenna plussaa saa!

En ole huomannut, että se outo maku suussa siirtyisi ruokaan. Mutta pidän sitä makua ihan selvänä raskausoireena kaikkien muitten oireitten ohella.

Essi78

Vierailija
79/88 |
16.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ovis oli Vappuna niin kuin luulen, nettilaskuri antaa raskausviikoiksi jo 4+1 eli kyllä pitäis alkaa viiva jo näkyä! Aikamoinen ällöolo on kyllä nytkin ja tissit älyttömän kipeät, mahaa turvottaa ja nippailee...

Essi78

Vierailija
80/88 |
16.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa!! Onnea!!! Voi vitsit mä haluun tulla sun ja Lastwishin mukaan. Ottakaa kyytiin!!! :))

- Paaru