***TAMMITOIVEET**vk20**ma-ke***
Kommentit (88)
Koralli: paljon halauksia sinulle ja koko perheelle, ymmärrän hyvin surun, koska itse sen olen kokenut puolisen vuotta sitten, voimia teille, olette ajatuksissani *halaa lujaa*
paaru: mä oon aina testannu apteekin omalla testillä, mukamas kaikkein halvin ja sen takia sit ostanu niitä :) eikä ikuna haamua eikä mitää, toivottavasti seuraavan kerran ku testaan olis jo jotain :)
AnniHelen@: *halii lujasti* pahoittelu tädin tulosta ja onnea helmikuisiin :)))
Popin_äiti: mä oon aina testannu apteekin omalla :)
ON: oireet ovat tipotiessään, ei yhtään mitää outoo :((( mut onko kelläkään kokemuksii siitä, et yhtäkkiä kaikki ruoka alkaa maistumaan suussa iha kammottavalta siis, ihan kuin suusta erittyis jotain ainetta, joka sekottuu ruokaan ja saa sen maistumaan pahalta :(?!? mulla on nyt kaks päivää ollu sellasta ja kitalaen takaosa on iahn puuduksissa, ihan kuin se olis turvoksissakin, mitäköhän tää sit on??? päätä on kyl särkeny koko päivän taas, oisko sit väsymyksestä johtuvaa ja lämmöt on edelleenkin 36,9...onko tää ny sitä mitä kuvittelen vieläkin, vai oonko kipuseks tulossa tästä stressistä?! tiedä häntä...
mut ++++++++++++++++++tuulia paljon kaikille :)
toiveikas ja hieman hämillinen an-nuliini kp 26/28-32
Hei mulla samoin, rinnoista tihkuu jotain hieman kellertävää jo vaikka se aluksi oli ihan kirkasta :DD Toivotaan että on hyvä merkki ;)
ostamaan testin, ostin sellaisen apteekin oman, kun sillä sain ekassa raskaudessa plussan, kun ensin predictorilla tuli monta kertaa miinus (siis en ollut raskaana niillä kerroilla) ja heti ekalla kerralla tolla tuli plussa niin sen on pakko olla nytkin hyvä. Ajattelin odottaa huomiseen aamuun, josko aamulla sitä hormonia olisi enemmän...
Mutta pitäkäähän peukkuja ;)
AnniHelen@, eikä¿.. iso halaus sinulle ja todellakin sitä parempaa onnea tulevaisuuteen (((halaus)))
Aamun_kuiskaus, onko mitään uutta? Toivottavasti vuoto on jo loppunut¿
Popin_äiti, mä oisin varmaan testannut ja heti =) Tsemppiä sulle ja toivotaan, että aamulla tulis vahvat viivat! +++++ bdbdbd
Tikruäiti, sulla on todellakin jännät päivät, tsemppiä! ++++ bdbdbd
Rölli, joko olet testannut uudestaan¿? +++++++
-Ida- ollaan asusteltu täällä pian 2.5 vuotta :) Meinaatko pitää huomenna testipäivän?;) Mietiskelen vähän samaa, kun vain hermo kestäis odottaa sinne asti =/
Entä Essi78, joko olet testannut? +++++
An-nuliini, odota rauhassa (juu-niinkuin mäkin=)) pari päivää ja tee testi uudestaan! +++ bdbdbd
Lastwish, hyviltä kuulostaa noi sunkin oireet, tsemppiä!!! ++++ bdbdbd
O.N nyt se öllötys ja ällötys sitten alkoi =/ En sitten tiedä onko osuuutta asiaan sillä, että kun lueskelen teidän juttuja ja kaikilla on jo jotain oireita, niin mun kroppa päätti sitten kehitellä niitä mullekin ?8)
Aikaisemmissa raskauksissa ei pahoinvointia ole koskaan ollut, mutta jospa siellä olisi tyttö tulossa tällä kertaa ( saanhan toivoa olevani raskaana, saanhan?) =) Tosiaan huomenna aamusta (tai tänään illasta) testaan uudestaan ja ajttelin investoida Clear Bluen, vaikka se onkin täällä aivan sika-kallis!!!
Mä tässä jo ajattelin, josko pitäisi laittaa oma pikapino meille loppuviikosta testaileville...?
-Allu kp24, dpo10, yk8
tekis niin mieli mennä tekemään toi toinenkin raskaustesti, ku se tossa pöydällä polttelee :) nyt on vähä oikeanpuoleisessa munasarjassa sellasta jännää juilintaa...onkohan sekin mieleikuvituksen tuotetta :P heh...
an-nuliini
huhuu :) missä työ kaikki ootte...seikkailen koko ajan täällä sivuilla ja ootan josko joku edes tulis käymään ja laittamaan kuulumisiaan :)
an-nuliini
Piinaviikot voisi vaihtaa kyttäysviikoiksi, kun sillon kyttää itseään tarkkaan ja kyttää palstaa josko joku olis kirjottanu lisää oireita tai plussannu x-) Minä myös täällä pyörin ja etsin netistä ns. " oireita" Kohdunnapukkatietoa sun muuta x)
lastwish
En ole sortunut testaamaan tänään! Oireita on kuitenkin edelleen tosi lupaavasti! Yksi oireista on erikoinen maku suussa... samanlainen kuin viime raskauden aikana... Tissit on todella kipeät, maha turvoksissa ja juilii ja on useammin nälkä ja pissahätä kuin yleensä. Lämpöä en ole tänään mittaillut.
Essi78 (kp 35)
siirtyykö siun erikoinen maku myös ruokaan mitä sie syöt?? meinaan niin miulla tekee :)))))
an-nuliini
Uusille haamujengiläisille Allulle ja paarulle onnittelut, toivotaan että vahvistuu vaan loppuviikosta:)
Aamun_kuiskaus: todennäköisesti se oli/on ihan harmitonta vuotoa? Mutta tottakai sitä on varmaan tosi varuillaan, varmaan meistä kaikki olis.
JA täti perhana yllätti jonkun (nikkiä en muista..), voihan pahus! Ja vielä haamun jälkeen? aargh..
Voi että teillä on lupaavia oireita toisilla noi maut ja rinnat ja muut:)
ON: Ainoastaan satunnaisesti jotain pistelyä alaselässä, tuskin mihinkään liittyy. Niin ja joku hemmetin mahatauti on iskeny..
Hobbie kp24/27 yk4
Nyt mä pillitän täällä, puhuin juuri äitini kanssa puhelimessa tunnin ja kerroin vauvahaaveistani ekaa kertaa. Äitini otti uutisen vastaan ja sanoi että oli tiennyt että tahdon vielä viidennen. Nyt kun minulla on tämä flunssa päällä ja lämpöäkin taas on niin varoitteli ottamasta allergialääkkeitä ja muita ettei vauvalle satu jotain jos olenkin raskaana :´)
Hän tahtoo taas olla mukana synnytyksessä on se sitten tammikuussa tai myöhemmin <3<3 Sanoi sitten vielä puhelun loputtua että en saisi kovasti pettyä jos en olekaan nyt raskaana, kyllä se kuulema jossain vaiheessa tärppää :´)) Äää mulla on niin ihana äiti <3<3<3
Lastwish kp39/32 yk4
Voi Koralli, otan osaa suruunne. Jaksamisia teille!
Annihelen@: voi ei, ei tässä näin pitänyt käydä. Ei muuta kuin innolla uuteen yritykseen ja helmenkalastukseen. Tsemppiä!
Täällä ei juuri mitään uutta. Alavatsa nippailee ja rinnat hieman aristaa, ja täti on kyllä pahasti myöhässä. Tänään kotimatkalla poikkesin apteekin kautta ja ette ikinä arvaa mitä tuli ostettua :)
Allu huomenna aamulla siis testaan. Etkös sinä suunnitellut samaa? Palaan siis asiaan aamutuimaan.
Ida
Siul on aivan ihunan kuuloinen äiti :) <3 mie en oo uskaltanu äidille viel puhua, koska se on mulle sanonu aina et eka vakityö ja sit vasta perhettä :S mut kyl mä uskon et se innostuu sit ku kerron et oon raskaana :) en kyl oo viel, ainakaan tietääkseni, mut kuiteski :) toivottavasti se kertomisen aika ois kohta...
an-nuliini
an-nuliini taitaa vetäytyä linjoilta pois kohti sänkyä :) aamulla aattelin tehä raskaustestin :) katotaan mitä se näyttää :))) mutta hyvää yötä kaikille ja paljon, paljon +++++++++++tuulia :) *puhaltaa*
Hyvää yötä!!!
an-nuliini kp 26/28-32
Nyt on tulossa täysin omanapainen viesti, pahoittelut siitä jo etukäteen... :(
Eli testasin juuri ja samanlainen haamu sieltä tulla paukahti tikkuun =/ Ei ole vahvistunut siis... Nyt mä sitten rupesin miettimään, että mitä jos mulla onkin uusiutuneet ne dermoidit munasarjoihin ja sen takia näyttää tuota haaleaa positiivista...? Kun eikö juuri kystat voi aiheuttaa HCG-hormonin nousua elimistössä, näin ainakin muistelen...
Ajattelin, että menen huomenna labraan ja pyydän ottamaan kvantitatiivisen beta-HCG:n ja menen uudestaan sitten pe/la. Näin näkisin sen, tuplaantuuko hormonipitoisuus normaalisti ja jos ei, niin askel käy ultran kautta gynelle... Voi rähmä... =/
-Allu mietteissään...
Oikein hyvää huomenta kanssassisaret, olo on mitä mainioin vaikken ole vielä plussannutkaan :D Herään joka aamu aikaisemmin kun herätyskello ja mittaan lämmöt tutkin kohdunnapukan ja tulen koneella käymään :D Omaa napaa voisin hiukan kirjoittaa:
).( Mitään suurempaa ei ole tapahtunut, makkarissa sai tosin mies olla eilen hieman normaalia varovaisempi kun tuntui hiukan jännältä(jotain siellä on meneillään kohdunsuulla) Oikeastaan nämä suuret rinnatkin on ihan kivat kun kaikki liivit pursuaa niin kuin olisi isompikin povinen xDD Vatsan turvotuskin on ehkä hiukan laskenut??? En ole enää ihan ilmapallo ;) Paitsi ettei omat farkut mene kiinni edelleenkään, pitää käyttää verkkareita :F Hikoilu on ehkä tällä hetkellä se inhottavin asia/oire kun minulla on niin kuuma koko ajan :( ulkonakaan ei ollut sen viileämpi niin epäilen että vain kropassani kiehuu ;) Kunnon ruokaa ei tee mieli vaan eilenkin söin salaatin hesessä kun muut söivät hampurilaiset. Janottaa kovasti taas ja mehua ja vettä kuluukin hurjasti nyt, ällötyskohtauksia tulee vähän väliä ja eilen illalla nukkumaan mennessäni mietin vielä monta kertaa käynkö oksentamassa vai pysyykö iltatee sisällä :DD
Tämän kummempaa minulle ei kuulu :) Olo on ihan mukava :)
Lastwish kp40/32 yk4
http://forums.ovusoft.com/chart.asp?id=lastwish
Eli täti taitaa pian kurvata tänne kun on jo kp 34/30. Voihan masis. Nyt kiirus töihin. Kuulumisiin.
Ida
Aamulla alkoi lorina ja täti tuli...
Rinnat tosin vieläkin kosketus arat.. joten jos se hamu oli + niin sitten se meni kesken..
ja nyt on sitten kp 1
Toivottavasti loput tammikuiset tekee n itä +++ itse siirryn sulavasti helmikuisiin :)
Blääh. Se niistä hyvistä hermoista... Piti sitten testata eilen heti töistä kotiuduttuani (edellisestä vessakäynnistä oli kyllä aikaa jo 7 tuntia...). Mutta negahan sieltä tuli, en mitään pienen pientäkään häivähdystä löytänyt siitä tulosikkunasta. Sitten samalla bongasin, että hieman veristä vuotoa oli tullut, lieneekö se täti siellä sitten kolkutella (vai voisiko johtua kiinnittymisestä ??) Edelleen koitan uskotella että kyseessä on vaan liian aikaiset päivät, mutta kieltämättä kyllä on fiilarit aika maassa. Lämpökin oli aamulla enää 36,8... Kirves kiikkuu jo aika lähellä kaivon reunaa. Miehelle en edes uskaltanut kertoa, että testasin, kun se pitäisi ihan sekona. Ja nyt kun se oikeasti alkaa vaikuttaa siltä, että sekin olisi iloinen pikku kakkosesta. (eilen kun kerroin, että rinnoista tihkuu jotain, hän vaikutti tosi innostuneelta...)
Yritän ehkä vasta maanantaina uudestaan ellei täti sitten jo kurvaile paikalle ennen. (Maanantaina kun on omat synttärit niin saa nekin sitten pilalle...)
Ai niin, ryven täällä niin omissa murheissani, etten huomannut esittää pahoitteluja tädin yllättäneelle röllille(?) (menikös oikein) ja muille neganneille.
Toivotaan nyt kaikille paljon plussatuulia, ettei mene ihan murheiden alhoon tämä palsta...
Nyt hukutan murheeni työhön.
Popin äiti, kp24/27-32, dpo11? yk1
No niin, nyt tulee jo muutama tippa kellertävää " jotain" rinnoista... Mitä tämä nyt on? Voiko tällaista enää saada kuvittelemalla aikaiseksi? Pakko mennä ostamaan testi!