Miksi hitossa nykyään osa naisista ei edes halua parisuhdetta eikä perhettä?
Että ennemmin pysytään vaikka sinkkuna? Kyse ei ole siitä, etteikö nämä naiset löytäisi tai pääsisi parisuhteeseen. Ei ei. Vaan kyse on siitä, ettei nämä naiset parisuhdetta ja lapsia edes halua! Miksi haluavat olla ennemmin omasta tahdostaan sinkkuja? Tällaisia naisia on oikeastaan kaikissa ikäryhmissä. Huolestuttavaa varsinkin nuorten miesten kannalta on, että tuollainen kehitys on alkanut yleistymään nuorten naisten keskuudessa.
Joo, on niitä tuollaisia miehiäkin, mutta hyvin hyvin vähän. Miehillä tuollainen on paljon naisia harvinaisempaa.
Kommentit (1073)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi?
Isäpuoleni kohteli minua kuin ääliötä ja solvasi jatkuvasti, olin kiltti ja ahkera luokkani priimus.
Yritin seurustella kahden juristin kanssa, kumpikin mies löi minua.
Ei kiitos.
Kolme miestä = kaikki miehet.😀
Noh.. on miehiä jotka ovat saaneet pakit ehkä juuri kolmelta naiselta (tai jos hänellä on ollut kolme todella inhottavaa naista elämässään) ja siitä nyt syyttää -kaikkia- naisia ja haukkuu että me olemme hirveitä ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hätää, aika pikkuhiljaa korjaa. Kohta ei suominaisia (eikä miehiä) ole olemassa.
Tällä vauhdilla ei hyvältä näytä. Maailma täyttyy vain vanhoillisista ummehtuneiden uskontojen edustajista. Autoritääriset valtiot lisääntyvät ja kaikkien oikeudet heikkenevät.
Tulee sulle varmaan yllätyksenä mutta nämä "vanhoilliset" kulttuurit ovat kehittyneempiä kuin tiedeateismi, joka on surkastuttanut ihmisen mekaaniseksi koneeksi ja regressoinut naiset pikkumiehiksi. Tiedeateismi on alkeellisin uskonto mitä maa päällään kantaa
Uskis voi painua vidduun
Sinnehän se haluaisi vaan ei pääse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hätää, aika pikkuhiljaa korjaa. Kohta ei suominaisia (eikä miehiä) ole olemassa.
Tällä vauhdilla ei hyvältä näytä. Maailma täyttyy vain vanhoillisista ummehtuneiden uskontojen edustajista. Autoritääriset valtiot lisääntyvät ja kaikkien oikeudet heikkenevät.
Mieskunta tuhoaa itsensä ja ihmiskunnankin, mutta jossain selviytyy joukko naisia, jotka uusintavat naiskunnan.
Inceli kuvittelee että pelkästään naiset keskenään lisääntyy
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parisuhde ei tuo minulle mitään lisäarvoa. En aio hukata loppuelämäni kumppaniin, joka voi olla arvaamaton ja epäluotettava. Vaikka alku olisi huumaavan ihanaa, tähän ansaan en enää mene. Ei ole mitään asioita mun elämässä, mitä en saisi hoidettua ilman kumppania.
Se on oikein. Pidä ittes miehenä, seksiä saat ilman suhdettaki.
Mielenkiintoinen kommentti; sillä olen tosiaan nainen, enkä miesoletettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muoret miehet somessa hakkaa vasaralla omaa naamaa ja ruiskuttaa suolavettä palleihinsa muokatakseen ulkonäköä. Voi olla ihan hyvä etteivät jatka sukua. imo.
Kaikki alle 40v pitäisi poistaa netistä
Ja nimenomaan naiset ensin niinkuin aina
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halut ei mene yksiin. Mies tarvii naisen seksivälineeksi ja naista kiinnostaa mies vain, jos tältä saa henkiselläkin puolella riittävästi. Yleensä ei saa, joten naista ei sitten mies kiinnosta.
Mua naisena kiinnostaa kyllä seksi, jos mies on hyvä siinä. Moni ei ole tai ei ymmärrä miten naisen orgasmi toimii.
Niin, ainahan naisen orgasmi huolehditaan ensin, sitten miehen vuoro. Olen itse harrastanut viimeisen vuoden aikana 5 eri naisen kanssa seksiä ja jokainen heistä on saanut ennen minua, yhden naisen kanssa en saanut ollenkaan ja se johtui siitä että nainen ei tehnyt yhtään mitään. En oikein ymmärtänyt mitä siis tarkoitat? Tottakai naisen tyydytys on miehelle aina se tärkein asia seksissä.
Ei ole havaintoa moisesta.
N
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi?
Isäpuoleni kohteli minua kuin ääliötä ja solvasi jatkuvasti, olin kiltti ja ahkera luokkani priimus.
Ei kiitos.
Normaaleitakin miehiä on. Harmi, että et ole heitä tavannut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parisuhde ei tuo minulle mitään lisäarvoa. En aio hukata loppuelämäni kumppaniin, joka voi olla arvaamaton ja epäluotettava. Vaikka alku olisi huumaavan ihanaa, tähän ansaan en enää mene. Ei ole mitään asioita mun elämässä, mitä en saisi hoidettua ilman kumppania.
Inceli kuvittelee ittensä naiseksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen nainen ja olen viime vuosien aikana käynyt treffeillä 58 eri miehen kanssa. Näistä miehistä 2/3 antoi minulle pakit joko heti ensitreffien jälkeen tai viimeistään muutaman kuukauden tapailun jälkeen. Ja se 1/3, jolle minä annoin pakit, osa ei millään tavalla ollut kumppaniainesta. Eli minä ainakin olisin valmis parisuhteeseen, mutta nämä miehet ovat halunneet etsiä paremman naisen.
Jos 2/3 antaa sinulle pakit, kiinnostut vain top-10% -miehistä mutta olet tusinapirkko eikä tasosi riitä muiden tarjolla olevien naisin nähden.
Mikä on tämä myyttinen "top-10%" miehet? Onko ne niitä miehiä jotka esim. incelit ovat määritelleet tuolle "tasolle"? Eli se on vain miesten omiin silmiin miellyttäviä miehiä koska selvästi miehillä ja meillä naisilla on ihan erilaiset miesihanteet.
Ei incelit niitä määritä vaan naiset. Ne on ne miehet jotka panee naisia aina kun huvittaa.
Niitten pelikirjaan sitten kuuluu sanoa, ettei ne ole nyt seurustellut kun ei ole oikein löytynyt sellaista sopivaa ja blaa blaa. Saman ne kertoo seuraavalle naiselle seuraavana iltana.
Incelithän siitä puhuvat miten me naiset haluamme miehen joka on tummahipiäinen, pitkä, komea, lentäjälääkäri, "metsästäjän" silmät, iso lerssi, paljon rahaa, hieno asunto ja autoja yms. Itse en ole nähnyt naisten puhuvan noista asioista, sen sijaan tuo kansakunta puhuu noista asioista jatkuvasti.
Miehet tosiaan kuvailee muina kaappihomoina omaa homoeroottista miesikoniaan.
Miehet ihailee ähkivää ja örisevää salimarkoa, jolla on isot lihakset ja lerssi puoliväliin reittä. Ihailtavin harrastus on jokin polttomoottoreihin tai pleikkaan liittyvä sekä juominen.
Naisten ihannemies on älykäs, harrastaa lukemista, osaa myös kirjoittaa suht virheetöntä äidinkieltä fiksusti, kohtelee hyvin eläimiä ja lapsia ja ihan kaikkia, harrastaa käden taitoja, kykenee yhteistyöhön ja ryhmätyöhön, kehittää soittotaitoaan, oppii uusia kieliä, on kiinnostunut puutarhanhoidosta ja ruuanlaitosta.
Ja jää ilman seuraa.
Terveisin älykäs, lukeva, soittotaitoinen, kokkaava eläinten hoitaja
Se, että sulla on toivottuja ominaisuuksia, ei tietenkään ole mikään automaatti, josta tupsahtaa sulle nainen. Sun pitää itse tehdä asialle jotakin, esim. poistua ruudun äärestä ja olla muille ihmisille hyvä ja hyödyllinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästäkin keskustelusta taas huomaa miten moni kuvittelee että parisuhde on helpompi tapa elää kun puoliso hoitaa puolet töistä ja voi itse ottaa rennosti. Päinvastoin, riitaa siitä tulee koska työnmäärä vähintään tuplaantuu perheen perustamisen jälkeen ja vielä jos menee ostamaan talon. Molemmat joutuu tekemään tuplavuoroa (työ+kotityö). Jos haluaa päästä helpommalla, pysyy sinkkuna.
Suurin osa (naiset) kerran parisuhteessa olleista tajuaa tämän ensimmäisen eron jälkeen ja haluaa pysytellä sinkkuna. Pienempi osa (miehet) hyppii sitten suhteesta toiseen loppuelämänsä ja ihmettelee kerta toisensa jälkeen miksi ei koskaan toimi vaikka "työn määrä puolittuu". Totuus on se että mitä enemmän perheessä on ihmisiä, sitä työläämpää sitä arkea on pyörittää, sillä naiset eivät suostu enää tekemään kolmen ihmisen töitä (työpaikalla omat työt, kotona omat ja miehen työt). Miesten olis aika oppia vähitellen.
Miksi satuilet asiasta vielä 2026? Nykyajan parisuhteessa, miehet ovat tehneet aivan yhtä paljon kotitöitä kuin naisetkin. Itse olen huomannut että kun käy töissä. Laittaa kotona ruokaa, pesee pyykkiä, siivoaa, suurin syy on siinä että nainen ei tätä jostain syystä halua nähdä. Meillä ainakin kotityöt ja siisteys ovat täysin miehen eli minun vastuulla, jos lopetan koti on kuin kaatopaikka. Esim pyykinpesu on sellainen joka jos jää naiselle se on täysin viikonloppuisin, sitten tulee se ulina, pyykkiä pyykkiä pyykkiä pyykkiä. Koneeseen rumpuun, Ikean kasseihin ja ovat siellä vielä seuraavana viikonloppunakin, kukaan ei viikkaa 7 ikeankassillista pyykkejä. Miten näkee asian mies. Tulen maanantaina töistä, pyykkikone päälle, pyykit rumpuun, illalla valmis, tulen tiistaina töistä, pyykkikone päälle, vaatteiden viikkaus rummusta ennenkuin kone on pessyt, taas pyykit rumpuun ja seuraavana päivänä sama. Ei keräänny ne hommat, sitten usein onkin viikonloppu vapaata. Nainen ei koskaan hoksaa tällaista että niitä kotitöitä pitää tehdä joka päivä ja kas sitten kun on töistä vapaata on muutenkin vapaata.
No sulla on noin päin sukupuolet. Mut tajuuthan että yleensä asia on ihan toisinpäin? Ei mun isä ikinä, siis IKINÄ pessyt pyykkiä. Eikä myöskään mun ex-mies. Minä se aina pyykkäsin. Ja naisena pysyn sinkkuna kun ei kiinosta alkaa jonkun piiaksi ja pyykkääjäksi. Säkin voisit erota jos liikaa ärsyttää tuo toisen tekemättyys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muoret miehet somessa hakkaa vasaralla omaa naamaa ja ruiskuttaa suolavettä palleihinsa muokatakseen ulkonäköä. Voi olla ihan hyvä etteivät jatka sukua. imo.
Kaikki alle 40v pitäisi poistaa netistä
Mielenkiinnosta kysyn miehenä että mikä tämä tällainen some on? Missä tuota siis tapahtuu, kun en ole koskaan moiseen törmännyt? Onko joku sivusto jossa tällaista tapahtuu? M40
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikinä en halunnu pysyvää parisuhdetta tai perhettä vaan panosuhteita. No silti jouduin avioliittoon ja lapsiakin tuli. Voi kun voisin palata sinne panosuhteiden aikaan.
M45
Mies, jolle asiat vain tapahtuvat kun se ronklaa muniaan sohvalla.
Sohva on vaimon valtaama, minä oon keittiössä
Ja sä oot tilanteeseen yhtä tyytyväinen kuin kaikki me naiset, jotka emme halua parisuhdetta tai jotka kärsimme parisuhteessa :DDD Veikkaan että sä kuitenkin saat tuosta jotain koska et ole tullut eronneeksi. Naiset eroaa kun tulee mitta täyteen eikä mies kehity.
Miehet ei eroa.
Koska mieluummin vinkuvat ja marisevat kuin ryhtyvät muuttamaan elämäänsä paremmaksi.
Mies on konservatiivi, muutosvastarintainen pelkuri.
Lukuisat naiset ovat palstalla valittaneet kuinka mies jätti, eli teoriasi ei ole aivan paikkansa pitävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi?
Ei kiitos.
Normaaleitakin miehiä on. Harmi, että et ole heitä tavannut.
Määrittele "normaali"? Suomi on täynnä miehiä, jotka kuvittelevat naisten seksissä yleensä saavan panemalla ja jauhavat munan koosta ja panemistekniikasta :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi?
Ei kiitos.
Kolme miestä = kaikki miehet.😀
Jos kaikki hänen elämänsä miehet on olleet paskoja, miksi hän haluaisi ottaa riskin ja katsoa, löytyiskö jotain muuta?
Ilmeisesti alustan miesväki on haalinut parempia naiskokemuksia koskapa tämänkin ketjun aloitti mies, joka vonkuu itselleen naista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Inceli kuvittelee ittensä naiseksi
Oletko joku 13-vuotias kakara vai mitä? Sinun viestit ovat todella typeriä ja tylsiä, et anna mitään uutta keskustelulle vain hoet "inceli sitä" ja "inceli tätä".
Eri jolle vastasit, vaikka ihan sama se sinulle on kun kuvittelet että me olemme täällä yksi ja sama henkilö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri mutta mies. Hyvää seksiä ei kyllä todellakaan saa ilman parisuhdetta. Saa kyllä seksiä, mutta eihän sitä voi verrata esim mitä se on pitkässä suhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miekenkiinnosta kysyn, miksi alapeukutus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ollut toimiva kuvio nykyisessä parisuhteessa 7 v ajan, että asutaan erillään, käytännössä nähdään vain viikonloppuisin. Asutaan eri paikkakunnilla ja työaikataulut on arkisin on erit, viikonloput ollaan aina vuorotellen toisen luona. Ei tarvitse passata toista, ja vain omat sotkut on siivottavana, arkisin voi harrastaa omia harrastuksia eikä kummankaan työmatka kasva kohtuuttoman pitkäksi.
Pidemmillä lomilla ollaan toki yhdessä koko aika, silloin jo huomaa että välillä kaipaisi omaakin tilaa. En ymmärrä miksi nykyään ihannoidaan, että pienissä asunnoissa pitäisi jaksaa olla kokoajan toisen kyljessä. Jonkun mielestä tämä ei varmaan ole oikea parisuhde kun ei asuta yhdessä, mutta meillä toimii.
Minulle on pari sinkkumiestä sanonut, että "mun mielestä parisuhteeseen kuuluu se, että asutaan yhdessä ja se ei ole mikään parisuhde, jos ei asuta yhdessä"
Samoin sanoi mulle pari viimeisintä seurustelusuhdemiestäni, joten lopetin suhteet. En mä ota ketään loisimaan velattomaan omistusasuntooni. Lisäksi kumpikin noista oli ulosotossa, toinen oli alkoholisti ja toisella hoitamaton mielenterveyden häriö. Tämä jälkimmäinen oli epätoivoisesti yli puoli vuotta yrittänyt päästä hoitoon, mutta mt-polin ajat peruttiin joka kuukausi "henkilöstöpulan" takia.
Surullista sinänsä, mutta en mä ala epävakaata miestä ilmaiseksi hoitaa vain siksi että olen nainen ja mulla on kämpässä tilaa, kun tuo mies ei muuta tarjoa kuin munaa ja jatkuvaa tunteidensa leiskuntaa. Oli älykäs ja kiva mies, mutta sairas.
Tuo on huono parisuhde yhden naisen kanssa eikä kerro naisista yleisesti mitään. Lisäksi aina ihmettelen miksi niitä lapsia pitää tehdä useampia tuollaiseen.
En ole tehnyt kummankaan kanssa lapsia.
Se, että sinä alat minua solvata siksi, että reppanamiehet takertuvat minuun ja potkin ne pois, kertoo vain omasta kelpaamattomuudestasi.
Vierailija kirjoitti:
Miehen panostus lapsentekoon on oma orgasmi. Ihmettelet, miksi naiset niheilevät lapsiasioissa maassa, jossa äitiyttä ei pidetä missään arvossa.
jokaisella tuillaelävällä lähiömammalla on joku kasvattamaton karara ja osalla useitakin elatusmaksunmaksajia
Miksi satuilet asiasta vielä 2026? Nykyajan parisuhteessa, miehet ovat tehneet aivan yhtä paljon kotitöitä kuin naisetkin. Itse olen huomannut että kun käy töissä. Laittaa kotona ruokaa, pesee pyykkiä, siivoaa, suurin syy on siinä että nainen ei tätä jostain syystä halua nähdä. Meillä ainakin kotityöt ja siisteys ovat täysin miehen eli minun vastuulla, jos lopetan koti on kuin kaatopaikka. Esim pyykinpesu on sellainen joka jos jää naiselle se on täysin viikonloppuisin, sitten tulee se ulina, pyykkiä pyykkiä pyykkiä pyykkiä. Koneeseen rumpuun, Ikean kasseihin ja ovat siellä vielä seuraavana viikonloppunakin, kukaan ei viikkaa 7 ikeankassillista pyykkejä. Miten näkee asian mies. Tulen maanantaina töistä, pyykkikone päälle, pyykit rumpuun, illalla valmis, tulen tiistaina töistä, pyykkikone päälle, vaatteiden viikkaus rummusta ennenkuin kone on pessyt, taas pyykit rumpuun ja seuraavana päivänä sama. Ei keräänny ne hommat, sitten usein onkin viikonloppu vapaata. Nainen ei koskaan hoksaa tällaista että niitä kotitöitä pitää tehdä joka päivä ja kas sitten kun on töistä vapaata on muutenkin vapaata.