Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi hitossa nykyään osa naisista ei edes halua parisuhdetta eikä perhettä?

Vierailija
23.05.2026 |

Että ennemmin pysytään vaikka sinkkuna? Kyse ei ole siitä, etteikö nämä naiset löytäisi tai pääsisi parisuhteeseen. Ei ei. Vaan kyse on siitä, ettei nämä naiset parisuhdetta ja lapsia edes halua! Miksi haluavat olla ennemmin omasta tahdostaan sinkkuja? Tällaisia naisia on oikeastaan kaikissa ikäryhmissä. Huolestuttavaa varsinkin nuorten miesten kannalta on, että tuollainen kehitys on alkanut yleistymään nuorten naisten keskuudessa.

Joo, on niitä tuollaisia miehiäkin, mutta hyvin hyvin vähän. Miehillä tuollainen on paljon naisia harvinaisempaa.

Kommentit (1073)

Vierailija
341/1073 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmistö miehiä nai koko ajan muita naisia kun se yksi on synnyttämässä. 

Vierailija
342/1073 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parisuhde ei tuo minulle mitään lisäarvoa. En aio hukata loppuelämäni kumppaniin, joka voi olla arvaamaton ja epäluotettava. Vaikka alku olisi huumaavan ihanaa, tähän ansaan en enää mene. Ei ole mitään asioita mun elämässä, mitä en saisi hoidettua ilman kumppania. 

Se on oikein. Pidä ittes miehenä, seksiä saat ilman suhdettaki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/1073 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun parikymppinen tytär on käynyt jonkin verran treffeillä mutta täydellisen turhautunut siihen että viimeistään kolmannella tapaamiskerralla alkaa seksin vonkaaminen. 

Miksi vaivautua kolmansille treffeille jonkun sellaisen kanssa, joka ei kiinnosta edes sen vertaa että seksi nappaisi?

Juurikin näin. Jos ei naista seksi kiinnosta ekoilla treffeillä niin jo toisten järjestäminen on siinä ja tässä. Siksihän treffeillä käydään että saadaan seksiseuraa.

...sanoo aivoton mies, jolla toimii päässä pelkästään tunnekeskus ja joka ohjautuu alapäällään. Sä oot kyllä ihan pohjinta pohjasakkaa.

Vierailija
344/1073 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun parikymppinen tytär on käynyt jonkin verran treffeillä mutta täydellisen turhautunut siihen että viimeistään kolmannella tapaamiskerralla alkaa seksin vonkaaminen. 

Miksi vaivautua kolmansille treffeille jonkun sellaisen kanssa, joka ei kiinnosta edes sen vertaa että seksi nappaisi?

Miehillä ei ole mitään käsitystä siitä, millaista huono tai jopa keskinkertainen seqsi on naiselle. Sellaiselle ei ole mitään tarvetta altistaa itseään.

Jos ei seksi kiinnosta niin älä käy treffeillä ollenkaan.

Uskon, että jopa miehistä saattaa löytyä älyllistä elämää. Sitä etsin, koska en vihaa miehiä (kuten sinä vihaat itseäsi ja elämääsi).

Vierailija
345/1073 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen nainen ja olen viime vuosien aikana käynyt treffeillä 58 eri miehen kanssa. Näistä miehistä 2/3 antoi minulle pakit joko heti ensitreffien jälkeen tai viimeistään muutaman kuukauden tapailun jälkeen. Ja se 1/3, jolle minä annoin pakit, osa ei millään tavalla ollut kumppaniainesta. Eli minä ainakin olisin valmis parisuhteeseen, mutta nämä miehet ovat halunneet etsiä paremman naisen.

Jos 2/3 antaa sinulle pakit, kiinnostut vain top-10% -miehistä mutta olet tusinapirkko eikä tasosi riitä muiden tarjolla olevien naisin nähden.

Mikä on tämä myyttinen "top-10%" miehet? Onko ne niitä miehiä jotka esim. incelit ovat määritelleet tuolle "tasolle"? Eli se on vain miesten omiin silmiin miellyttäviä miehiä koska selvästi miehillä ja meillä naisilla on ihan erilaiset miesihanteet.

Ei incelit niitä määritä vaan naiset. Ne on ne miehet jotka panee naisia aina kun huvittaa.

Niitten pelikirjaan sitten kuuluu sanoa, ettei ne ole nyt seurustellut kun ei ole oikein löytynyt sellaista sopivaa ja blaa blaa. Saman ne kertoo seuraavalle naiselle seuraavana iltana. 

Incelithän siitä puhuvat miten me naiset haluamme miehen joka on tummahipiäinen, pitkä, komea, lentäjälääkäri, "metsästäjän" silmät, iso lerssi, paljon rahaa, hieno asunto ja autoja yms. Itse en ole nähnyt naisten puhuvan noista asioista, sen sijaan tuo kansakunta puhuu noista asioista jatkuvasti.

Miehet tosiaan kuvailee muina kaappihomoina omaa homoeroottista miesikoniaan.

Miehet ihailee ähkivää ja örisevää salimarkoa, jolla on isot lihakset ja lerssi puoliväliin reittä. Ihailtavin harrastus on jokin polttomoottoreihin tai pleikkaan liittyvä sekä juominen.

Naisten ihannemies on älykäs, harrastaa lukemista, osaa myös kirjoittaa suht virheetöntä äidinkieltä fiksusti, kohtelee hyvin eläimiä ja lapsia ja ihan kaikkia, harrastaa käden taitoja, kykenee yhteistyöhön ja ryhmätyöhön, kehittää soittotaitoaan, oppii uusia kieliä, on kiinnostunut puutarhanhoidosta ja ruuanlaitosta.

Ja jää ilman seuraa.

Terveisin älykäs, lukeva, soittotaitoinen, kokkaava eläinten hoitaja

Vierailija
346/1073 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehillä ei ole mitään käsitystä siitä, millaista huono tai jopa keskinkertainen seqsi on naiselle. Sellaiselle ei ole mitään tarvetta altistaa itseään.

Naisilla ei ole mitään käsitystä siitä, millaista huonot tai jopa keskinkertaiset seqsittömät treffit on miehelle. Sellaisille ei ole mitään tarvetta altistaa itseään.

No sit pysyt tietenkin kotonasi yksin itkemässä niinkin maskuliiniselle alustalle kuin vauvavitunfi. Ylikseltä sut on varmaan bännätty.

Vierailija
347/1073 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halua suhdetta päihdeongelmaisen, mielenterveysongelmaisen, ylipainoisen ilkeän sian kanssa, jonka kosketus saa kavahtamaan. Muiita ei ole juuri tarjolla ollut. Olen paljon onnellisempi yksin. Saan tehdä mitä haluan ja elää RAUHASSA.  T. Nainen 47 v

Tuohan se yleensä on ongelmana suomalaisilla naisilla, että naidaan aina ylöspäin, mutta taso riittää korkeintaan tuollaisiin miehiin.

Ei mulla ole mitään ongelmaa, kun olen yksin mieluummin. En nai mihinkään suuntaan. :D 

Inceli kuvittelee että tuo on flexi

En tiedä mitå kumpikaan noista sanoista tarkoittaa, eikä kiinnosta. Ilmeisesti haukkumissanoja. Yleensä se joka haukkuu on itse. Minulla on hyvä työ ja toimeentulo, paljon ystäviä ja harrastuksia ja kaunis koti, matkustelen paljon Olen onnellisempi yksin kuin koskaan parisuhteessa. Moni ihmettelee miten tuollainen nainen voi olla sinkku. T. Se nainen 47 v

Vierailija
348/1073 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juurikin näin. Jos ei naista seksi kiinnosta ekoilla treffeillä niin jo toisten järjestäminen on siinä ja tässä. Siksihän treffeillä käydään että saadaan seksiseuraa.

...sanoo aivoton mies, jolla toimii päässä pelkästään tunnekeskus ja joka ohjautuu alapäällään. Sä oot kyllä ihan pohjinta pohjasakkaa.

Inceli kuvittelee ettei naiset harrasta seksiä huvikseen ekoilla treffeillä

Vierailija
349/1073 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästäkin keskustelusta taas huomaa miten moni kuvittelee että parisuhde on helpompi tapa elää kun puoliso hoitaa puolet töistä ja voi itse ottaa rennosti. Päinvastoin, riitaa siitä tulee koska työnmäärä vähintään tuplaantuu perheen perustamisen jälkeen ja vielä jos menee ostamaan talon. Molemmat joutuu tekemään tuplavuoroa (työ+kotityö). Jos haluaa päästä helpommalla, pysyy sinkkuna. 

Suurin osa (naiset) kerran parisuhteessa olleista tajuaa tämän ensimmäisen eron jälkeen ja haluaa pysytellä sinkkuna. Pienempi osa (miehet) hyppii sitten suhteesta toiseen loppuelämänsä ja ihmettelee kerta toisensa jälkeen miksi ei koskaan toimi vaikka "työn määrä puolittuu".  Totuus on se että mitä enemmän perheessä on ihmisiä, sitä työläämpää sitä arkea on pyörittää, sillä naiset eivät suostu enää tekemään kolmen ihmisen töitä (työpaikalla omat työt, kotona omat ja miehen työt). Miesten olis aika oppia vähitellen.

Vierailija
350/1073 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halua suhdetta päihdeongelmaisen, mielenterveysongelmaisen, ylipainoisen ilkeän sian kanssa, jonka kosketus saa kavahtamaan. Muiita ei ole juuri tarjolla ollut. Olen paljon onnellisempi yksin. Saan tehdä mitä haluan ja elää RAUHASSA.  T. Nainen 47 v

Tuohan se yleensä on ongelmana suomalaisilla naisilla, että naidaan aina ylöspäin, mutta taso riittää korkeintaan tuollaisiin miehiin.

Jep. Naisten täytyy itsekin olla laadun arvoisia. Tosin henkisiä ongelmia ja alkoholismia on kaikissa ryhmissä ja sosiaaliluokissa. 

Vierailija
351/1073 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mulla ole mitään ongelmaa, kun olen yksin mieluummin. En nai mihinkään suuntaan. :D 

Inceli kuvittelee että tuo on flexi

En tiedä mitå kumpikaan noista sanoista tarkoittaa, eikä kiinnosta. Ilmeisesti haukkumissanoja. Yleensä se joka haukkuu on itse. Minulla on hyvä työ ja toimeentulo, paljon ystäviä ja harrastuksia ja kaunis koti, matkustelen paljon Olen onnellisempi yksin kuin koskaan parisuhteessa. Moni ihmettelee miten tuollainen nainen voi olla sinkku. T. Se nainen 47 v

Inceli kuvittelee olevansa arvokkaampi kuin muut ihmiset

Vierailija
352/1073 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos etsii seksiseuraa niin se on syytä heti rehellisesti kertoa ettei toinen elättele parisuhdehaaveita. Treffit ja seksitreffit on eri asioita. 

Ja jos haluaa treffailla kuukausikaupalla ilman fyysistä suhdetta on se myös syytä kertoa heti rehellisesti, niin ei sitten tarvitse suotta hukata aikaa ihmiseen jolla on vähän normaalimmat vietit ja seksi terve osa parisuhdetta.

Et paljon näy treffailleen kun et ole tajunnut, että sullakaan ei muna välttämättä tottele halujasi tuntemattoman kanssa. Vaikka miten esität kovaa poikaa, sä pysyt pehmeänä niin kauan kuin sua toinen ihminen pelottaa. Ja se voi kestää kuukausia että tutustut riittävän hyvin, kun egosi on tyhjä ilmapallo.

t. M

Vierailija
353/1073 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen nainen ja olen viime vuosien aikana käynyt treffeillä 58 eri miehen kanssa. Näistä miehistä 2/3 antoi minulle pakit joko heti ensitreffien jälkeen tai viimeistään muutaman kuukauden tapailun jälkeen. Ja se 1/3, jolle minä annoin pakit, osa ei millään tavalla ollut kumppaniainesta. Eli minä ainakin olisin valmis parisuhteeseen, mutta nämä miehet ovat halunneet etsiä paremman naisen.

Jos 2/3 antaa sinulle pakit, kiinnostut vain top-10% -miehistä mutta olet tusinapirkko eikä tasosi riitä muiden tarjolla olevien naisin nähden.

Mikä on tämä myyttinen "top-10%" miehet? Onko ne niitä miehiä jotka esim. incelit ovat määritelleet tuolle "tasolle"? Eli se on vain miesten omiin silmiin miellyttäviä miehiä koska selvästi miehillä ja meillä naisilla on ihan erilaiset miesihanteet.

Ei incelit niitä määritä vaan naiset. Ne on ne miehet jotka panee naisia aina kun huvittaa.

Niitten pelikirjaan sitten kuuluu sanoa, ettei ne ole nyt seurustellut kun ei ole oikein löytynyt sellaista sopivaa ja blaa blaa. Saman ne kertoo seuraavalle naiselle seuraavana iltana. 

Incelithän siitä puhuvat miten me naiset haluamme miehen joka on tummahipiäinen, pitkä, komea, lentäjälääkäri, "metsästäjän" silmät, iso lerssi, paljon rahaa, hieno asunto ja autoja yms. Itse en ole nähnyt naisten puhuvan noista asioista, sen sijaan tuo kansakunta puhuu noista asioista jatkuvasti.

Miehet tosiaan kuvailee muina kaappihomoina omaa homoeroottista miesikoniaan.

Miehet ihailee ähkivää ja örisevää salimarkoa, jolla on isot lihakset ja lerssi puoliväliin reittä. Ihailtavin harrastus on jokin polttomoottoreihin tai pleikkaan liittyvä sekä juominen.

Naisten ihannemies on älykäs, harrastaa lukemista, osaa myös kirjoittaa suht virheetöntä äidinkieltä fiksusti, kohtelee hyvin eläimiä ja lapsia ja ihan kaikkia, harrastaa käden taitoja, kykenee yhteistyöhön ja ryhmätyöhön, kehittää soittotaitoaan, oppii uusia kieliä, on kiinnostunut puutarhanhoidosta ja ruuanlaitosta.

Minun miesystävä on juurikin sitä mitä viimeisessä kappaleessa kuvailet ja on kaiken päälle ihanan tavallinen, hieman iskäkroppainen, pitkähiuksinen, parrakas mies. Nörtähtävä myöskin kun me molemmat pelaillaan pelejä sillointällöin ja niin täydellinen minulle.

Vierailija
354/1073 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi?

Isäpuoleni kohteli minua kuin ääliötä ja solvasi jatkuvasti, olin kiltti ja ahkera luokkani priimus.

Yritin seurustella kahden juristin kanssa, kumpikin mies löi minua.

Ei kiitos.

Kolme miestä = kaikki miehet.😀

Vierailija
355/1073 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsekkyys on naisten luonteen hallitseva piirre. Joillakin äidinvaisto ajaa siitä ohi, mutta ei edes valtaosalla.

Se ei ole itsekkyys, vaan VASTUUDENTUNNE, mitä naiset omaavat, mäntti. Opi joskus asioita ymmärtämään ja vielä oikein.Kun mies vaan alistaa, siittää ja jättää ja jatkaa matkaa toiselle naiselle tekemään samaa, sitten itsekäs on mies, ei nainen. Naisella on vastuu kasvattaa jälkikasvua. Hän ei voi mitenkään pakeaa johonkin muualle, jättäen lapset, kuten enemmistö miehistä tekee. Niin että tuki suusi. Itsekkäät ja tyhmät ovat juuri sinunlaiset jotkut, ketä on edes vaikeaa miehiksi sanoaa. Mitä teete tsivilisaation keskuudessa, kun oikeasti kuuluisite vasta viidakkoon? Muuttamalla sinne takaisin voisivat monet naiset elää turvallisesti, rakastaa, tuntea onnea, mitä teikälaiset niin kadehtivat ja vi haavat, että oma pikkumsisuudessa osatte vaan oma turhamaisuuttaa ko staa naisille. Hävetkää, jos ylipäätä sitäkään osatte. Ja hoitakaa itseänne kauas naisista ja parisisuhteista ja siitä haaveilemisestä. 

Voi jättää helpostikin. Vanhemmuuslaki on nykyään sukupuoleton. Jos mies perseilee niin nainen voi yhtä lailla nostaa kytkintä ja elää parasta elämää itselleen, mies pärjäilee sitten uudella huoltajuuslaillaan parhaansa mukaan

Osallisesti on se totta, on tämmöisiä naisikin. Mutta kysymys ja pointti on juuri se, että miesten keskuudessa tämä lasten jättäminen on moninkertaisesti monikertaisempi. 

Vierailija
356/1073 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet useimmin ajattelee että käydään tyhjäämässä kivekset ja se on parisuhde. 

Mutta miksi usein se on juuri niin päin että nainen sitä haluaa? 10/10 edellisestä naissuhteestani en ole koskaan kenenkään kanssa edes puhunut seksistä, mutta nainen on ilmoittanut ennen treffejä että haluaa seksiäkin, on ilmoittanut että haluaa esitellä minulle makkarinkin jne. Eikait mies mitään vonkaa. Minulle on suurinta nautintoa naisten kanssa se että olen aina se sairaan kiva mies. "Vau ei tuollaisia miehiä ole olemassakaan, sut on kyllä pakko tavata, kaikki muut miehet ovat sikoja, mutta sinä olet herrasmies". Nautintoni on että minua halutaan niin paljon, itse en ole kiinnostunut monestakaan naisesta. Harva on parisuhdekelpoinen. 

Vierailija
357/1073 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muoret miehet somessa hakkaa vasaralla omaa naamaa ja ruiskuttaa suolavettä palleihinsa muokatakseen ulkonäköä. Voi olla ihan hyvä etteivät jatka sukua. imo.

Vierailija
358/1073 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ollut toimiva kuvio nykyisessä parisuhteessa 7 v ajan, että asutaan erillään, käytännössä nähdään vain viikonloppuisin. Asutaan eri paikkakunnilla ja työaikataulut on arkisin on erit, viikonloput ollaan aina vuorotellen toisen luona. Ei tarvitse passata toista, ja vain omat sotkut on siivottavana, arkisin voi harrastaa omia harrastuksia eikä kummankaan työmatka kasva kohtuuttoman pitkäksi. 

Pidemmillä lomilla ollaan toki yhdessä koko aika, silloin jo huomaa että välillä kaipaisi omaakin tilaa. En ymmärrä miksi nykyään ihannoidaan, että pienissä asunnoissa pitäisi jaksaa olla kokoajan toisen kyljessä. Jonkun mielestä tämä ei varmaan ole oikea parisuhde kun ei asuta yhdessä, mutta meillä toimii.

Minulle on pari sinkkumiestä sanonut, että "mun mielestä parisuhteeseen kuuluu se, että asutaan yhdessä ja se ei ole mikään parisuhde, jos ei asuta yhdessä"

Samoin sanoi mulle pari viimeisintä seurustelusuhdemiestäni, joten lopetin suhteet. En mä ota ketään loisimaan velattomaan omistusasuntooni. Lisäksi kumpikin noista oli ulosotossa, toinen oli alkoholisti ja toisella hoitamaton mielenterveyden häriö. Tämä jälkimmäinen oli epätoivoisesti yli puoli vuotta yrittänyt päästä hoitoon, mutta mt-polin ajat peruttiin joka kuukausi "henkilöstöpulan" takia.

Surullista sinänsä, mutta en mä ala epävakaata miestä ilmaiseksi hoitaa vain siksi että olen nainen ja mulla on kämpässä tilaa, kun tuo mies ei muuta tarjoa kuin munaa ja jatkuvaa  tunteidensa leiskuntaa. Oli älykäs ja kiva mies, mutta sairas.

Tuo on huono parisuhde yhden naisen kanssa eikä kerro naisista yleisesti mitään. Lisäksi aina ihmettelen miksi niitä lapsia pitää tehdä useampia tuollaiseen. 

Vierailija
359/1073 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikinä en halunnu pysyvää parisuhdetta tai perhettä vaan panosuhteita. No silti jouduin avioliittoon ja lapsiakin tuli. Voi kun voisin palata sinne panosuhteiden aikaan.

M45

Mies, jolle asiat vain tapahtuvat kun se ronklaa muniaan sohvalla.

Sohva on vaimon valtaama, minä oon keittiössä

Ja sä oot tilanteeseen yhtä tyytyväinen kuin kaikki me naiset, jotka emme halua parisuhdetta tai jotka kärsimme parisuhteessa :DDD Veikkaan että sä kuitenkin saat tuosta jotain koska et ole tullut eronneeksi. Naiset eroaa kun tulee mitta täyteen eikä mies kehity.

Miehet ei eroa.

Koska mieluummin vinkuvat ja marisevat kuin ryhtyvät muuttamaan elämäänsä paremmaksi. 

Mies on konservatiivi, muutosvastarintainen pelkuri.

Vierailija
360/1073 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satojen naisten kanssa pantuani en vieläkään ole tavannut parisuhdekelpoista. Pitää jatkaa seksintäyteistä elämää sitten

M45