Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi hitossa nykyään osa naisista ei edes halua parisuhdetta eikä perhettä?

Vierailija
23.05.2026 |

Että ennemmin pysytään vaikka sinkkuna? Kyse ei ole siitä, etteikö nämä naiset löytäisi tai pääsisi parisuhteeseen. Ei ei. Vaan kyse on siitä, ettei nämä naiset parisuhdetta ja lapsia edes halua! Miksi haluavat olla ennemmin omasta tahdostaan sinkkuja? Tällaisia naisia on oikeastaan kaikissa ikäryhmissä. Huolestuttavaa varsinkin nuorten miesten kannalta on, että tuollainen kehitys on alkanut yleistymään nuorten naisten keskuudessa.

Joo, on niitä tuollaisia miehiäkin, mutta hyvin hyvin vähän. Miehillä tuollainen on paljon naisia harvinaisempaa.

Kommentit (1073)

Vierailija
361/1073 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halua suhdetta päihdeongelmaisen, mielenterveysongelmaisen, ylipainoisen ilkeän sian kanssa, jonka kosketus saa kavahtamaan. Muiita ei ole juuri tarjolla ollut. Olen paljon onnellisempi yksin. Saan tehdä mitä haluan ja elää RAUHASSA.  T. Nainen 47 v

Tuohan se yleensä on ongelmana suomalaisilla naisilla, että naidaan aina ylöspäin, mutta taso riittää korkeintaan tuollaisiin miehiin.

Ei mulla ole mitään ongelmaa, kun olen yksin mieluummin. En nai mihinkään suuntaan. :D 

Inceli kuvittelee että tuo on flexi

En tiedä mitå kumpikaan noista sanoista tarkoittaa, eikä kiinnosta. Ilmeisesti haukkumissanoja. Yleensä se joka haukkuu on itse. Minulla on hyvä työ ja toimeentulo, paljon ystäviä ja harrastuksia ja kaunis koti, matkustelen paljon Olen onnellisempi yksin kuin koskaan parisuhteessa. Moni ihmettelee miten tuollainen nainen voi olla sinkku. T. Se nainen 47 v

Inceli kuvittelee olevansa arvokkaampi kuin muut ihmiset

En edelleenkään tiefä mitä tuo sana tarkoittaa ja en todellakaan kuvittele olevani parempi kuin muut, jos sitä tarkoitat. Sen verran arvokas kyllä olen ja rakastan itseäni, että mihinkään pa…aan en suostu.

Vierailija
362/1073 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muoret miehet somessa hakkaa vasaralla omaa naamaa ja ruiskuttaa suolavettä palleihinsa muokatakseen ulkonäköä. Voi olla ihan hyvä etteivät jatka sukua. imo.

Kaikki alle 40v pitäisi poistaa netistä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/1073 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan vain itsekkyys aiheuttaa tätä. Parisuhteet ovat usein vaikeita ja vaativat tekemistä, huoltamista ja niistä seuraa työtä. Nykyajan naiset haluavat vain olla ja chillata. Haluavat tehdä kaikkea kivaa ja lihota. Mitään mikä aiheuttaa työtä tai kuormitusta ei kyetä enää tekemään vapaa-ajalla. 

Nyt äkkiä tää onkin paha asia, vaikka miehet on tehneet noin aina?

Katopa kuka tämänkin vinkumisketjun aloitti: mies.

Vierailija
364/1073 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halua suhdetta päihdeongelmaisen, mielenterveysongelmaisen, ylipainoisen ilkeän sian kanssa, jonka kosketus saa kavahtamaan. Muiita ei ole juuri tarjolla ollut. Olen paljon onnellisempi yksin. Saan tehdä mitä haluan ja elää RAUHASSA.  T. Nainen 47 v

Tuohan se yleensä on ongelmana suomalaisilla naisilla, että naidaan aina ylöspäin, mutta taso riittää korkeintaan tuollaisiin miehiin.

Ei mulla ole mitään ongelmaa, kun olen yksin mieluummin. En nai mihinkään suuntaan. :D 

En tiedä mitå kumpikaan noista sanoista tarkoittaa, eikä kiinnosta. Ilmeisesti haukkumissanoja. Yleensä se joka haukkuu on itse. Minulla on hyvä työ ja toimeentulo, paljon ystäviä ja harrastuksia ja kaunis koti, matkustelen paljon Olen onnellisempi yksin kuin koskaan parisuhteessa. Moni ihmettelee miten tuollainen nainen voi olla sinkku. T. Se nainen 47 v

En edelleenkään tiefä mitä tuo sana tarkoittaa ja en todellakaan kuvittele olevani parempi kuin muut, jos sitä tarkoitat. Sen verran arvokas kyllä olen ja rakastan itseäni, että mihinkään pa…aan en suostu.

Inceli kuvittelee että sen ininällä on merkitystä kellekkään

Vierailija
365/1073 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen ei usein saa parisuhteesta mitään itselleen - edes iloa. Lasten saaminen vaikeuttaa, hidastaa ja pahimmillaan katkaisee koko työuran. 

Lasten kanssa kotona vietetyistä kuukausista tai vuosista ei kerry eläkettä, ei saa palkkaa ja varallisuus jää karttumatta. Näistä ei myöskään kerry työkokemusta, eikä näitä laiteta nimikirjaotteelle, kuten esimerkiksi varusmiespalvelus.

Mutta saako mies? Sen ajan kun nainen on kotona ne miehenkin tulot menevät monesti naiset käyttöön, eipä siitä työstä mitään jää. Itseltäni meni 7 vuotta maksaessa asuntolaan kokonaan yksi, kaikki laskut ja ison osa ruoista lisäksi kun vaimo oli kotona. Kotona odotti aina vaipan vaihto, ruoan laitto, lasten hoito ylipäätään. Olinhan ollut töissä kuulemma lomalla.  Miehet kuolevat nuorempina, enkä ihmettele yhtään kun miettii kuinka raskasta ja monesti ei niin terveellistäkään työ voi olla. Ei minulle ole kertynyt mitään varallisuutta yksin kun olin töissä sinä aikana kun vaimo lasten kanssa kotona. Mitä iloa elämään nainen ja lapset ovat tuoneet niin kyllä ne ilot ovat vähäisiä, harrastuksista luopuminen, kavereista luopuminen, 14 vuoteen en ole kertaakaan päässyt esim ulos kavereiden kanssa, en harrastuksiin jne. En koska vaimo ja lapset. Tämä usein unohdetaan mitä mies menettää.

Mies

Jos olet parisuhteessa ja perustat perheen, sinä tietenkin elätät sen, eikö?

On hyvin helppoa olla menemättä parisuhteeseen ja siittämättä lapsia. Käytät kortsua, laitata piuhat poikki tai olet panematta. Et sinä ikinä kompastu naisen päälle vahingossa muna sojossa ja laukea. Eikä varsinkaan kukaan nainen käy kimppusi housuitta ja ala ratsastaa väkisin.

Vierailija
366/1073 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. Naisten täytyy itsekin olla laadun arvoisia. Tosin henkisiä ongelmia ja alkoholismia on kaikissa ryhmissä ja sosiaaliluokissa. 

Jos nainen jättäytyy pois parisuhdemarkkinoilta niin miten sen on ylöspäin naimista ja miksi pitäisi tyytyä esim. päihdeongelmaiseen, jos itse ei juo esim. juuri ollenkaan. Eikö se ole alaspäin naimista. 

Vierailija
367/1073 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kun tää tasojuttu nyt tuli selväksi niin varmaan tajuat, ettei sun tason alapuolella ole yhtäkään naista, eikä yksikään nainen pariudu alaspäin sinne mutakuoppaan jossa ryvet.

Vierailija
368/1073 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulle näytttää olevan kyllä. :D

Vierailija
369/1073 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhdetta olen halunnut yläasteelta saakka ja aina lähestynyt ihastuksiani: aina pakit. Minua ei ole koskaan lähestynyt yksikään mies eli ikisinkkuna edelleen näin 37-vuotiaana. Lapsia en ole koskaan halunnut, minulla on ihanat veljenpojat ja ne riittävät minulle.

Vierailija
370/1073 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa nykyajan miehistä on vain riesa/riippakivi/miesvauva.. 

Suurin osa nykyajan naisista on vain riesa/riippakivi/naisvauva.. 

Ja kun näin on, incel kokee asiakseen aloittaa päivä toisensa jälkeen vinkumisketjuja, joissa kerjää itselleen naista.

Vierailija
371/1073 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh heh. Kyllä tämä on... Tämmöisiä aikoja eletään ja sitten joku vielä ihmettelee ihan oikeasti, miksei tänne haluta tehdä lapsia. Siis oikeesti. 

Vaikka nyt pyyhkisi elämässä vaikka kuinka hyvin ja hienosti ja kaikki olisi huikeeta, niin parin kolmen vuoden kuluttua kaikki voi olla täysin päinvastoin. Tee tänne sitten lapsia. Sitten kun hyvät ajat jäävätkin taakse ja olet nesteessä lasten elatuksen kanssa, niin kaikki tuomitsevat sinut siitä, että mitäs olet tehnyt lapsia tuollaisessa köyhyydessä? Kun ei idiootit ihmiset ymmärrä sitä, että se jonkun tuntemattoman ihmisen elämäntilanne on ollut vuosia sitten ihan eri kuin nykyisin ja tuo ihminen uskalsi elää silloin kun hyvin meni. 

Tämähän on mennyt sellaiseksi ihmeelliseksi, että koko ajan pitää vaan varautua ja varautua pahimman varalta, JOS... Mitään ei uskalla eikä kannatakaan tehdä, sillä jos se JOS tapahtuu, niin kaikki on sitten sun omaa vikaa ja valintaa, kun et osannut ennustaa ja ollut varautunut siihen, mikä ei johtunut sinun omasta toiminnastasi.

Tätä harvat ymmärtää. Ei edes haluta ymmärtää, sillä jos ymmärrettäisi, niin sittenhän ei pääsisi muita ihmisiä tuomitsemaan. Se kun on se elämän suola ja sokeri, että pääsee tuomitsemaan muita, jotta voi korottaa itsensä taas vähän lisää muiden yläpuolelle. Totuus jota ei myönnetä.

Vierailija
372/1073 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen ei usein saa parisuhteesta mitään itselleen - edes iloa. Lasten saaminen vaikeuttaa, hidastaa ja pahimmillaan katkaisee koko työuran. 

Lasten kanssa kotona vietetyistä kuukausista tai vuosista ei kerry eläkettä, ei saa palkkaa ja varallisuus jää karttumatta. Näistä ei myöskään kerry työkokemusta, eikä näitä laiteta nimikirjaotteelle, kuten esimerkiksi varusmiespalvelus.

Mutta saako mies? Sen ajan kun nainen on kotona ne miehenkin tulot menevät monesti naiset käyttöön, eipä siitä työstä mitään jää. Itseltäni meni 7 vuotta maksaessa asuntolaan kokonaan yksi, kaikki laskut ja ison osa ruoista lisäksi kun vaimo oli kotona. Kotona odotti aina vaipan vaihto, ruoan laitto, lasten hoito ylipäätään. Olinhan ollut töissä kuulemma lomalla.  Miehet kuolevat nuorempina, enkä ihmettele yhtään kun miettii kuinka raskasta ja monesti ei niin terveellistäkään työ voi olla. Ei minulle ole kertynyt mitään varallisuutta yksin kun olin töissä sinä aikana kun vaimo lasten kanssa kotona. Mitä iloa elämään nainen ja lapset ovat tuoneet niin kyllä ne ilot ovat vähäisiä, harrastuksista luopuminen, kavereista luopuminen, 14 vuoteen en ole kertaakaan päässyt esim ulos kavereiden kanssa, en harrastuksiin jne. En koska vaimo ja lapset. Tämä usein unohdetaan mitä mies menettää.

Mies

Jos olet parisuhteessa ja perustat perheen, sinä tietenkin elätät sen, eikö?

On hyvin helppoa olla menemättä parisuhteeseen ja siittämättä lapsia. Käytät kortsua, laitata piuhat poikki tai olet panematta. Et sinä ikinä kompastu naisen päälle vahingossa muna sojossa ja laukea. Eikä varsinkaan kukaan nainen käy kimppusi housuitta ja ala ratsastaa väkisin.

On kuulo monikin ratsastanut mulla kysymättä. Osa ilman kumiakin.

Vierailija
373/1073 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta rahoittaa puolia elintasosta, joka on huomattavasti korkeampi kuin mitä itse haluan. Ei kiinnosta sen lisäksi hoitaa lapsia ja kotia kokonaan. Ja tuohon rahoittamiseen ja hoitamiseen pitäisi pystyä oli elämäntilanne mikä tahansa.

Kun tuo on se, mitä on tarjolla nyt lisääntymisiässä, olen mieluummin yksin. Kunhan olen liian vanha perhejuttuihin, voin kuvitella itselleni taas kuvion, jossa ei ole aikomustakaan asua yhdessä, mennä naimisiin tms., mutta vietetään aikaa säännöllisesti toistemme seurassa. Olin tuollaisessa kuviossa pidemmän aikaa, mutta toinen osapuoli alkoi haluta ihmisen, joka jakaisi elämisen kulut, tekisi lapset ja hoitaisi kodin. Kun sitten kysyin tarkentavia kysymyksiä, ei jäänyt epäselvyyttä, että hänen ajatuksissaan hänen kulunsa eivät tule kasvamaan, vaikka tulisi lapsia, koska on toinenkin maksaja, varhaiskasvatus ja isovanhemmat ovat olemassa ja lapset voi vaan työntää sinne aina, kun ei ehdi tai halua itse hoitaa, kodin hommat eivät ole mikään iso homma lapsiperheessä ja lapset kulkevat itse harrastuksiin jne.

Vierailija
374/1073 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulle näytttää olevan kyllä. :D

Inceli kuvittelee olevansa hauska kun käyttää hymiöitä

Vierailija
375/1073 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset naiset ovat kauhukseen tajunneet, että koska eivät osaa miellyttää miehiä, miellyttävä kumppani etsitään toisesta maasta.

Mutta sinä raukka et saa raavituksi tt-tuesta tarpeeksi fyffeä että pääsisit sinne Japaniin saati edes laivalle. Sinua on täällä vuosikausia kannustettu, yllytetty, käsketty painua sinne, mutta sinähän et pääse yksiöstäsi ulos.

Kukaan ei ole kauhuissaan siitä ettei kelpaa sulle, vaan sulle nauretaan kun sä kuvittelet kelpaavasi jollekulle jossain kauempana, ikäänkuin typeryytesi ja asenteesi jäisi huomaamatta kielimuurin yli.

Sä oot oman elämäsi Allu.

Vierailija
376/1073 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi?

Isäpuoleni kohteli minua kuin ääliötä ja solvasi jatkuvasti, olin kiltti ja ahkera luokkani priimus.

Yritin seurustella kahden juristin kanssa, kumpikin mies löi minua.

Ei kiitos.

Kolme miestä = kaikki miehet.😀

Sivusta kommentoin että 3 miestä ei ole kaikki miehet mutta onhan tuo aivan jäätävä kokemus kenelle tahansa jos ensimmäiset kolme miestä kohtelee noin kaltoin. Miten ihmeessä kukaan enää luottaisi yhteenkään mieheen noiden kokemusten jälkeen?

Vierailija
377/1073 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa nykyajan miehistä on vain riesa/riippakivi/miesvauva.. 

Suurin osa nykyajan naisista on vain riesa/riippakivi/naisvauva.. 

Ja kun näin on, incel kokee asiakseen aloittaa päivä toisensa jälkeen vinkumisketjuja, joissa kerjää itselleen naista.

Inceli kuvittelee että kommentoijat ja ketjun aloittaja ovat yksi ja sama henkilö

Vierailija
378/1073 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun parikymppinen tytär on käynyt jonkin verran treffeillä mutta täydellisen turhautunut siihen että viimeistään kolmannella tapaamiskerralla alkaa seksin vonkaaminen. 

Miksi vaivautua kolmansille treffeille jonkun sellaisen kanssa, joka ei kiinnosta edes sen vertaa että seksi nappaisi?

Juurikin näin. Jos ei naista seksi kiinnosta ekoilla treffeillä niin jo toisten järjestäminen on siinä ja tässä. Siksihän treffeillä käydään että saadaan seksiseuraa.

Jos etsii seksiseuraa niin se on syytä heti rehellisesti kertoa ettei toinen elättele parisuhdehaaveita. Treffit ja seksitreffit on eri asioita. 

Ja jos haluaa treffailla kuukausikaupalla ilman fyysistä suhdetta on se myös syytä kertoa heti rehellisesti, niin ei sitten tarvitse suotta hukata aikaa ihmiseen jolla on vähän normaalimmat vietit ja seksi terve osa parisuhdetta.

Harva nainen haluaa seksiä jonkun puolitutun kanssa. Kyllä yleensä pitää nähdä enemmän vaivaa tutustumiseen kuin ne yhdet treffit. 

Eri, mutta kuukausien tutustumisen jälkeen ei ole enää puolituttu. Olen mies ja en itsekkään halua seksiä ensi treffeillä, usein kun se on sairaan huonoa säätämistä jos noin. Mutta parit kolmet treffit niin kyllä sitten jo tietää onko kumppani kiinnostava vai ei ja seksikin on. Kivan naisen kanssa kaikki on kivaa. Seksi on aina ensin huonoa, mutta muutaman vuoden päästä sellaista että ei kuuna päivänä voi olla samanlaista kuin pitkässä suhteessa.

Voi kuule, mä tiedän vaikka miten paljon miehiä jotka ei saa munaansa pystyyn koska eivät luota itseensä eivätkä muihin ihmisiin. Muuankin tyyppi haaskasi pari kuukautta aikaa ennenkuin koki uskatavansa yrittää. Sen jälkeen pantiin neljä kertaa päivässä. Miesten itsetunto-ongelmat ja muut psyykkiset häiriöt on todella yleisiä, eikä miehet viitsi niitä edes hoitaa. Tuokin äijä hoiti itseään oluella siinä määrin, että lopetin suhteen kun koin olevani kolmas pyörä. Kaikki tienestinsä se joi, vaikka alkuun salaili asiaa minulta ja joi muualla.

Vierailija
379/1073 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hätää, aika pikkuhiljaa korjaa. Kohta ei suominaisia (eikä miehiä) ole olemassa.

Tällä vauhdilla ei hyvältä näytä. Maailma täyttyy vain vanhoillisista ummehtuneiden uskontojen edustajista. Autoritääriset valtiot lisääntyvät ja kaikkien oikeudet heikkenevät.

Mieskunta tuhoaa itsensä ja ihmiskunnankin, mutta jossain selviytyy joukko naisia, jotka uusintavat naiskunnan.

Vierailija
380/1073 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnosta rahoittaa puolia elintasosta, joka on huomattavasti korkeampi kuin mitä itse haluan. Ei kiinnosta sen lisäksi hoitaa lapsia ja kotia kokonaan. Ja tuohon rahoittamiseen ja hoitamiseen pitäisi pystyä oli elämäntilanne mikä tahansa.

Kun tuo on se, mitä on tarjolla nyt lisääntymisiässä, olen mieluummin yksin. Kunhan olen liian vanha perhejuttuihin, voin kuvitella itselleni taas kuvion, jossa ei ole aikomustakaan asua yhdessä, mennä naimisiin tms., mutta vietetään aikaa säännöllisesti toistemme seurassa. Olin tuollaisessa kuviossa pidemmän aikaa, mutta toinen osapuoli alkoi haluta ihmisen, joka jakaisi elämisen kulut, tekisi lapset ja hoitaisi kodin. Kun sitten kysyin tarkentavia kysymyksiä, ei jäänyt epäselvyyttä, että hänen ajatuksissaan hänen kulunsa eivät tule kasvamaan, vaikka tulisi lapsia, koska on toinenkin maksaja, varhaiskasvatus ja isovanhemmat ovat olemassa ja lapset voi vaan työntää sinne aina, kun ei ehdi tai halua itse hoitaa, kodin hommat eivät ole mikään iso homma lapsiperheessä ja lapset kulkevat itse harrastuksiin jne.

Tuollasia naiset on, ennemmin tai myöhemmin alkavat vinkua lapsen saamista. Pysy miehenä ja ota joku 45+ ikänen nainen panokaveriksi.