Miksi hitossa nykyään osa naisista ei edes halua parisuhdetta eikä perhettä?
Että ennemmin pysytään vaikka sinkkuna? Kyse ei ole siitä, etteikö nämä naiset löytäisi tai pääsisi parisuhteeseen. Ei ei. Vaan kyse on siitä, ettei nämä naiset parisuhdetta ja lapsia edes halua! Miksi haluavat olla ennemmin omasta tahdostaan sinkkuja? Tällaisia naisia on oikeastaan kaikissa ikäryhmissä. Huolestuttavaa varsinkin nuorten miesten kannalta on, että tuollainen kehitys on alkanut yleistymään nuorten naisten keskuudessa.
Joo, on niitä tuollaisia miehiäkin, mutta hyvin hyvin vähän. Miehillä tuollainen on paljon naisia harvinaisempaa.
Kommentit (1073)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytännössä kaikki riippuu sopivista pareista, ja kohtaamisongelmasta, eikä olla valmiita sitoutumaan, vaan juorutaan mieluummin sen parhaan kaverin kanssa asiasta! Tämän päivän media ja netti luovat niin paljon tarinaa ja myös paikkansapitämättömiä väitteitä, että olisi terveellistä ajatella ihan omilla aivoilla sen mahdollisen valitun kanssa. Ihminen on parisidonnainen, on aina ollut. Ei siitä mihinkään pääse!
Mistä tää väitteesi parisuhdesidonnaisuudesta on peräisin?
Naiset nimittäin pärjäävät hienosti ilman parisuhdetta, kun taas tämänkin ketjun aloitti joku parisuhdetta vailla oleva mies, joka vinkuu aamusta iltaan kun ei naiset alistu hänen ilmaispalvelijoikseen.
Naiset jopa elää pitempään terveinä ilman miestä, mutta miehet sairastuu ja kuolee sinkkuna nopeammin ja usein itsemurhiin ja päihteisiin.
Inceli kuvittelee että miehet haluaa parisuhteen ja perheen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua suhdetta päihdeongelmaisen, mielenterveysongelmaisen, ylipainoisen ilkeän sian kanssa, jonka kosketus saa kavahtamaan. Muiita ei ole juuri tarjolla ollut. Olen paljon onnellisempi yksin. Saan tehdä mitä haluan ja elää RAUHASSA. T. Nainen 47 v
Tuohan se yleensä on ongelmana suomalaisilla naisilla, että naidaan aina ylöspäin, mutta taso riittää korkeintaan tuollaisiin miehiin.
Ei mulla ole mitään ongelmaa, kun olen yksin mieluummin. En nai mihinkään suuntaan. :D
Vierailija kirjoitti:
Halut ei mene yksiin. Mies tarvii naisen seksivälineeksi ja naista kiinnostaa mies vain, jos tältä saa henkiselläkin puolella riittävästi. Yleensä ei saa, joten naista ei sitten mies kiinnosta.
Mua naisena kiinnostaa kyllä seksi, jos mies on hyvä siinä. Moni ei ole tai ei ymmärrä miten naisen orgasmi toimii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun parikymppinen tytär on käynyt jonkin verran treffeillä mutta täydellisen turhautunut siihen että viimeistään kolmannella tapaamiskerralla alkaa seksin vonkaaminen.
Miksi vaivautua kolmansille treffeille jonkun sellaisen kanssa, joka ei kiinnosta edes sen vertaa että seksi nappaisi?
Juurikin näin. Jos ei naista seksi kiinnosta ekoilla treffeillä niin jo toisten järjestäminen on siinä ja tässä. Siksihän treffeillä käydään että saadaan seksiseuraa.
Jos etsii seksiseuraa niin se on syytä heti rehellisesti kertoa ettei toinen elättele parisuhdehaaveita. Treffit ja seksitreffit on eri asioita.
Ja jos haluaa treffailla kuukausikaupalla ilman fyysistä suhdetta on se myös syytä kertoa heti rehellisesti, niin ei sitten tarvitse suotta hukata aikaa ihmiseen jolla on vähän normaalimmat vietit ja seksi terve osa parisuhdetta.
Harva nainen haluaa seksiä jonkun puolitutun kanssa. Kyllä yleensä pitää nähdä enemmän vaivaa tutustumiseen kuin ne yhdet treffit.
Eri, mutta kuukausien tutustumisen jälkeen ei ole enää puolituttu. Olen mies ja en itsekkään halua seksiä ensi treffeillä, usein kun se on sairaan huonoa säätämistä jos noin. Mutta parit kolmet treffit niin kyllä sitten jo tietää onko kumppani kiinnostava vai ei ja seksikin on. Kivan naisen kanssa kaikki on kivaa. Seksi on aina ensin huonoa, mutta muutaman vuoden päästä sellaista että ei kuuna päivänä voi olla samanlaista kuin pitkässä suhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun parikymppinen tytär on käynyt jonkin verran treffeillä mutta täydellisen turhautunut siihen että viimeistään kolmannella tapaamiskerralla alkaa seksin vonkaaminen.
Miksi vaivautua kolmansille treffeille jonkun sellaisen kanssa, joka ei kiinnosta edes sen vertaa että seksi nappaisi?
Miksi pitäisi haluta tuikituntemattoman kanssa seksiä? Fiksu ottaa ensin selvää ihmisestä ja tutustuu, sitäpaitsi mies rakastuu paljon nopeammin kuin nainen niin sitten näkee, miten paljon se on valmis naiseen ja parisuhteeseen satsaamaan.
Ikävää tietenkin sille miehelle, että jos sen panostus ei ole riittävä, parisuhdetta ei synny mutta mieheltä särkyy sydän.
Asiaa auttaisi miehen kyky tunnistaa ja käsitellä omat tunteensa mutta sehän tunnetusti on äärimmäisen surkea kun mies ei ole sitä viitsinyt koskaan opetella. Nainen toki osaa olla rakastumatta niin kauan kuin tosiasiat puhuvat sen hyödyllistyyttä vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua suhdetta päihdeongelmaisen, mielenterveysongelmaisen, ylipainoisen ilkeän sian kanssa, jonka kosketus saa kavahtamaan. Muiita ei ole juuri tarjolla ollut. Olen paljon onnellisempi yksin. Saan tehdä mitä haluan ja elää RAUHASSA. T. Nainen 47 v
Tuohan se yleensä on ongelmana suomalaisilla naisilla, että naidaan aina ylöspäin, mutta taso riittää korkeintaan tuollaisiin miehiin.
Ei mulla ole mitään ongelmaa, kun olen yksin mieluummin. En nai mihinkään suuntaan. :D
Inceli kuvittelee että tuo on flexi
Vierailija kirjoitti:
Ei hätää, aika pikkuhiljaa korjaa. Kohta ei suominaisia (eikä miehiä) ole olemassa.
Tällä vauhdilla ei hyvältä näytä. Maailma täyttyy vain vanhoillisista ummehtuneiden uskontojen edustajista. Autoritääriset valtiot lisääntyvät ja kaikkien oikeudet heikkenevät.
Niin hyvät miehet nykyään synnyttää itse imettää ja kärsii kuukautiset kuin vie lapsensa päiväkotiin aamuisin ja hakee päivällä kuin ostaa niille kengät vaatteet tekee ruuat siivoo tiskaa vie lääkäriin parturiin leikkaa kynnet vaihtaa lakanat ostaa koulupöydät kirjat kynät luistimet sukset monot syöttää juottaa pesee hampaat siivoaa lasten lelut ja sellaista . Niin hyviä miehiä riittää ihan kaikille ja niistä pojista kasvaa samanlaisia pahiksia jotka tappelee ryyppää varastaa huijaa myy huumeita . Ja amen unohda välimerkit.
Vierailija kirjoitti:
Ihan vain itsekkyys aiheuttaa tätä. Parisuhteet ovat usein vaikeita ja vaativat tekemistä, huoltamista ja niistä seuraa työtä. Nykyajan naiset haluavat vain olla ja chillata. Haluavat tehdä kaikkea kivaa ja lihota. Mitään mikä aiheuttaa työtä tai kuormitusta ei kyetä enää tekemään vapaa-ajalla.
Niinpä. Nautin miesten kiusaamisesta, miksi siis antaisin miehelle seksiä sen sijaan että kiusaan tätä. Tietty jos miehet jättävät rauhaan ja menevät muualle niin asia on silläkin kunnossa. Mutta jos mies hännystelee ja vonkaa niin kyllä minä saan iloa tämän päähän potkimisesta. Hyvä nyrkkisääntö on, että jos mies on potkuetäisyydellä, potkaisen
Onneksi ei tarvitse riidellä kenenkään kanssa tästä aiheesta 😊. Voi käyttää aikansa paremminkin kuin myrkyttää itsensä vauvan toksisissa keskusteluissa. Onnea nyt kuitenkin kaikille, jotka ovat päässeet pätemään saamalla sanotuksi asiansa mahdollisimman kärkevästi!
😎🌞
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi?
Isäpuoleni kohteli minua kuin ääliötä ja solvasi jatkuvasti, olin kiltti ja ahkera luokkani priimus.
Yritin seurustella kahden juristin kanssa, kumpikin mies löi minua.
Ei kiitos.
Ihanaa että olet hengissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hätää, aika pikkuhiljaa korjaa. Kohta ei suominaisia (eikä miehiä) ole olemassa.
Tällä vauhdilla ei hyvältä näytä. Maailma täyttyy vain vanhoillisista ummehtuneiden uskontojen edustajista. Autoritääriset valtiot lisääntyvät ja kaikkien oikeudet heikkenevät.
Tulee sulle varmaan yllätyksenä mutta nämä "vanhoilliset" kulttuurit ovat kehittyneempiä kuin tiedeateismi, joka on surkastuttanut ihmisen mekaaniseksi koneeksi ja regressoinut naiset pikkumiehiksi. Tiedeateismi on alkeellisin uskonto mitä maa päällään kantaa
Miehet useimmin ajattelee että käydään tyhjäämässä kivekset ja se on parisuhde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan vain itsekkyys aiheuttaa tätä. Parisuhteet ovat usein vaikeita ja vaativat tekemistä, huoltamista ja niistä seuraa työtä. Nykyajan naiset haluavat vain olla ja chillata. Haluavat tehdä kaikkea kivaa ja lihota. Mitään mikä aiheuttaa työtä tai kuormitusta ei kyetä enää tekemään vapaa-ajalla.
Niinpä. Nautin miesten kiusaamisesta, miksi siis antaisin miehelle seksiä sen sijaan että kiusaan tätä. Tietty jos miehet jättävät rauhaan ja menevät muualle niin asia on silläkin kunnossa. Mutta jos mies hännystelee ja vonkaa niin kyllä minä saan iloa tämän päähän potkimisesta. Hyvä nyrkkisääntö on, että jos mies on potkuetäisyydellä, potkaisen
Inceli kuvittelee että miehiä kiinnostaa
Sehän on ok, kun osa akoista jättäytyy parisuhteen ulkopuolelle.
Parisuhde ei tuo minulle mitään lisäarvoa. En aio hukata loppuelämäni kumppaniin, joka voi olla arvaamaton ja epäluotettava. Vaikka alku olisi huumaavan ihanaa, tähän ansaan en enää mene. Ei ole mitään asioita mun elämässä, mitä en saisi hoidettua ilman kumppania.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulee sulle varmaan yllätyksenä mutta nämä "vanhoilliset" kulttuurit ovat kehittyneempiä kuin tiedeateismi, joka on surkastuttanut ihmisen mekaaniseksi koneeksi ja regressoinut naiset pikkumiehiksi. Tiedeateismi on alkeellisin uskonto mitä maa päällään kantaa
Uskis voi painua vidduun
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halut ei mene yksiin. Mies tarvii naisen seksivälineeksi ja naista kiinnostaa mies vain, jos tältä saa henkiselläkin puolella riittävästi. Yleensä ei saa, joten naista ei sitten mies kiinnosta.
Mua naisena kiinnostaa kyllä seksi, jos mies on hyvä siinä. Moni ei ole tai ei ymmärrä miten naisen orgasmi toimii.
Niin, ainahan naisen orgasmi huolehditaan ensin, sitten miehen vuoro. Olen itse harrastanut viimeisen vuoden aikana 5 eri naisen kanssa seksiä ja jokainen heistä on saanut ennen minua, yhden naisen kanssa en saanut ollenkaan ja se johtui siitä että nainen ei tehnyt yhtään mitään. En oikein ymmärtänyt mitä siis tarkoitat? Tottakai naisen tyydytys on miehelle aina se tärkein asia seksissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen nainen ja olen viime vuosien aikana käynyt treffeillä 58 eri miehen kanssa. Näistä miehistä 2/3 antoi minulle pakit joko heti ensitreffien jälkeen tai viimeistään muutaman kuukauden tapailun jälkeen. Ja se 1/3, jolle minä annoin pakit, osa ei millään tavalla ollut kumppaniainesta. Eli minä ainakin olisin valmis parisuhteeseen, mutta nämä miehet ovat halunneet etsiä paremman naisen.
Jos 2/3 antaa sinulle pakit, kiinnostut vain top-10% -miehistä mutta olet tusinapirkko eikä tasosi riitä muiden tarjolla olevien naisin nähden.
Mikä on tämä myyttinen "top-10%" miehet? Onko ne niitä miehiä jotka esim. incelit ovat määritelleet tuolle "tasolle"? Eli se on vain miesten omiin silmiin miellyttäviä miehiä koska selvästi miehillä ja meillä naisilla on ihan erilaiset miesihanteet.
Ei incelit niitä määritä vaan naiset. Ne on ne miehet jotka panee naisia aina kun huvittaa.
Niitten pelikirjaan sitten kuuluu sanoa, ettei ne ole nyt seurustellut kun ei ole oikein löytynyt sellaista sopivaa ja blaa blaa. Saman ne kertoo seuraavalle naiselle seuraavana iltana.
Incelithän siitä puhuvat miten me naiset haluamme miehen joka on tummahipiäinen, pitkä, komea, lentäjälääkäri, "metsästäjän" silmät, iso lerssi, paljon rahaa, hieno asunto ja autoja yms. Itse en ole nähnyt naisten puhuvan noista asioista, sen sijaan tuo kansakunta puhuu noista asioista jatkuvasti.
Miehet tosiaan kuvailee muina kaappihomoina omaa homoeroottista miesikoniaan.
Miehet ihailee ähkivää ja örisevää salimarkoa, jolla on isot lihakset ja lerssi puoliväliin reittä. Ihailtavin harrastus on jokin polttomoottoreihin tai pleikkaan liittyvä sekä juominen.
Naisten ihannemies on älykäs, harrastaa lukemista, osaa myös kirjoittaa suht virheetöntä äidinkieltä fiksusti, kohtelee hyvin eläimiä ja lapsia ja ihan kaikkia, harrastaa käden taitoja, kykenee yhteistyöhön ja ryhmätyöhön, kehittää soittotaitoaan, oppii uusia kieliä, on kiinnostunut puutarhanhoidosta ja ruuanlaitosta.
Jep, prositutuutteihin mars jos treffien funktio on siitossimulaatio.