Miksi hitossa nykyään osa naisista ei edes halua parisuhdetta eikä perhettä?
Että ennemmin pysytään vaikka sinkkuna? Kyse ei ole siitä, etteikö nämä naiset löytäisi tai pääsisi parisuhteeseen. Ei ei. Vaan kyse on siitä, ettei nämä naiset parisuhdetta ja lapsia edes halua! Miksi haluavat olla ennemmin omasta tahdostaan sinkkuja? Tällaisia naisia on oikeastaan kaikissa ikäryhmissä. Huolestuttavaa varsinkin nuorten miesten kannalta on, että tuollainen kehitys on alkanut yleistymään nuorten naisten keskuudessa.
Joo, on niitä tuollaisia miehiäkin, mutta hyvin hyvin vähän. Miehillä tuollainen on paljon naisia harvinaisempaa.
Kommentit (1073)
En halua suhdetta päihdeongelmaisen, mielenterveysongelmaisen, ylipainoisen ilkeän sian kanssa, jonka kosketus saa kavahtamaan. Muiita ei ole juuri tarjolla ollut. Olen paljon onnellisempi yksin. Saan tehdä mitä haluan ja elää RAUHASSA. T. Nainen 47 v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ollut toimiva kuvio nykyisessä parisuhteessa 7 v ajan, että asutaan erillään, käytännössä nähdään vain viikonloppuisin. Asutaan eri paikkakunnilla ja työaikataulut on arkisin on erit, viikonloput ollaan aina vuorotellen toisen luona. Ei tarvitse passata toista, ja vain omat sotkut on siivottavana, arkisin voi harrastaa omia harrastuksia eikä kummankaan työmatka kasva kohtuuttoman pitkäksi.
Pidemmillä lomilla ollaan toki yhdessä koko aika, silloin jo huomaa että välillä kaipaisi omaakin tilaa. En ymmärrä miksi nykyään ihannoidaan, että pienissä asunnoissa pitäisi jaksaa olla kokoajan toisen kyljessä. Jonkun mielestä tämä ei varmaan ole oikea parisuhde kun ei asuta yhdessä, mutta meillä toimii.
Minulle on pari sinkkumiestä sanonut, että "mun mielestä parisuhteeseen kuuluu se, että asutaan yhdessä ja se ei ole mikään parisuhde, jos ei asuta yhdessä"
Samoin sanoi mulle pari viimeisintä seurustelusuhdemiestäni, joten lopetin suhteet. En mä ota ketään loisimaan velattomaan omistusasuntooni. Lisäksi kumpikin noista oli ulosotossa, toinen oli alkoholisti ja toisella hoitamaton mielenterveyden häriö. Tämä jälkimmäinen oli epätoivoisesti yli puoli vuotta yrittänyt päästä hoitoon, mutta mt-polin ajat peruttiin joka kuukausi "henkilöstöpulan" takia.
Surullista sinänsä, mutta en mä ala epävakaata miestä ilmaiseksi hoitaa vain siksi että olen nainen ja mulla on kämpässä tilaa, kun tuo mies ei muuta tarjoa kuin munaa ja jatkuvaa tunteidensa leiskuntaa. Oli älykäs ja kiva mies, mutta sairas.
Vierailija kirjoitti:
En halua suhdetta päihdeongelmaisen, mielenterveysongelmaisen, ylipainoisen ilkeän sian kanssa, jonka kosketus saa kavahtamaan. Muiita ei ole juuri tarjolla ollut. Olen paljon onnellisempi yksin. Saan tehdä mitä haluan ja elää RAUHASSA. T. Nainen 47 v
Onko kivaa olla inceli?
Suurin osa nykyajan miehistä on vain riesa/riippakivi/miesvauva..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen tehtävä on olla hyvä vaimo miehelleen ja hyvä äiti hänen ja miehensä yhteisille lapsille!
Entä onko miehen tehtävä olla hyvä aviomies vaimollleen ja hyvä isä hänen ja vaimon yhteisille lapsille niin ettei muuta voi tehdä?
Heti kun miesten naisiin kohdistamat alistusfantasiat kääntää toisin päin, miehiä alkaa kummasti vinguttaa.
Eivät he itsekään huolisi itseään kumppaniksi.
Naiset on se rationaalinen ja looginen sukupuoli, miehet vetää tunteella aivot jalkovälissä. Kts rikostilastot.
Eiköhän miesten selvästi korkeampi rikollisuus ole enimmäkseen seurausta siitä, että miehillä on rötöstelyyn selvästi paremmat fyysiset edellytykset.
Nyt tuli miehenä kyllä melkoinen myötähäpeä. Samalla logiikalla miesten olettaisi lorottavan ulkona joka pusikkoon, kun meillä on siihen paremmat fyysiset edellytykset 🤣
Vai olisiko vaan yksinkertaisesti niin, että miesten itsehillintä pettää herkemmin, ja siksi tehdään rikoksia?
Ei. Todennäköisin selitys on juuri se, että edellytykset rikoksiin on miehillä yksinkertaisesti paremmat.
Et taida muutenkaan olla kovin. Eihän kaikki miehet lorota joka pusikkoon, mutta lorottavathan ne huomattavasti enemmän kuin naiset. Samaten kuin tekevät rikoksia.
Herranjestas mitä typeröintiä taas. Minä esim. en osta huumeita, aseita, seksipalveluita alaikäisiltä tai dopingaineita, koska voin, vaan jätän ne ostamatta, koska voin.
Kaikki rikokset eivät myöskään edellytä fyysistä voimaa, joten ei miehillä ole siinä suhteessa etulyöntiasemaa. Puukolla tai aseella tappaa heiveröisempikin.
Onko sulla joku paavosväyrysmäinen käsitys merkityksestäsi universumissa?
Sinä kun et katsos ole mikään ihmiskunnan kruununjalokivi, jota muut miehet, kuten esim. mä, yrittää kateellisena imitoida. Tässä on kyse syistä mitkä saavat miehet tekemään keskimäärin enemmän rikoksia. Se, että juuri sä et tee rikoksia (tai lorota pusikkoon) vaikuttaa kokonaisuuteen hyvin minimaalisesti.
Eli tavallaan myönnät oman surkeutesi, koska "kohtalo" on niin määrännyt? 🤣
Onnittelut rehellisyydestäsi.
Surkeuden? Siis sen, että oma vaikutukseni miljardien otannan keskiarvoon on lähes olematon?
Joo, kaikissa rikoksissa fysiikalla ei toki ole merkitystä, mutta niin monissa kyllä on, että sillä varmasti suuri merkitys siihen, miksi miehet tekevät rikoksia paljon enemmän.
Miksi miehet tekevät paljon enemmän myös talousrikoksia, petoksia, liikennerikkomuksia?
Talousrikokset vaativat älyä ja miehissä on enemmän keskimääräistä älykkäämpiä yksilöitä. Toki miehissä myös keskimääräistä tyhmempiä enemmän, mikä näkyy typerinä rikoksina.
Tässä tosin käsitellään rikoksia kokonaisuutena. On naurettavaa väittää, ettei paremmat fyysiset edellytykset ole iso osatekijä rikosten kokonaisuudessa. Varmasti on. En väitä, että se on ainoa tekijä, mutta kuitenkin yksi isoimmista osatekijöistä. Väitän, että isoin.
Kaikki rikollisuus perustuu moraalittomuuteen ja ahneuteen sekä muiden ihmisen oikeuksien polkemiseen, eikä sellaisena ole miehille mikään meriitti.
Olen kuullut monen naisen sanovan että he voisivat hankkia lapsia jos he voisivat olla isä. Tämä kuvaa todella osuvasti sen ettei tasa-arvo toimi perhe-elämässä vielä läheskään sillä tavoin kuin pitäisi. Naiset kantavat edelleen suuremman vastuun ja tekevät suuremman määrän työtä kuin miehet. Naisen työpäivä alkaa töissä ja jatkuu illalla kotona. Tämä on varmasti suurin yksittäinen syy miksi naiset eivät enää halua lapsia kuten ennen. Naiset eivät halua enää alistua kotiorjiksi ja perheen palvelijoiksi.
Jos nainen ei halua lapsia niin mihin nainen tarvitsisi parisuhdettakaan. Parisuhde vaatii aina ylimääräistä työtä ja kompromissejä. Usein nainen jää parisuhteessakin jatkuvaan antajan osaan. Seksiäkin saa aina muutenkin jos haluaa ja usein nainen pystyy hoitamaan homman itse miestä paremmin.
Johan se että miehet haluavat nykyään enemmän parisuhdetta kuin naiset kertovat siitä mikä on tasapainosuhde parisuhteen osalta, perhe-elämästä puhumattakaan. Miehet saavat enemmän hyötyä parisuhteesta kuin naiset. Miesten hyöty revitään siis naisten selkänahasta.
Vierailija kirjoitti:
Tuohan se yleensä on ongelmana suomalaisilla naisilla, että naidaan aina ylöspäin, mutta taso riittää korkeintaan tuollaisiin miehiin.
Vierailija kirjoitti:
Itsekkyys on naisten luonteen hallitseva piirre. Joillakin äidinvaisto ajaa siitä ohi, mutta ei edes valtaosalla.
Se ei ole itsekkyys, vaan VASTUUDENTUNNE, mitä naiset omaavat, mäntti. Opi joskus asioita ymmärtämään ja vielä oikein.Kun mies vaan alistaa, siittää ja jättää ja jatkaa matkaa toiselle naiselle tekemään samaa, sitten itsekäs on mies, ei nainen. Naisella on vastuu kasvattaa jälkikasvua. Hän ei voi mitenkään pakeaa johonkin muualle, jättäen lapset, kuten enemmistö miehistä tekee. Niin että tuki suusi. Itsekkäät ja tyhmät ovat juuri sinunlaiset jotkut, ketä on edes vaikeaa miehiksi sanoaa. Mitä teete tsivilisaation keskuudessa, kun oikeasti kuuluisite vasta viidakkoon? Muuttamalla sinne takaisin voisivat monet naiset elää turvallisesti, rakastaa, tuntea onnea, mitä teikälaiset niin kadehtivat ja vi haavat, että oma pikkumsisuudessa osatte vaan oma turhamaisuuttaa ko staa naisille. Hävetkää, jos ylipäätä sitäkään osatte. Ja hoitakaa itseänne kauas naisista ja parisisuhteista ja siitä haaveilemisestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehille tiedoksi, että harva nainen välttelee s*ksiä jos se on oikeasti ja joka kerta myös naiselle tyydyttävää. Parhaat s*ksikumppanit ovat pitäneet huolta että olen itse jo saanut kerran tai useammankin ennenkuin yhdyntää on edes aloitettu. Heille olen tehnyt sitten erityisen mielellään itsekin kaikenlaisia vastapalveluksia :)
Tämä pätee myös pitkässä parisuhteessa. Lisäksi kun pitää suhteen ykkösenä niin eipä tarvitse pihtailla hellyyttä eikä seksiä. Hyvä lisää hyvää.
Ei ole mitään merkitystä. Itse olen aina tyydyttänyt naisen ensin ja sitten vasta oma vuoro. Ei ole koskaan ollut mitään eroa siihen jättäisikö naisen kokonaan huomiotta ja tyhjentäis vain omat kassit. Nainen on vähän kaikessa yleensä hyvin kiittämätön. Seksi, ruoka, siivous, pyykit, lasten hoito, vaikka mies tekisi kuinka paljon tahansa niin naisen mielestä aina nainen tekee.
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa nykyajan naisista on vain riesa/riippakivi/naisvauva..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen ei usein saa parisuhteesta mitään itselleen - edes iloa. Lasten saaminen vaikeuttaa, hidastaa ja pahimmillaan katkaisee koko työuran.
Lasten kanssa kotona vietetyistä kuukausista tai vuosista ei kerry eläkettä, ei saa palkkaa ja varallisuus jää karttumatta. Näistä ei myöskään kerry työkokemusta, eikä näitä laiteta nimikirjaotteelle, kuten esimerkiksi varusmiespalvelus.Mutta saako mies? Sen ajan kun nainen on kotona ne miehenkin tulot menevät monesti naiset käyttöön, eipä siitä työstä mitään jää. Itseltäni meni 7 vuotta maksaessa asuntolaan kokonaan yksi, kaikki laskut ja ison osa ruoista lisäksi kun vaimo oli kotona. Kotona odotti aina vaipan vaihto, ruoan laitto, lasten hoito ylipäätään. Olinhan ollut töissä kuulemma lomalla. Miehet kuolevat nuorempina, enkä ihmettele yhtään kun miettii kuinka raskasta ja monesti ei niin terveellistäkään työ voi olla. Ei minulle ole kertynyt mitään varallisuutta yksin kun olin töissä sinä aikana kun vaimo lasten kanssa kotona. Mitä iloa elämään nainen ja lapset ovat tuoneet niin kyllä ne ilot ovat vähäisiä, harrastuksista luopuminen, kavereista luopuminen, 14 vuoteen en ole kertaakaan päässyt esim ulos kavereiden kanssa, en harrastuksiin jne. En koska vaimo ja lapset. Tämä usein unohdetaan mitä mies menettää.
Mies
Mieslapsen ininää. Aviomiehen palkinto on se perhe ja suvun jatkaminen. Jos haluat padota omaisuutta ja leikkiä mieslapsikaverien kanssa niin miksi olet edes mennyt avioon ja perustanut perheen? Sama kun rakentaisit talon ja sitten itkisit että kaikki rahat meni taloon kun olisit oikeasti halunnut leikkiä kavereiden kanssa action maneilla. Hyi, ihme että joku nainen edes suostuu vielä perheleikkiin kun selän takana jutut ovat tätä tasoa. Toivottavasti nainen lähtee, pääset myymään talon ja leikkimään action maneilla mahd. Nopeasti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa nykyajan naisista on vain riesa/riippakivi/naisvauva..
Ne menevät ja pätevät naiset kun välttelevät sinua kuin ruttoa. Heh
Vierailija kirjoitti:
En mäkään halua mitään akkaa nalkuttamaan päihteiden käytöstä.
M
Ymmärrän. Mielummin elät sinkkuna kuin yrität päästä omasta päihdeongelmasta eroon. Sitä ei itse huomaa päihteiden käytössään mitään ongelmaa, mutta muut ympärillä näkevät sen. Ei kukaan nainen nalkuta miehelleen päihteiden käytöstä, jos siinä ei ole häiritseviä piirteitä.
Vierailija kirjoitti:
Käytännössä kaikki riippuu sopivista pareista, ja kohtaamisongelmasta, eikä olla valmiita sitoutumaan, vaan juorutaan mieluummin sen parhaan kaverin kanssa asiasta! Tämän päivän media ja netti luovat niin paljon tarinaa ja myös paikkansapitämättömiä väitteitä, että olisi terveellistä ajatella ihan omilla aivoilla sen mahdollisen valitun kanssa. Ihminen on parisidonnainen, on aina ollut. Ei siitä mihinkään pääse!
Mistä tää väitteesi parisuhdesidonnaisuudesta on peräisin?
Naiset nimittäin pärjäävät hienosti ilman parisuhdetta, kun taas tämänkin ketjun aloitti joku parisuhdetta vailla oleva mies, joka vinkuu aamusta iltaan kun ei naiset alistu hänen ilmaispalvelijoikseen.
Naiset jopa elää pitempään terveinä ilman miestä, mutta miehet sairastuu ja kuolee sinkkuna nopeammin ja usein itsemurhiin ja päihteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen ei usein saa parisuhteesta mitään itselleen - edes iloa. Lasten saaminen vaikeuttaa, hidastaa ja pahimmillaan katkaisee koko työuran.
Lasten kanssa kotona vietetyistä kuukausista tai vuosista ei kerry eläkettä, ei saa palkkaa ja varallisuus jää karttumatta. Näistä ei myöskään kerry työkokemusta, eikä näitä laiteta nimikirjaotteelle, kuten esimerkiksi varusmiespalvelus.Mutta saako mies? Sen ajan kun nainen on kotona ne miehenkin tulot menevät monesti naiset käyttöön, eipä siitä työstä mitään jää. Itseltäni meni 7 vuotta maksaessa asuntolaan kokonaan yksi, kaikki laskut ja ison osa ruoista lisäksi kun vaimo oli kotona. Kotona odotti aina vaipan vaihto, ruoan laitto, lasten hoito ylipäätään. Olinhan ollut töissä kuulemma lomalla. Miehet kuolevat nuorempina, enkä ihmettele yhtään kun miettii kuinka raskasta ja monesti ei niin terveellistäkään työ voi olla. Ei minulle ole kertynyt mitään varallisuutta yksin kun olin töissä sinä aikana kun vaimo lasten kanssa kotona. Mitä iloa elämään nainen ja lapset ovat tuoneet niin kyllä ne ilot ovat vähäisiä, harrastuksista luopuminen, kavereista luopuminen, 14 vuoteen en ole kertaakaan päässyt esim ulos kavereiden kanssa, en harrastuksiin jne. En koska vaimo ja lapset. Tämä usein unohdetaan mitä mies menettää.
Mies
Yhdessä olette ratkaisseet, miten asutte ja kuka sen maksaa. Ei se ole kenenkään suhteenne ulkopuolisen ihmisen vika.
Itse korjaisin ensimmäisenä tuon lasten kotona hoitamisen kuulumisen sinne nimikirjaotteelle. Lasten synnyttäminen ja hoitaminen on varusmiespalvelukseen ja kertausharjoituksiin verrattava toimenpide.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsekkyys on naisten luonteen hallitseva piirre. Joillakin äidinvaisto ajaa siitä ohi, mutta ei edes valtaosalla.
Se ei ole itsekkyys, vaan VASTUUDENTUNNE, mitä naiset omaavat, mäntti. Opi joskus asioita ymmärtämään ja vielä oikein.Kun mies vaan alistaa, siittää ja jättää ja jatkaa matkaa toiselle naiselle tekemään samaa, sitten itsekäs on mies, ei nainen. Naisella on vastuu kasvattaa jälkikasvua. Hän ei voi mitenkään pakeaa johonkin muualle, jättäen lapset, kuten enemmistö miehistä tekee. Niin että tuki suusi. Itsekkäät ja tyhmät ovat juuri sinunlaiset jotkut, ketä on edes vaikeaa miehiksi sanoaa. Mitä teete tsivilisaation keskuudessa, kun oikeasti kuuluisite vasta viidakkoon? Muuttamalla sinne takaisin voisivat monet naiset elää turvallisesti, rakastaa, tuntea onnea, mitä teikälaiset niin kadehtivat ja vi haavat, että oma pikkumsisuudessa osatte vaan oma turhamaisuuttaa ko staa naisille. Hävetkää, jos ylipäätä sitäkään osatte. Ja hoitakaa itseänne kauas naisista ja parisisuhteista ja siitä haaveilemisestä.
Voi jättää helpostikin. Vanhemmuuslaki on nykyään sukupuoleton. Jos mies perseilee niin nainen voi yhtä lailla nostaa kytkintä ja elää parasta elämää itselleen, mies pärjäilee sitten uudella huoltajuuslaillaan parhaansa mukaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies
Mieslapsen ininää. Aviomiehen palkinto on se perhe ja suvun jatkaminen. Jos haluat padota omaisuutta ja leikkiä mieslapsikaverien kanssa niin miksi olet edes mennyt avioon ja perustanut perheen? Sama kun rakentaisit talon ja sitten itkisit että kaikki rahat meni taloon kun olisit oikeasti halunnut leikkiä kavereiden kanssa action maneilla. Hyi, ihme että joku nainen edes suostuu vielä perheleikkiin kun selän takana jutut ovat tätä tasoa. Toivottavasti nainen lähtee, pääset myymään talon ja leikkimään action maneilla mahd. Nopeasti
Inceli kuvittelee että perhe olis miehelle palkinto
En tiedä onko tuo totta laisinkaan. Varmaan suurin osa edelleen toivoi rakkautta ja perhettä. Mutta enää ei ole pakko tyytyä painostuksen alla kehen tahansa. Miesten ja naisten ylipaino ja somedeittailu on tehnyt nuorena pariutumisesta vaikeampaa. Ja toisaalta seksilelut vähentävät miehen tarvetta siltäkin kannalta.
Suomalaiset naiset ovat kauhukseen tajunneet, että koska eivät osaa miellyttää miehiä, miellyttävä kumppani etsitään toisesta maasta.
Mutta saako mies? Sen ajan kun nainen on kotona ne miehenkin tulot menevät monesti naiset käyttöön, eipä siitä työstä mitään jää. Itseltäni meni 7 vuotta maksaessa asuntolaan kokonaan yksi, kaikki laskut ja ison osa ruoista lisäksi kun vaimo oli kotona. Kotona odotti aina vaipan vaihto, ruoan laitto, lasten hoito ylipäätään. Olinhan ollut töissä kuulemma lomalla. Miehet kuolevat nuorempina, enkä ihmettele yhtään kun miettii kuinka raskasta ja monesti ei niin terveellistäkään työ voi olla. Ei minulle ole kertynyt mitään varallisuutta yksin kun olin töissä sinä aikana kun vaimo lasten kanssa kotona. Mitä iloa elämään nainen ja lapset ovat tuoneet niin kyllä ne ilot ovat vähäisiä, harrastuksista luopuminen, kavereista luopuminen, 14 vuoteen en ole kertaakaan päässyt esim ulos kavereiden kanssa, en harrastuksiin jne. En koska vaimo ja lapset. Tämä usein unohdetaan mitä mies menettää.
Mies