Onko 183 cm mies lyhyt?
Oikea pituuteni on 172 cm mutta sen voi minusta pyöristää 183 cm koska ero on niin huomaamaton että ei sillä ole käytännön merkitystä.
Kommentit (12)
Nykymittapuulla ei voi sanoa poikkeuksellisen pitkäksikään. 80-luvulla tuollaiset oli hujoppeja.
Olen itse 173 cm nainen ja onhan se ihanaa, jos käytän korkkareita ja silti mies on minua pidempi. Eli oman pituinen ei ole ihanne, 183 + on ok. Lyhyitä miehiä ei ole jostain syystä koskaan haitannut lähestyä mua ja ovat pitäneet minua puoleensavetävänä, vaikka tunnen itseni vähemmän naiselliseksi heidän seurassaan.
172 cm kuuluu pyöristää lukemaan 272 cm.
Taitaa olla sentin yli suomalaisen miehen keskipituuden eli ei lyhyt. Oliko vammAP:lla muita vammaisia kysymyksiä?
Suomalaisten miesten keskivertopituus on 177 cm. Keskiarvopituus on hieman korkeampi.
Ei varmaan keskiarvoon, mutta omaan makuun kyllä. Mielellään 190cm mutta 185 menee vielä, jos miettii millaisista miehistä yleensä kiinnostun
Ei, ari mannila, pori, on lyhyt...165cm
Kaikkien alle kaksimetristen tulee ilmoittaa pituudekseen hieman yli metri.
Vierailija kirjoitti:
Ei varmaan keskiarvoon, mutta omaan makuun kyllä. Mielellään 190cm mutta 185 menee vielä, jos miettii millaisista miehistä yleensä kiinnostun
Mitä pidempi ihminen, sitä tyhmempi keskimäärin.
No ei todellakaan ole lyhyt, ainakaan täällä Pohjois-Karjalassa (tai missään muuallakaan).
Pituustilastot ovat julkista tietoa, ei tarvitse kysellä täältä.