Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi hitossa nykyään osa naisista ei edes halua parisuhdetta eikä perhettä?

Vierailija
23.05.2026 |

Että ennemmin pysytään vaikka sinkkuna? Kyse ei ole siitä, etteikö nämä naiset löytäisi tai pääsisi parisuhteeseen. Ei ei. Vaan kyse on siitä, ettei nämä naiset parisuhdetta ja lapsia edes halua! Miksi haluavat olla ennemmin omasta tahdostaan sinkkuja? Tällaisia naisia on oikeastaan kaikissa ikäryhmissä. Huolestuttavaa varsinkin nuorten miesten kannalta on, että tuollainen kehitys on alkanut yleistymään nuorten naisten keskuudessa.

Joo, on niitä tuollaisia miehiäkin, mutta hyvin hyvin vähän. Miehillä tuollainen on paljon naisia harvinaisempaa.

Kommentit (1073)

Vierailija
221/1073 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun parikymppinen tytär on käynyt jonkin verran treffeillä mutta täydellisen turhautunut siihen että viimeistään kolmannella tapaamiskerralla alkaa seksin vonkaaminen. 

Inceli kuvittelee tyttären joka ei harrasta seksiä

Vierailija
222/1073 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen nainen ja olen viime vuosien aikana käynyt treffeillä 58 eri miehen kanssa. Näistä miehistä 2/3 antoi minulle pakit joko heti ensitreffien jälkeen tai viimeistään muutaman kuukauden tapailun jälkeen. Ja se 1/3, jolle minä annoin pakit, osa ei millään tavalla ollut kumppaniainesta. Eli minä ainakin olisin valmis parisuhteeseen, mutta nämä miehet ovat halunneet etsiä paremman naisen.

Jos 2/3 antaa sinulle pakit, kiinnostut vain top-10% -miehistä mutta olet tusinapirkko eikä tasosi riitä muiden tarjolla olevien naisin nähden.

Mikä on tämä myyttinen "top-10%" miehet? Onko ne niitä miehiä jotka esim. incelit ovat määritelleet tuolle "tasolle"? Eli se on vain miesten omiin silmiin miellyttäviä miehiä koska selvästi miehillä ja meillä naisilla on ihan erilaiset miesihanteet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/1073 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pienestä asti seurannut läheltä sitä "parisuhdeonnea", ei kiitos sitä minulle.

Vierailija
224/1073 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se ole niitten oma asia

Vierailija
225/1073 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä potaskaa tuo yksi selittää kivikaudesta? Kivikaudella ihmislaumat nimenomaan r'yöstelivät ja t'appoivat toisiaan ja silloin ollut mitään k*nniak*sitystä, että naisiin ei kohdisteta v'äkivaltaa.

No ei. Se että ihmiskunta on kehittynyt nykyisenlaiseksi, on seurausta siitä että ihmiset osaa elää rauhanomaisesti ja tehdä yhteistyötä. Maatalouden kehittymisen myötä sitten taas meni jokseenkin päin persettä ja nyt manosfäärin myötä totaalisen perseelleen. 

Vierailija
226/1073 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulet saamaan aina samat viesvihaa tihkuvat vastaukset palstan vakiokäyttäjiltä ketkä ovat wokeja, vasemmistolaisia ja feministejä, osa heistä saattaa olla oikeita naisiakin.

Olen nainen ja feministi, mutta mielestäsi en silti ole (oikea) nainen? Mielenkiintoinen ajatusmaailma missä ei ole mitään logiikkaa.

Inceli kuvittelee olevansa feministi

Väitätkö että minä olen incel? Voi miten kaukana ja väärässä oletkaan väitteesi kanssa.

Vierailija
227/1073 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaatimuslistani on ilmeisesti täysin epärealistinen koska jokaisessa parisuhteessani jokin tai kaikki näistä on lopulta muodostunut ongelmaksi. 

Odotan mieheltä parisuhteessa seuraavia asioita:

-luotettavuutta

-edes keskinkertaista kykyä kommunikoida

-ei pahaa päihde- tai muuta riippuvuusongelmaa

-kykyä huolehtia itsestään

-tasa-arvoista ajatusmaailmaa 

Määrittele tasa-arvoinen ajatusmaailma? 

Ihan vaan että ajattelee ihmisten olevan tasavertaisia sukupuoleen katsomatta elämän kaikilla osa-alueilla.

Vierailija
228/1073 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen nainen ja olen viime vuosien aikana käynyt treffeillä 58 eri miehen kanssa. Näistä miehistä 2/3 antoi minulle pakit joko heti ensitreffien jälkeen tai viimeistään muutaman kuukauden tapailun jälkeen. Ja se 1/3, jolle minä annoin pakit, osa ei millään tavalla ollut kumppaniainesta. Eli minä ainakin olisin valmis parisuhteeseen, mutta nämä miehet ovat halunneet etsiä paremman naisen.

Jos 2/3 antaa sinulle pakit, kiinnostut vain top-10% -miehistä mutta olet tusinapirkko eikä tasosi riitä muiden tarjolla olevien naisin nähden.

Mikä on tämä myyttinen "top-10%" miehet? Onko ne niitä miehiä jotka esim. incelit ovat määritelleet tuolle "tasolle"? Eli se on vain miesten omiin silmiin miellyttäviä miehiä koska selvästi miehillä ja meillä naisilla on ihan erilaiset miesihanteet.

Minä oon top-10 mies. Oon kaljamahanen keski-ikänen ukko mutta silti saan seuraa niin livenä kuin tinderissäkin.

Vierailija
229/1073 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ollut toimiva kuvio nykyisessä parisuhteessa 7 v ajan, että asutaan erillään, käytännössä nähdään vain viikonloppuisin. Asutaan eri paikkakunnilla ja työaikataulut on arkisin on erit, viikonloput ollaan aina vuorotellen toisen luona. Ei tarvitse passata toista, ja vain omat sotkut on siivottavana, arkisin voi harrastaa omia harrastuksia eikä kummankaan työmatka kasva kohtuuttoman pitkäksi. 

Pidemmillä lomilla ollaan toki yhdessä koko aika, silloin jo huomaa että välillä kaipaisi omaakin tilaa. En ymmärrä miksi nykyään ihannoidaan, että pienissä asunnoissa pitäisi jaksaa olla kokoajan toisen kyljessä. Jonkun mielestä tämä ei varmaan ole oikea parisuhde kun ei asuta yhdessä, mutta meillä toimii.

Minulle on pari sinkkumiestä sanonut, että "mun mielestä parisuhteeseen kuuluu se, että asutaan yhdessä ja se ei ole mikään parisuhde, jos ei asuta yhdessä"

Varmaan näin, mutta mitä sitten. Se mies ei ole sitten sun seurustelukaveri. Ei siinä sen kummempaa ihmettä ole.

Vierailija
230/1073 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun parikymppinen tytär on käynyt jonkin verran treffeillä mutta täydellisen turhautunut siihen että viimeistään kolmannella tapaamiskerralla alkaa seksin vonkaaminen. 

Ei harrasta seksiä kolmannella tapaamiskerralla = ei harrasta milloinkaan seksiä? 

Oletpas omituinen. 

Vierailija
231/1073 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulet saamaan aina samat viesvihaa tihkuvat vastaukset palstan vakiokäyttäjiltä ketkä ovat wokeja, vasemmistolaisia ja feministejä, osa heistä saattaa olla oikeita naisiakin.

Olen nainen ja feministi, mutta mielestäsi en silti ole (oikea) nainen? Mielenkiintoinen ajatusmaailma missä ei ole mitään logiikkaa.

Inceli kuvittelee olevansa feministi

Väitätkö että minä olen incel? Voi miten kaukana ja väärässä oletkaan väitteesi kanssa.

Inceli kuvittelee että on oikeassa kun väittää vastaan.   

Vierailija
232/1073 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No itse en halua lapsia, koska en voi sietää niitä enkä miehiä

N26

Toihan on helppo. Sitten et hanki kumpaakaan. 

Vierailija
233/1073 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikinä en halunnu pysyvää parisuhdetta tai perhettä vaan panosuhteita. No silti jouduin avioliittoon ja lapsiakin tuli. Voi kun voisin palata sinne panosuhteiden aikaan.

M45

Saitko kuitenkin hyvän taloudenhoitajan?

Minkä vidun taloudenhoitajan? Sain yhen huollettavan lisää, löhöää sohvalla ja somettaa 24/7

Auts. Yleensä nämä roolit menee toisin päin, joten ymmärrät varmaan miksi naiset välttelee parisuhteita ja erityisesti yhteenmuuttamista.

Kyllä se nykyään on yleisempää niinpäin että nainen löhöää sohvalla. Kato esimerkki nainen vaikka s-kaupan mainoksesta.

Se nainen hoiti perheen ruokaostokset. Olisihan mieskin voi itse tehdä ne, mutta ei.

Aika surullista että incelin ainoa kokemus nykypariskuntien rooleista on televisiomainos(!) 

Kyllä minä näin keski-ikäisenä naisena samaistun siihen hahmoon.

Siis sulla on yhtä hölmö mies kuin siinä mainoksessa? 

Vierailija
234/1073 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei harrasta seksiä kolmannella tapaamiskerralla = ei harrasta milloinkaan seksiä? 

Oletpas omituinen. 

Ekalla ja tokalla harrastaa muttei kolmannella? Miksi?

Vierailija
235/1073 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikinä en halunnu pysyvää parisuhdetta tai perhettä vaan panosuhteita. No silti jouduin avioliittoon ja lapsiakin tuli. Voi kun voisin palata sinne panosuhteiden aikaan.

M45

Saitko kuitenkin hyvän taloudenhoitajan?

Minkä vidun taloudenhoitajan? Sain yhen huollettavan lisää, löhöää sohvalla ja somettaa 24/7

Auts. Yleensä nämä roolit menee toisin päin, joten ymmärrät varmaan miksi naiset välttelee parisuhteita ja erityisesti yhteenmuuttamista.

Kyllä se nykyään on yleisempää niinpäin että nainen löhöää sohvalla. Kato esimerkki nainen vaikka s-kaupan mainoksesta.

Se nainen hoiti perheen ruokaostokset. Olisihan mieskin voi itse tehdä ne, mutta ei.

Aika surullista että incelin ainoa kokemus nykypariskuntien rooleista on televisiomainos(!) 

Kyllä minä näin keski-ikäisenä naisena samaistun siihen hahmoon.

Siis sulla on yhtä hölmö mies kuin siinä mainoksessa? 

Se on täys tomppeli. Ei ees tajua ettei oo mun ainoo mies.   

Vierailija
236/1073 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitään top- miehiä. Älä usko kaikkea mitä netistä luet. Joku nyt on vaan keksinyt sen. Mutta joo, on erilaisia miehiä, se on kyllä totta.

Vierailija
237/1073 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytännössä kaikki riippuu sopivista pareista, ja kohtaamisongelmasta, eikä olla valmiita sitoutumaan, vaan juorutaan mieluummin sen parhaan kaverin kanssa asiasta! Tämän päivän media ja netti luovat niin paljon tarinaa ja myös paikkansapitämättömiä väitteitä, että olisi terveellistä ajatella ihan omilla aivoilla sen mahdollisen valitun kanssa. Ihminen on parisidonnainen, on aina ollut. Ei siitä mihinkään pääse!

Vierailija
238/1073 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vi hatkaa ja alia rvioikaa enemmän naisia, niin kohta ette saa enää sitäkään vähäistä huomiota, mitä nyt. Naiset ovat miehille kuin toisen sortin ja luokan kansalaisia. Palkka on pienempi, äitiysloma vaikuttaa negattiivisesti eläkkeeseen.  Puhumattakaan siitä, että useammat miehet näkevät naisessa vaan matraassia tai reikää. Naisten yksinhuoltajuus on yleistä. Pitääkö jatkaa? Jos naisilla kerääntyy vaan negatiivista mielikuvaa miehistä, luulevatko miehet, että naiset juoksevat teidän luokse? Pikemminkin viisastuneet alkaavatkin ymmärtämään, että miesten kautta tulee enemmän vahinkoa kun jotain positiivista. R aiskauksis ta ja naisten ta ppa misesta puhumattakaan. Nekin luvut vaan nousussa. Itse olete oma lyhytkatseisuudessa ja bosseja leikiessä tämän olosuhten kutsunut esille. Ei tarvi nyt leikkiä itse u hreja. Ottakaa vastaan, mitä tulemaan pitää, niin kauan kunnes opite naisia kunnioittamaan ja arvostamaan. Epäilen silti vahvasti, koska jos luottamus on mennyt, se ei ole enää korjattavissa. Aiemmin olisi tullut herätä. Nyt on myöhä jo. En puhu kaikista miehistä, vaan " miehistä". Valittettavasti miehetkin ovat so dissa ta pettuja. Jäljellö on enää vaan netissa höyryä päästävät...

Vierailija
239/1073 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitään top- miehiä. Älä usko kaikkea mitä netistä luet. Joku nyt on vaan keksinyt sen. Mutta joo, on erilaisia miehiä, se on kyllä totta.

En uskokaan tuohon väitteeseen, sillä kyseenalaistan sitä ja olen tehnyt omat johtopäätökset että ne ulkonäölliset ja materalistiset väitteet mikä tekee "top-10%" miehen ovat miesten  (etenkin incelien) omien ihanteiden kohde. 

Vierailija
240/1073 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vi hatkaa ja alia rvioikaa enemmän naisia, niin kohta ette saa enää sitäkään vähäistä huomiota, mitä nyt. Naiset ovat miehille kuin toisen sortin ja luokan kansalaisia. Palkka on pienempi, äitiysloma vaikuttaa negattiivisesti eläkkeeseen.  Puhumattakaan siitä, että useammat miehet näkevät naisessa vaan matraassia tai reikää. Naisten yksinhuoltajuus on yleistä. Pitääkö jatkaa? Jos naisilla kerääntyy vaan negatiivista mielikuvaa miehistä, luulevatko miehet, että naiset juoksevat teidän luokse? Pikemminkin viisastuneet alkaavatkin ymmärtämään, että miesten kautta tulee enemmän vahinkoa kun jotain positiivista. R aiskauksis ta ja naisten ta ppa misesta puhumattakaan. Nekin luvut vaan nousussa. Itse olete oma lyhytkatseisuudessa ja bosseja leikiessä tämän olosuhten kutsunut esille. Ei tarvi nyt leikkiä itse u hreja. Ottakaa vastaan, mitä tulemaan pitää, niin kauan kunnes opite naisia kunnioittamaan ja arvostamaan. Epäilen silti vahvasti, koska jos luottamus on mennyt, se ei ole enää korjattavissa. Aiemmin olisi tullut herätä. Nyt on myöhä jo. En puhu kaikista miehistä, vaan " miehistä". Valittettavasti miehetkin ovat so dissa ta pettuja. Jäljellö on enää vaan netissa höyryä päästävät...

Inceli kuvittelee että joku lukee noin pitkän tekstin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yhdeksän