Miksi jotkut ihmiset kulkevat aina eräretkeilyvaatteissa?
Siis ihan aina! Kertokaa? Minusta vastenmielistä.
Kommentit (289)
On nuo kyllä saakelin rumia ja rytöisiä rytkyjä siviilikäytössä. En laittaisi päälleni vaikka saisin siitä maksun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä hyvät retkihousut pyöräilyyn, pitäisi olla käyttöhousut joissa on taskuja. Ei siis esim spandex-pyöräilyhousuja tms.
Usein housut menevät helposti haaroista rikki.
G1000 Fjällrävenit jos käyttöhousut haluaa ilman muovia.
Kiitos. Vaikuttaa sopivalta
Niissä on vielä toimivat taskut.
Vierailija kirjoitti:
On nuo kyllä saakelin rumia ja rytöisiä rytkyjä siviilikäytössä. En laittaisi päälleni vaikka saisin siitä maksun.
Rytöinen on hyvä sana. Ainakin mun mielenmaisemaani se sopii hyvin, ja tunnen oloni kotoisaksi metsäläisen vaatteissa. Reisitaskuhousut jalkaan ja liikenteeseen.
Vaellushousut on ikämiehen collarit. Niissä on yleensä hyvät taskut ja näyttää varakkaammalle kuin collareissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eräreissuilla ja -vaelluksilla ja metsästysreissuilla näyttävät asianmukaisilta, mutta muuten en ymmärrä miksei voi käyttää muita vaatteita arjessa. Suomijunttiutta big time. Naisissakaan ei ole naisellisuuden hiventäkään, kun turpeat lyhyttukkaiset emännät töpöttävät enstex-pyjamassa pipo päässä ja nastakengät jalassa.
22 astetta lämmintä, niin tuskin enää pipoja ja nastoja on?
Tänään oli hyvä keli, ja kävinkin 12 km kävelyllä ihmisten ilmoilla samoissa farkuissa ja lippiksessä, joilla eilen olin metsässä. Huppari oli liian lämmin, joten käytin hihatonta relaxed fit paitaa. m50
Eiliset metsävaatteet pitäisi olla pyykkinarulla kuivumassa. Ei niitä käytetä hikisinä enää seuraavana päivänä. Yök.
Vierailija kirjoitti:
Niissä on vielä toimivat taskut.
Nyt valkeni miksi inselit tykkää retkeily vaatteista😝😆 taskubiljartin takia🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No käyttäähän ihmiset työvaatteitakin vapaa-ajallaan koska ne on niin mukavia. Ja onhan ne. En silti mitään erävaatteita saati työvaatteita käyttäisi missään muualla kuin töissä ja eräillessä. Mulla on mukavia vaatteita muitakin enkä taatusti lähde mistään pihahommista samoilla kuteilla johonkin lenkille tai kauppaan vaikka miten mukavia ovat.
Vähän noloa käyttää työvaatteita vapaalla. Tulee vähän säälittävät vibat että hlö on niin köyhä ettei ole varaa ostaa muita vaatteita.
Tiedätkö, on olemassa ihan tosi paljon ihmisiä, jotka eivät mieti, onko tämä asia jonkin tuntemattoman vauvapalstailijan mielestä noloa. Vaikka sinä kuinka häpeäisit sitä, että näet jonkun vapaa-ajalla työvaatteissa, se häpeä ei siirry mitenkään tuohon ihmiseen. Tunnetta koet vain sinä.
No Uli Uli öyh öyh inseli.
Vierailija kirjoitti:
Kysymys naisille: Tykkäättekö, jos risupartainen epäsiisti mies tulee lähestymään teitä eräretkeilyvaatteissa? Onko mieleen?
Mun nykyinen mies täyttää nämä kriteerit, niin uutta ei tarvi.
Vierailija kirjoitti:
Kamalan näköistä kun äijällä on päällä perhosteluliivi, reisitaskuhousut ja päässä vielä leveälierinen kalastajanhattu. Kaikki tietysti beigenä tai oliivinvihreänä.
Emme pukeudu sinua varten. M34
Vähemän noloa tuo on kun se että moni kulkee kaupungilla työvaatteissa jopa kaupassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Normivaatteissa on liian vähän taskuja, huppu yleensä puuttuu, ei kainalotuuletuksia, ei rintataskutuuletuksia. Tehty kovaan käyttöön. Normivaatteet on jotain kierrätyskuitua, eivätkä kestä edes pesua.
Rintataskutuuletus WTF???? Täytyy olla karsea tissihiki, että tuollaista tarvitsee??
Et taida itse harrastaa minkään laista liikuntaa tai ulkoilua? M34
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysymys naisille: Tykkäättekö, jos risupartainen epäsiisti mies tulee lähestymään teitä eräretkeilyvaatteissa? Onko mieleen?
Mun nykyinen mies täyttää nämä kriteerit, niin uutta ei tarvi.
No hyh! En kehtaisi tuollaista sontaläjää viedä kotiin näytille.
Vierailija kirjoitti:
Vähemän noloa tuo on kun se että moni kulkee kaupungilla työvaatteissa jopa kaupassa.
Minä rinnastan erävaatteet työvaatteisiin, jos ei olla jossain Tunturilapin tai Kainuun perämettien lähimarketissa. Rumia.
Miten ihmeessä joku täällä valitti siitäkin,, kun ei käytetä mielummin collegehousuja? Missä maailmassa ne ovat siistimmät kuin reisitaskuhousut?
Vierailija kirjoitti:
Vaellushousut on ikämiehen collarit. Niissä on yleensä hyvät taskut ja näyttää varakkaammalle kuin collareissa.
Varakkaammalta? Johan jouluvitsin murjaisit :DDDDDDDDDDDDD
Kysy heiltä.
Mitä sä tänne tuut vinkumaan?
Aattelitkö että nää eräilijät on pääasiassa 25-75-vuotiaita naisia vai mikä homma?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne sopivat moneen, etenkin aktiivisella ihmisellä. Ovat nykyään usein tyylikkäitäkin ja tekniset ominaisuudet toki normiriepuja paremmat.
Ymmärrän, jos ollaan lähdössä vaeltamaan tai retkeilemään, mutta ei normaalissa kaupunkiasioinnissa tarvita teknisiä vaatteita. Usein tämän tyyliset vaatteet ovat vielä likaisia ja huonosti hoidettuja. Minusta laiskan ja epäsiistin ihmisen vaatetus. Vastakkainen sukupuoli tässä asussa ei houkuttele.
Joillakin on jo kaupparessu pidempi kuin toisen vaellus tai retkeily.
Minä käyn kauppareissun pyörällä, yhteensä yli 20 km. Mukavampi "eräilykamppeissa" kuin toimistoasussa.
Toiset taas sitten hankkii vaellusasun kenkineen parin kilometrin pururatakävelyä varten, jonka juureen mennään autolla. Tuon reissun kai selviäisi vaikka korkkareilla :D
Miksi jotkut ihmiset kysyvät kaikkea maan ja taivaan väliltä vauva.fistä eikä käytä esim. hakukoneita tai mikä kaikkein helpointa, kysy näiltä ihmisiltä itseltään?
"Miksi sulla on aina eräkamppeet?"
Noin, tuosta ap:lle ensiapua.
Älä kuule inseli selitä, yököttävä juntti sinä olet🤢🤢🤢🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮