Miksi jotkut ihmiset kulkevat aina eräretkeilyvaatteissa?
Siis ihan aina! Kertokaa? Minusta vastenmielistä.
Kommentit (289)
Yks tälläiänen turvenuija yrittää toistuvasti käydä flirttaamassa mulle. Tekis mieli sanoa että katso nyt jumankauta peiliin!!! Aina samat myrkynvihreät paskaiset erävaatteet päällä. Hiukset ja parta ylikasvaneet ja luulee omaavansa jotain mahkuja. Oksettaa ajatuskin.
Käytän retkeilyhousuja koska ne ovat mukavat jalassa ja niihin on osattu tehdä taskuja joihin mahtuu mm. puhelin. Enkä jaksa kymmentä kertaa päivässä vaihtaa housuja, vaan käytän arkihousuja jotka sopivat niin kotitöihin, pihalla möyrimiseen kuin koirien kanssa metsässä rämpimiseenkin. En ala vaihtamaan niitä toisiin jonkun kauppareissun takia. Olen aikuinen ihminen ja minua ei haittaa jos joku housuvalinnastani mielensä pahoittaa, se on hänen oma ongelmansa eikä minun :)
Vierailija kirjoitti:
Käytän retkeilyhousuja koska ne ovat mukavat jalassa ja niihin on osattu tehdä taskuja joihin mahtuu mm. puhelin. Enkä jaksa kymmentä kertaa päivässä vaihtaa housuja, vaan käytän arkihousuja jotka sopivat niin kotitöihin, pihalla möyrimiseen kuin koirien kanssa metsässä rämpimiseenkin. En ala vaihtamaan niitä toisiin jonkun kauppareissun takia. Olen aikuinen ihminen ja minua ei haittaa jos joku housuvalinnastani mielensä pahoittaa, se on hänen oma ongelmansa eikä minun :)
🤢🤢🤢🤢🤢🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤢🤢🤢🤢🤢
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No käyttäähän ihmiset työvaatteitakin vapaa-ajallaan koska ne on niin mukavia. Ja onhan ne. En silti mitään erävaatteita saati työvaatteita käyttäisi missään muualla kuin töissä ja eräillessä. Mulla on mukavia vaatteita muitakin enkä taatusti lähde mistään pihahommista samoilla kuteilla johonkin lenkille tai kauppaan vaikka miten mukavia ovat.
Vähän noloa käyttää työvaatteita vapaalla. Tulee vähän säälittävät vibat että hlö on niin köyhä ettei ole varaa ostaa muita vaatteita.
Nuo tekniset vaatteet ei ole kyllä mitään köyhien vaatteita, suorastaan naurettavan korkealle kivunneet hinnat joillakin merkeillä. Onhan niissä tietenkin ominaisuuksia, jotka nostaa hintaa, mutta köyhä ostaa varmaan jatkossakin ne collarit tai farkut Prismasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne sopivat moneen, etenkin aktiivisella ihmisellä. Ovat nykyään usein tyylikkäitäkin ja tekniset ominaisuudet toki normiriepuja paremmat.
Ymmärrän, jos ollaan lähdössä vaeltamaan tai retkeilemään, mutta ei normaalissa kaupunkiasioinnissa tarvita teknisiä vaatteita. Usein tämän tyyliset vaatteet ovat vielä likaisia ja huonosti hoidettuja. Minusta laiskan ja epäsiistin ihmisen vaatetus. Vastakkainen sukupuoli tässä asussa ei houkuttele.
Tämä onkin yksi syy, kun haluaa kulkea rauhassa "vastakkaiselta sukupuolelta".
Jep,naisilla etenkin ne tiukat 2 väriset ulkoiluhousut ,tiedättekö kyllä.
Olen niin epävarma miehisyydestäni. Erävaatteet auttaa identiteettikriisissäni olla 100% valkoihoinen lihaasyövä heteromies
Kohta on taas muotia. Takataskuläppäiset farkut on jo, ja niistä on vain pieni matka reisiaskuhousuihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne sopivat moneen, etenkin aktiivisella ihmisellä. Ovat nykyään usein tyylikkäitäkin ja tekniset ominaisuudet toki normiriepuja paremmat.
Ymmärrän, jos ollaan lähdössä vaeltamaan tai retkeilemään, mutta ei normaalissa kaupunkiasioinnissa tarvita teknisiä vaatteita. Usein tämän tyyliset vaatteet ovat vielä likaisia ja huonosti hoidettuja. Minusta laiskan ja epäsiistin ihmisen vaatetus. Vastakkainen sukupuoli tässä asussa ei houkuttele.
Tämä onkin yksi syy, kun haluaa kulkea rauhassa "vastakkaiselta sukupuolelta".
Ja se kyllä varmasti toimii inseli👍
Vierailija kirjoitti:
Olen niin epävarma miehisyydestäni. Erävaatteet auttaa identiteettikriisissäni olla 100% valkoihoinen lihaasyövä heteromies
Mulle ei tule ollenkaan lihansyönti tai heterobuusti mieleen erävaatteista. t. biologinainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Normivaatteissa on liian vähän taskuja, huppu yleensä puuttuu, ei kainalotuuletuksia, ei rintataskutuuletuksia. Tehty kovaan käyttöön. Normivaatteet on jotain kierrätyskuitua, eivätkä kestä edes pesua.
Rintataskutuuletus WTF???? Täytyy olla karsea tissihiki, että tuollaista tarvitsee??
Et taida itse harrastaa minkään laista liikuntaa tai ulkoilua? M34
Tai sitten on olemattomat tissit.
Suomi on siitä kiva maa, että täällä voi pukeutua miten vaan. Punkkarista eräjormaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mies viihtyy vihreässä. Vihreä collari, vihreä parka tai metsästystakki ja vihreät reisitaskut on ihan vakio, viimeisiä on monet. Kamppeet ovat kyllä puuvillaa käyttömukavuuden vuoksi. Samat on käytössä jopa retkeillessä. Nuorena epäkäytännöllisyys ei häirinnyt, ja nyt vanhempana kalustossa on kosteudenpoisto. Ennen asusteltiin kuukausi teltassa ja nykyään useampia autossa, joten laiskoja ja epäsiistejä ollaan kyllä, ei suihkusta tietoakaan päiväkausiin. Ihanaa.
Inhottaisi olla päiväkaudet ilman suihkua sivistyneessä maailmassa. Taitaa aikamoinen eliöyhdyskunta jo elellä siellä vihreissä reisitaskuhousuissa yms. En haluaisi noin epähygieenisen ihmisen lähelle. Vihreässä vaatetusvärinä ei ole mitään vikaa - päin vastoin.
Meitsikin tykkää olla alasti! Ihan parasta.
Kylille laitan sit vaatteet päälle. En oo mikään juntti nääs.
Miesversio piukoista salikamoista. Mukavuus edellä mennään.
Mukavat päälle ja riittävästi taskuja. Luurien koko alkaa olla niin naurettava, että tarvii reisitaskut jo ihan väkisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No käyttäähän ihmiset työvaatteitakin vapaa-ajallaan koska ne on niin mukavia. Ja onhan ne. En silti mitään erävaatteita saati työvaatteita käyttäisi missään muualla kuin töissä ja eräillessä. Mulla on mukavia vaatteita muitakin enkä taatusti lähde mistään pihahommista samoilla kuteilla johonkin lenkille tai kauppaan vaikka miten mukavia ovat.
Vähän noloa käyttää työvaatteita vapaalla. Tulee vähän säälittävät vibat että hlö on niin köyhä ettei ole varaa ostaa muita vaatteita.
Nuo tekniset vaatteet ei ole kyllä mitään köyhien vaatteita, suorastaan naurettavan korkealle kivunneet hinnat joillakin merkeillä. Onhan niissä tietenkin ominaisuuksia, jotka nostaa hintaa, mutta köyhä ostaa varmaan jatkossakin ne collarit tai farkut Prismasta.
Mun omaan taskuunsa pakkautuva tuulitakki maksoi 200€.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle ei tule ollenkaan lihansyönti tai heterobuusti mieleen erävaatteista. t. biologinainen
Pertillä taas naisleikit menossa?
Miksi jonkun ventovieraan vaatteet kutittaa percttä niin paljon? Itse pukeudun käytännöllisiin ja mukaviin vaatteisiin, ihan sama mitä joku ajattelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pertillä taas naisleikit menossa?
Anteeksi mitä? Missä tynnyrissä sä oikein asut?
Meidän normaalien ja siistien ihmisten maailmassa.