Nyt haukutaan naapurit!
Tuurijuoppo haukkuu selän takana minua ja sitten kaikki mulkoilevat vaiti, jos tervehtii tätä porukkaa.
Kun Tuurijuoppo tulee yksin vastaan, niin luikkii kotiinsa hädissään.
Kommentit (103)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
saatanan somalit olkaa hiljaa
Somalit sentään osaavat hymyillä.
Nuorille tytöille juu osaavatkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta kuka hymyilisi sinulle?
Vierailija kirjoitti:
Mulla on hyvät naapurit. Yks kutsu grillaamaan ensviikonloppuna ja toinen autteli pari viikkoa sitten klapien pilkkomisessa ihan omasta tahdostaan kun oli kuulemma tylsää.
Tämä ei ole hyvien naapureiden ketju. Tee oma ketju tälle asialle!
Ei ole pahaa sanottavaa. Naapuri remontoi asuntoni tosi hyvin. Olen niin tyytyväinen työhön.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole pahaa sanottavaa. Naapuri remontoi asuntoni tosi hyvin. Olen niin tyytyväinen työhön.
Etkö ymmärtänyt otsikkoa?
Kannatan segregaatiota. Mielestäni tämä wt-roska kuuluisi omille asuinalueille, ei normaalien ihmisten joukkoon, kun eivät osaa elää ihmisiksi. Huutaminen, syljeskely ja raivopäisten tappajakoirien huudattaminen ei ole tervettä käytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö se C-rapun rasisti ole vieläkään muuttanut pois?
Mihinkä se muuttaisi? Kela maksaa persulle vuokran ja persu voi mölistä rasistisia mielipiteitään vauva-palstalla.
Älä kelarottavassari projisoi omia loisimisiasi toisten harteille.
Kiitos että vahvistit kommenttini. Se persu älähti johon kalikka kalahti.
Ainoastaan vassarin vajaalla älyllä voidaan tulla tuollaiseen päätelmään.
Tukevatekoinen mies jättää autonsa aina sisäpihalle, vaikka sinne ei saa parkkeerata. Kuskaa kahta poikaansa, n.10-vuotiasta ei-niin-ihanaa jotka voisivat kävellä aivan nurkan takana olevalta parkkihallilta. Äijä itse on talopoliisi pahinta laatua.
Koitin istua terassilla ja nauttia auringosta ja kuunnella lintujen laulua, mutta naapurin maajussipa päättikin että nyt loppuu nauttimiset kun piti v*tun masiinansa lyödä päälle ja koko päivän sai kuunnella tuota s**tanan traktorin ääntä. Onneks välimatkaa melkein 300m ettei ihan heti seinässä sentään oo kii mutta siltikin... On se maalla niin mukavaa ja rauhallista 🥰🥰🥰🥰
Vierailija kirjoitti:
Koitin istua terassilla ja nauttia auringosta ja kuunnella lintujen laulua, mutta naapurin maajussipa päättikin että nyt loppuu nauttimiset kun piti v*tun masiinansa lyödä päälle ja koko päivän sai kuunnella tuota s**tanan traktorin ääntä. Onneks välimatkaa melkein 300m ettei ihan heti seinässä sentään oo kii mutta siltikin... On se maalla niin mukavaa ja rauhallista 🥰🥰🥰🥰
Muuta maaseudulle ja rutise maaseudun äänistä. Näin kerrot kaikille matalan älykkyystasosi. Olet yhtä "älykäs" kuin eräs idiootti joka muutti lentokentän viereen ja rutisi lehtien yleisöosastoille kuinka lentokentän meteli häiritsee ja lentokenttä pitäisi sulkea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on hyvät naapurit. Yks kutsu grillaamaan ensviikonloppuna ja toinen autteli pari viikkoa sitten klapien pilkkomisessa ihan omasta tahdostaan kun oli kuulemma tylsää.
Sinä saatana et ole mikään minun komentelijani etkä käskijäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä saatana et ole mikään minun komentelijani etkä käskijäni.
Kuten havaittavissa, siellä älykkyyttä kuvaavan Gaussin käyrän vasemmalla puolella on paljon tilaa...
Kehtaavatkin tervehtiä minua mokomat! Tämä ei minun degeneroituneeseen ja umpimieliseen suomalaispäähäni mahdu!
Te kalasatamien naapureiden haukkujat olette juuri niitä jotka olisivat valmiita uhraamaan tulipalossa naapureidensa hengen jos sillä oma asunto välttyisi tulipalossa tuhoutumiselta.
Huonot naapurit on myös semmoisia, jotka on ns. hyväkkäitä. Esitetään muille niin täydellistä, vastuullista, kierrätetään täydellisesti ym. Sitten kytätään pahansuovasti naapureita, jos tekis jonkun pienen virheen, mistä haukkua ja mustamaalata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta kuka hymyilisi sinulle?
ja kelan virkailijalle, sossuntädeille
"Huonot naapurit on myös semmoisia, jotka on ns. hyväkkäitä. Esitetään muille niin täydellistä, vastuullista, kierrätetään täydellisesti ym. Sitten kytätään pahansuovasti naapureita, jos tekis jonkun pienen virheen, mistä haukkua ja mustamaalata. "
Kuulostaa naapureiltani. Eivät ole koskaan mihinkään tyytyväisiä.
Kyttääjämummot, tulevat napisemaan että kengät pitää harjata ennen astumista rappukäytävään, että lasten hiekkalelut pitää poistaa osakkaiden hiekkalaatikolta välittömästi käytön jälkeen, että joulunakaan ei saa polttaa kynttilöitä, valivalivali
Ilottomat pelkääjät, ankeuttajat
Turhan utelias kontaktia hakeva mulkvisti, joka kommentoi milloin tekemisiäni ja menemisiäni. Jopa ostoksiani.
Idioottinaapuri alkoi eilen vasaroimaan klo 22.40. Kivellä päähän tuollaista.