Nyt haukutaan naapurit!
Tuurijuoppo haukkuu selän takana minua ja sitten kaikki mulkoilevat vaiti, jos tervehtii tätä porukkaa.
Kun Tuurijuoppo tulee yksin vastaan, niin luikkii kotiinsa hädissään.
Kommentit (87)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap. Eikö riitä että haukut täällä kaikki aamusta iltaan. Häpeä. Ei kiinosta sun naapurit. 💩💩💩💩💩
Eikö sulle riitä, että vahdit täällä aamusta iltaan toisten julkaisuja? Ja lrikit sakapoliisia? Tulin tänne pitkästä aikaa purkaakseni kiukun. Tietysti olisin voinut vaikka vetää turpiin tuota linkkujalkaista kukkakeppiä, mutta se ei olisi ollut reilua. Olen skrodimpi kuin hän.
Ap
Kaikkihan täällä sanovat olevansa "pitkästä aikaa" :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parveketupakoija. Leikatu monta kertaa syöpää sieltä ja tuolta. Ei ole lopettanut tupakoimista. Varastaa kukkiani.
Miten hän sun parvekkeellesi pääsee kukkavarkaisiin?
Minä en ole parveketupakoija, hän on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parveketupakoija. Leikatu monta kertaa syöpää sieltä ja tuolta. Ei ole lopettanut tupakoimista. Varastaa kukkiani.
Parvekkeita on erilaisia. Toisilla riittää, että vain ojentaa kätensä.
Siirrä ne kukat kauemmas.
Painu v*ttuun Arto! Pelargoniat tulevat tänäkin vuonna istutuksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten se liittyy kukkavarkauteen?
Koitahan saada jo pikkuhiljaa se pihalle nakattu joulukuusi pilkottua roskikseen, juhannus lähestyy kovaa vauhtia.
Vaikka olen asunut tässä taloyhtiössä 3 vuotta en vieläkään tunne naapureitani, tosi harvoin törmää kehenkään rappukäytävässä ja kukaan ei tervehdi, kaikki näyttää säikähtäneeltä jos joku tuliskin käytävällä vastaan, ei tervehditä yms.
Eikö niitä Tom of Finland -lakanoita voi kuivata kotona? Pitääkö nekit ripustaa pihalle?
T. B 12
Viekää ne lastenne hiekkalelut mennessänne tai ne lähtevät muovinkeräykseen! Ja ilmastomuutosta ei ole olemassa. Taloyhtiö ei kastele kukkia ja istutuksia yhtään sen enempää kuin viime vuonna.
T: Taisto (hall. puh. joht.)
Suomen lippu tulee pestä 60-asteessa ennen liputuspäivää. Äitienpäivänä näin likaisen lipun, enkä halua nähdä sitä enää toiste.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mitä naapurini puuhaa mutta hän haisee ihan hirveälle. Ihan kuin palaneiden sokerin ja hiusten sekoitus yhdistettynä vihreisiin papuihin.
Käyttää kannabista?
Tänä vuonna ei maalata parkkiruutujen maalauksia. Tämä asia on käsitelty jo moneen kertaan. Jokainen varmasti osaa ajaa autonsa omaan ruutuun vaikka maalaukset eivät ole viimmisen päälle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten se liittyy kukkavarkauteen?
Vastaisitko.
Hiekotushiekkaa on kadonnut säiliöstä kesän aikana. Kuka vie sitä ja minne? Mikäli varastelu ei lopu ja tekijät eivät ilmoittaudu, joudun tekemään asiasta rikosilmoituksen.
T. C24 Koljonen
Tuulan vaivasenluut on leikattu, joten hänellä on täysi oikeus ajaa Fiat Marea A-rapun eteen.
Mene vaikka koirankoppiin haukkumaan!
Milloin Toivanen palauttaa sen talikon jonka viime talkoissa lainasi?
Jospa tunne vain olisi molemminpuolinen.