Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistäs varattu löytäisi toisen varatun(?) ja pientä kipinää elämään?

23.05.2026 |

Homman nimi on se, että tarvisin jonkinlaista pientä kipinää, kemiaa, flirttiä elämääni 😝 En tarkoita varsinaisesti pettämistä, vaan jotain kevyttä, hauskaa, rentoa jutustelua vaikka tms. Jotain fiilistä saakeli elämään 😂

En voi lätkäistä naamaani mihinkään tinderiin tai vastaavaan tuttujen tunnistettavasti, tai muutenkaan ladata puhelimeeni epäilyttäviä sovelluksia miehen löydettäväksi. Any ideas?

Niin ja siis, oon 40v nuorekas mimmi mutta miehissä vetoo vähän nuoremmat kollit, ihan mielelläänkin sais vaikka myös olla varattu 😝

Kommentit (108)

Vierailija
101/108 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

40v hoikka ja viehättävä nainen voi vielä löytää vireän 60+ miehen leikkikaveriksi

Huoramarkot ovat jo jonossa, tippa terskannupissa. He vaan eivät halua jutskailla.

Vierailija
102/108 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Remppamimmi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene baariin terassille.

Nääh. En mä niiiin rohkea ole sentään, homma vois aika äkkiä lähteä liikaa lapasesta, mikä ei ole tarkoitus. Ja aina mahdollisuus myös törmätä vahingossa tuttuihin.

Pitäs saada kaikki, vakaa parisuhde JA suhteen ulkopuolista flirttiä ja muuta (myönnätkin että voi "lähteä lapasesta" eli fyysisiin tekoihin) JA sit sen vielä pitäis olla helppoa, ilman riskiä, pitäisi päästä pettämään ilman että on vaaraa jäädä kiinni... Jännitystä ilman vaaraa, rikoksia ilman rangaistuksia... KAIKKIHETIMULLENYT! Säälittävä mamma.

Naislapsi. Näitä kypsymättömiä, henkisesti teini-ikäisiksi jääneitä ihmisraunioita on valitettavan paljon. Tämäkin sukupuoleen katsomatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/108 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Remppamimmi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene baariin terassille.

Nääh. En mä niiiin rohkea ole sentään, homma vois aika äkkiä lähteä liikaa lapasesta, mikä ei ole tarkoitus. Ja aina mahdollisuus myös törmätä vahingossa tuttuihin.

Pitäs saada kaikki, vakaa parisuhde JA suhteen ulkopuolista flirttiä ja muuta (myönnätkin että voi "lähteä lapasesta" eli fyysisiin tekoihin) JA sit sen vielä pitäis olla helppoa, ilman riskiä, pitäisi päästä pettämään ilman että on vaaraa jäädä kiinni... Jännitystä ilman vaaraa, rikoksia ilman rangaistuksia... KAIKKIHETIMULLENYT! Säälittävä mamma.

Naislapsi. Näitä kypsymättömiä, henkisesti teini-ikäisiksi jääneitä ihmisraunioita on valitettavan paljon. Tämäkin sukupuoleen katsomatta.

Erittäin osuva havainto!!!

Vierailija
104/108 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Remppamimmi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene baariin terassille.

Ja sitten lähdetään sukupuolesta riippumatta usein somessa fanaattisesti puolustelemaan pettämistä. 

Sekä haukkumaan, solvaamaan ja maalittamaan niitä jotka ovat eri mieltä. 

Ja tietenkin uhriutumaan ihmisten edessä saamastaan kritiikistä.

Vierailija
105/108 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee istuu terdelle löytyy ilosta seuraa 20-23 aikaan

Vierailija
106/108 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksi ap parempi tarina.

Vierailija
107/108 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keksi ap parempi tarina.

Ei AP siihen pysty. 

Koska kohta vuosikymmenen pakkomielteisesti saman tyyppistä parisuhde/pettämistarinaa suoltanut nettiin.

Vierailija
108/108 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Remppamimmi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa(kin) petetään niin paljon, että oikein naurattaa kuinka paljon tekopyhiä kaksinaismoralisteja huutelee tässäkin ketjussa. Hohhoijaa. Ja en ole aapee. 

Pettämiset kasautuvat hoitamattomista mielenterveysongelmaisille. 

Sarjapettäjät aina tällaisia loppu viimein.

Tiedättekö. Älkää yleistäkö kuitenkaan.

Itse olen mielenterveydeltäni ehkä ihan harvinaisenkin järjissäni. Ehkä elämä on ollut liian tasaista ja helppoa, ehkä nyt iskee joku neljänkympin kriisi. Tai sitten vaan on iskenyt se realiteetti, että olen ollut saman miehen kanssa yli 20v ja muu on jäänyt kokematta. Meillä on kuitenkin tämän hetkisen tietoni mukaan vain yksi elämä. 

Kerropa mitä sinä haluaisit kokea? 

Kuplivia tunteita. Huumaa. Tunteita joita et tiennyt olevan olemassakaan.

Jos näin, niin go for it girl! 

Mutta silloin kanna vastuusi ja eroa.

Juuri tällä sekunnilla. 

Mutta uskallatko olla yksin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän