Mistäs varattu löytäisi toisen varatun(?) ja pientä kipinää elämään?
Homman nimi on se, että tarvisin jonkinlaista pientä kipinää, kemiaa, flirttiä elämääni 😝 En tarkoita varsinaisesti pettämistä, vaan jotain kevyttä, hauskaa, rentoa jutustelua vaikka tms. Jotain fiilistä saakeli elämään 😂
En voi lätkäistä naamaani mihinkään tinderiin tai vastaavaan tuttujen tunnistettavasti, tai muutenkaan ladata puhelimeeni epäilyttäviä sovelluksia miehen löydettäväksi. Any ideas?
Niin ja siis, oon 40v nuorekas mimmi mutta miehissä vetoo vähän nuoremmat kollit, ihan mielelläänkin sais vaikka myös olla varattu 😝
Kommentit (105)
Remppamimmi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä kaipaan sitä seksisäätöä, en niinkään jutustelua. Tehdäänkö silleen että sä jutustelet ja mä nain?
No ainakin toi huumori osuu joten periaatteessa sulla vois olla jopa mahkuja 😂
Onko remppamimmi Lapista? Tykkäätkö polypalloista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa(kin) petetään niin paljon, että oikein naurattaa kuinka paljon tekopyhiä kaksinaismoralisteja huutelee tässäkin ketjussa. Hohhoijaa. Ja en ole aapee.
Pettämiset kasautuvat hoitamattomista mielenterveysongelmaisille.
Sarjapettäjät aina tällaisia loppu viimein.
Tiedättekö. Älkää yleistäkö kuitenkaan.
Itse olen mielenterveydeltäni ehkä ihan harvinaisenkin järjissäni. Ehkä elämä on ollut liian tasaista ja helppoa, ehkä nyt iskee joku neljänkympin kriisi. Tai sitten vaan on iskenyt se realiteetti, että olen ollut saman miehen kanssa yli 20v ja muu on jäänyt kokematta. Meillä on kuitenkin tämän hetkisen tietoni mukaan vain yksi elämä.
Vierailija kirjoitti:
Remppamimmi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä kaipaan sitä seksisäätöä, en niinkään jutustelua. Tehdäänkö silleen että sä jutustelet ja mä nain?
En tiedä yhtään mistä puhut 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa(kin) petetään niin paljon, että oikein naurattaa kuinka paljon tekopyhiä kaksinaismoralisteja huutelee tässäkin ketjussa. Hohhoijaa. Ja en ole aapee.
Sarjapettäjät aina tällaisia loppu viimein.
Eipä taida olla ihan puhtaasti näinkään. Ja kaikki eivät ole sarjapettäjiä.
Remppamimmi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Remppamimmi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et siis suostu kurlamaan lastia suussasi. 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sarjapettäjät aina tällaisia loppu viimein.Eipä taida olla ihan puhtaasti näinkään. Ja kaikki eivät ole sarjapettäjiä.
Ei aina. Mutta tilastollisesti noin.
Pettäjillä lähes aina omia syviä ongelmia omassa päässään.
Vierailija kirjoitti:
Remppamimmi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Remppamimmi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi stna, eih 😬
Tiedän yhden tunnetun sarjapettäjän joka uhosi tekevänsä kirjan jonkun parisuhdeterapeutin kanssa kosketuksen voimasta.
No, tuo parisuhdeterapeutti tajusi riittävän ajoissa että omat bisnekset menisivät alta tuollaisesta yhteiskirjasta ja projekti katkesi.
On viisasta pitää etäisyyttä sarjapettäjiin. Maineriski liian iso.
Sait jo neuvon: lataa se jodel. Olet anonyymi, saat keskustella ihmisten kanssa 30km säteellä susta, ne on anonyymejä ja esim nuo aikaisemmin mainitut kanavat laulaa samanlaisia pyyntöjä kun sun. Voit myös keskustella lemmikeistä, paikallispolitikasta, pistoshoidoista, yrityksestäsi jos se on iso tms. Ei ole mikään seurasovellus vaan ns some, ei pitäs haitata puolisoakaan
Remppamimmi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Remppamimmi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Remppamimmi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi stna, eih 😬
Miksi?
Niinhän ne voimaantuneet naiset/äidit pohjoisessa tekevät.
Vierailija kirjoitti:
Sait jo neuvon: lataa se jodel. Olet anonyymi, saat keskustella ihmisten kanssa 30km säteellä susta, ne on anonyymejä ja esim nuo aikaisemmin mainitut kanavat laulaa samanlaisia pyyntöjä kun sun. Voit myös keskustella lemmikeistä, paikallispolitikasta, pistoshoidoista, yrityksestäsi jos se on iso tms. Ei ole mikään seurasovellus vaan ns some, ei pitäs haitata puolisoakaan
Latasin, ja joo, koitan tutustua siihen 😄
Vierailija kirjoitti:
Remppamimmi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Remppamimmi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Remppamimmi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi stna, eih 😬
Miksi?
En ole Lapista joten ehkä ei ole ihan mun juttu, tehköön siellä mitä lystää 😂
Vierailija kirjoitti:
Remppamimmi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Remppamimmi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Remppamimmi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi stna, eih 😬
Miksi?
Alanuolittaja voi pitää oman puheenvuoronsa aiheesta. 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se, että sinä ja/tai lähipiirisi pettää, minkä kerkeää, ei suinkaan tarkoita, että kaikki pettävät parisuhteissaan.
Pettäjä menee omaan kuplaansa ajatellen että kaikki pettää.
Siksi harvoin saa yhtäkään parisuhdettaan enää toimimaan ja kestämään muutamaa vuotta kauempaa.
Vierailija kirjoitti:
Jodel on ihan perseestä.
Remppamimmi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene baariin terassille.
Nääh. En mä niiiin rohkea ole sentään, homma vois aika äkkiä lähteä liikaa lapasesta, mikä ei ole tarkoitus. Ja aina mahdollisuus myös törmätä vahingossa tuttuihin.
Pitäs saada kaikki, vakaa parisuhde JA suhteen ulkopuolista flirttiä ja muuta (myönnätkin että voi "lähteä lapasesta" eli fyysisiin tekoihin) JA sit sen vielä pitäis olla helppoa, ilman riskiä, pitäisi päästä pettämään ilman että on vaaraa jäädä kiinni... Jännitystä ilman vaaraa, rikoksia ilman rangaistuksia... KAIKKIHETIMULLENYT! Säälittävä mamma.
40v hoikka ja viehättävä nainen voi vielä löytää vireän 60+ miehen leikkikaveriksi
Se, että sinä ja/tai lähipiirisi pettää, minkä kerkeää, ei suinkaan tarkoita, että kaikki pettävät parisuhteissaan.