Mistäs varattu löytäisi toisen varatun(?) ja pientä kipinää elämään?
Homman nimi on se, että tarvisin jonkinlaista pientä kipinää, kemiaa, flirttiä elämääni 😝 En tarkoita varsinaisesti pettämistä, vaan jotain kevyttä, hauskaa, rentoa jutustelua vaikka tms. Jotain fiilistä saakeli elämään 😂
En voi lätkäistä naamaani mihinkään tinderiin tai vastaavaan tuttujen tunnistettavasti, tai muutenkaan ladata puhelimeeni epäilyttäviä sovelluksia miehen löydettäväksi. Any ideas?
Niin ja siis, oon 40v nuorekas mimmi mutta miehissä vetoo vähän nuoremmat kollit, ihan mielelläänkin sais vaikka myös olla varattu 😝
Kommentit (87)
Remppamimmi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ah, kuinka raikasta on havaita APn kaltaisten ihmisten elämän menevän alaspäin.
Teoilla ja toiminnalla on seurauksensa.Noh, et tiedä kaikkea, elämä ei ole aina niin mustavalkoista. Enkä ala tänne enempää avaamaan, jos löydän yksityisempää juttukaveria niin voin kertoa enemmän 😉
Sun kaltaisista ihmisistä pitää erota ”liian helposti” 😉
No sano nyt, että onko edes mitään mahkuja saada pillua? Ei oikeen muuten jaksais vaivautua...
mene jodeliin. siellä on kanavia mm. sinkut. jodeltreffit ja seksiseuraa ja chat joka on anonyymi ja voi poistaa millon haluu
Vierailija kirjoitti:
No sano nyt, että onko edes mitään mahkuja saada pillua? Ei oikeen muuten jaksais vaivautua...
Ei AP kai ole vielä transhoitoja kai aloittanut vaikka henkisesti alkaa enemmän naista muistuttaa. Jo pitkään. Sitä se läheisriippuvuus ja vanhempien mt- ja päihdeongelmat teettää.
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Jokainen chattailukaveri haluaa edes potentiaalisesti pillua; miksi kuluttaa aikaa mielikuviin.
Vierailija kirjoitti:
Ei ehkä tolla taktiikalla? 😂
En ole etsimässä seksiseuraa, mutta jos löytyy kemiaa ja fiilistä, niin ei sitä koskaan tiedä miten asiat voi kehittyä.
Remppamimmi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulkut ja pillut. Eiks tässä maailmassa muuta tärkeetä oo?
Te ton keksitte. Mä en ole missään vaiheessa sanonut että olisin sitä tässä hakemassa. Niih 😅
Miehet ei lähde mihinkään jutusteluihin ilman taustalla olevaa pillun tavoittelua. Älä edes kuvittele muuta niin et tule pettymään. "Ystäviä" ei nainen miehistä saa.
Suomessa(kin) petetään niin paljon, että oikein naurattaa kuinka paljon tekopyhiä kaksinaismoralisteja huutelee tässäkin ketjussa. Hohhoijaa. Ja en ole aapee.
1. Läheisriippuvuus.
2. Hoitamattomat lapsuudesta kumpuavat traumat
3. Turvaton kiintymussuhdemalli.
4. Maanis-depressiivinen tapa parisuhteilla.
5. Narsistiset piirteet.
6. Hauras minäkuva.
7. Itsetunnon ja itsereflektiointikyvyn täydellinen puuttuminen.
Siinäpä listaa syistä miksi AP hakee vipinää.
Vierailija kirjoitti:
Remppamimmi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulkut ja pillut. Eiks tässä maailmassa muuta tärkeetä oo?
Te ton keksitte. Mä en ole missään vaiheessa sanonut että olisin sitä tässä hakemassa. Niih 😅
Miehet ei lähde mihinkään jutusteluihin ilman taustalla olevaa pillun tavoittelua. Älä edes kuvittele muuta niin et tule pettymään. "Ystäviä" ei nainen miehistä saa.
Tämä. Kaikki - ihan jokainen - ns nettiystävää etsivät mies, etenkin varattu setämies, on ihan vain katselemassa vaihtelureikää kassientyhjentämiseen. Se on se perimmäinen motiivi, ja on aivan turha vääntää sitä muuksi.
Remppamimmi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ah, kuinka raikasta on havaita APn kaltaisten ihmisten elämän menevän alaspäin.
Teoilla ja toiminnalla on seurauksensa.Noh, et tiedä kaikkea, elämä ei ole aina niin mustavalkoista. Enkä ala tänne enempää avaamaan, jos löydän yksityisempää juttukaveria niin voin kertoa enemmän 😉
Ymmärrän sinua ap, koska olet ns. "siinä iässä". 40-vuotiaana on suuri alttius lähteä hakemaan tylsään elämää muita houkutuksia. Ja minusta siinä ei ole mitään pahaa. Aikuiset ihmiset tekevät mitä tekevät ja suostuvat omasta tahdostaan mihin suostuvat. Olisi kuitenkin kiva kuulla sinusta 10 vuoden kuluttua mitä mietit elämästäsi silloin? Kaikkea hyvää sinulle - kävi miten kävi!
Vierailija kirjoitti:
1. Läheisriippuvuus.
5. Narsistiset piirteet.
6. Hauras minäkuva.
Siinäpä listaa syistä miksi AP hakee vipinää.
Hyvä lista, ja pitää kutinsa sukupuoleen katsomatta.
Kesä tulee ja kasseissa kihelmöi... ihan takuulla on "juttukaveria" saatavilla siellä sun täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1. Läheisriippuvuus.
5. Narsistiset piirteet.
6. Hauras minäkuva.
Siinäpä listaa syistä miksi AP hakee vipinää.Hyvä lista, ja pitää kutinsa sukupuoleen katsomatta.
Totta. Hyvä ja osuva havainto sinulta!
Minä kaipaan sitä seksisäätöä, en niinkään jutustelua. Tehdäänkö silleen että sä jutustelet ja mä nain?
Vierailija kirjoitti:
Remppamimmi kirjoitti:
En nyt ala tähän availemaan asioitani tai suhdettani sen tarkemmin, mutta sanotaan nyt näin että ero olisi tähän kohtaa ihan liikaa säätämistä, ja periaatteessa asiat ovat muuten ns ok, ihan helvetin tylsästi vaan 🤷🏻 Jotain pitäs keksiä 😝
Elämä on lähtökohtaisesti 90 prosenttia ajasta tylsää ja arkea. Mutta jos sitä ei nyt vaan kestä, on parempi erota ja etsiä kipinää sen jälkeen.
En tajua, miksi nämä tyypit alkavat parisuhteisiin, vaikka kaipaavat jännitystä. Eikö olisi parempi pysyä sinkkuna ja tehdä silloin mitä lystää.
Vierailija kirjoitti:
Minä kaipaan sitä seksisäätöä, en niinkään jutustelua. Tehdäänkö silleen että sä jutustelet ja mä nain?
Ollaan tämä kesä näin. 😉
Vierailija kirjoitti:
Suomessa(kin) petetään niin paljon, että oikein naurattaa kuinka paljon tekopyhiä kaksinaismoralisteja huutelee tässäkin ketjussa. Hohhoijaa. Ja en ole aapee.
Pettämiset kasautuvat hoitamattomista mielenterveysongelmaisille.
Sarjapettäjät aina tällaisia loppu viimein.
Vierailija kirjoitti:
No ainakin toi huumori osuu joten periaatteessa sulla vois olla jopa mahkuja 😂
Niin. ikeasta. Varmaan. Löytyy.