Sosiaalisesti kömpelöjä, yksinäisiä ja ujoja naisia ja miehiä kohdellaan eri tavoin ja heistä ajatellaan eri tavoin
Tällaista naista pidetään söpönä joka on rohkeasti oma itsensä mutta mies luokitellaan automaattisesti vähintään oudoksi hyypiöksi josta pitää pysyä kaukana ja yleisin mielipide on että on joku väkivaltainen naisten hakkaaja ja hyväksikäyttäjä.
Ole siinä sitten sosiaalisesti kömpelö, yksinäinen ja ujo mies kun heti jos menee johonkin ja on tietenkin yksin liikkeellä saa katseita ja ihmiset on varuillaan kun sosiaalisissa tilanteissa herkästi ahdistuu ja käytös on muista poikkeavaa (tyyliin tarkkailen ympäristöä kokoajan kun isot ihmismassat tai tuntemattomat ihmiset pelottaa) niin heti pidetään jonain hulluna ym.
Turha ihmetellä jos minä monen muun samanlaisen miehen tavoin jään kotia enkä lähde ihmisten ilmoille ja eristäydyn yhteiskunnasta.
Kommentit (55)
Kyllä pelokas nainen on ihan yhtä toksinen ja ongelmallinen ryhmätilanteissa kuin pelkotoksinen mieskin.
Hoida ongelma siedättämällä itseäsi pienillä keinoilla, syö kunnolla ja opettele käyttämään vaikka kahvia ja/tai alkoholia jotta opit hallitsemaan kehosi hormoneita. Älä mene levittämään pelkoenergiaa minnekään vaan etene maailmassa sellaisella tahdilla, että sinua ei pelota ja et vuoda pelkotoksiineja ympäristöösi.
"Tutut sosiaalisesti kömpelöt naiset on lähinnä löytäneet itselleen juopporetkuja miehiä, jotka kuppaavat naisten vähät rahat."
Tutut ekstrovertit naiset ovat olleet parisuhteessa monien eri miesten kanssa ja ketutus tuntuu olevan hirmuinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tutut sosiaalisesti kömpelöt miehet on melkein kaikki löytäneet naisen itselleen. Mieheltä ainakin joissain piireissä hyväksytään sellainen käytös, että lähinnä touhuaa omiaan, vaikka rassaa autoja, eikä juurikaan välitä sosialisoida.
Naisilta taas odotetaan sosiaalisempaa käytöstä. Tutut sosiaalisesti kömpelöt naiset on lähinnä löytäneet itselleen juopporetkuja miehiä, jotka kuppaavat naisten vähät rahat.
Noin se menee.
Toisenlainen käsitys. Muttei taida olla kattavaa tutkimusta.
"Kyllä pelokas nainen on ihan yhtä toksinen ja ongelmallinen ryhmätilanteissa kuin pelkotoksinen mieskin.
Hoida ongelma siedättämällä itseäsi pienillä keinoilla, syö kunnolla ja opettele käyttämään vaikka kahvia ja/tai alkoholia jotta opit hallitsemaan kehosi hormoneita. Älä mene levittämään pelkoenergiaa minnekään vaan etene maailmassa sellaisella tahdilla, että sinua ei pelota ja et vuoda pelkotoksiineja ympäristöösi."
Höpö höpö. Pelkäävä nainen voi olla tosi söpö. Tekee mieli ottaa syliin ja olla hänelle hellä. M43
Vierailija kirjoitti:
Olen ujo nainen. Onko teitä miehiä ikinä kiskottu kädestä tanssilattialle. "Tuu nyt, tuu, mikset sä tanssi?" Tai tuntematon mies tulee kommentoimaan "sä näytät siltä, että sulla on tylsää. Mikset sä hymyile? HYMYILE nyt vähän!"
Mies saa istua pöydässä, jos haluaa. Eikä tartte prkl hymyillä.
Juu, naisena pitää olla ihan toisenlainen ote tai predaattorimiehet tulevat tunkemaan munan kurkkuun väkisin.
Oikeasti kukaan ei tee teille mitään pahaa kunhan keskitytte omiin juttuihinne. Tuollaisia tyyppejä kannattaa ennemminkin väistää ja vältellä kuin alkaa heidän kanssaan vääntämään mistään.
Mutta sitäkin voi miettiä, että mitä menee sinne julkiselle paikalle tekemään. Jos menee vaan olemaan avoin niin hyvin todennäköisesti vetää puoleensa tyyppejä, jotka ottavat tilannetta haltuunsa. Olkaa intentional. Miettikää etukäteen. Avoimesti sitten vähän myöhemmin, kun opitte ensin olemaan niissä tiloissa rennosti.
Täyttä paskaa. Olen nainen ja sosiaalisesti kömpelö, myös ujo sekä yksinäinen eikä minulla ole kavereita. Minua katsotaan oudosti ja pidetään outona monessa paikassa. Kukaan ei halua tutustua minuun. Ei miehet eikä naiset.
Vierailija kirjoitti:
"Kyllä pelokas nainen on ihan yhtä toksinen ja ongelmallinen ryhmätilanteissa kuin pelkotoksinen mieskin.
Hoida ongelma siedättämällä itseäsi pienillä keinoilla, syö kunnolla ja opettele käyttämään vaikka kahvia ja/tai alkoholia jotta opit hallitsemaan kehosi hormoneita. Älä mene levittämään pelkoenergiaa minnekään vaan etene maailmassa sellaisella tahdilla, että sinua ei pelota ja et vuoda pelkotoksiineja ympäristöösi."
Höpö höpö. Pelkäävä nainen voi olla tosi söpö. Tekee mieli ottaa syliin ja olla hänelle hellä. M43
Niin r aiskata sitä. Hohhoti-hoijaa.
"Kyllä pelokas nainen on ihan yhtä toksinen ja ongelmallinen ryhmätilanteissa kuin pelkotoksinen mieskin. "
Minä pussaan ja kosketan rohkaisevasti sellaista naista. M28
Vierailija kirjoitti:
Täyttä paskaa. Olen nainen ja sosiaalisesti kömpelö, myös ujo sekä yksinäinen eikä minulla ole kavereita. Minua katsotaan oudosti ja pidetään outona monessa paikassa. Kukaan ei halua tutustua minuun. Ei miehet eikä naiset.
No mitä annettavaa sinulla kaverille on? Yritätkö lähestyä muita kaltaisiasi vai reippaita rohkelikkoja? Vai itketkö vaan passiivisena jossain nurkassa odottaen, että joku haluaa poimia juuri sinut, seinäruusun? Jos olet seinäruusu niin oletko viehättävä ja suloinen?
Vierailija kirjoitti:
"Kyllä pelokas nainen on ihan yhtä toksinen ja ongelmallinen ryhmätilanteissa kuin pelkotoksinen mieskin. "
Minä pussaan ja kosketan rohkaisevasti sellaista naista. M28
Juu ei tarvitse mennä lähmimään haavoittuvassa asemassa olevia naisia, predaattori ra iskari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä ujo aikuinen on ihan yhtä rasittava oli hän mitä sukupuolta tahansa. Ei ole normaalia.
Mun mielestä sunlaiset lörpöttelijät on rasittavia, jotka eivät lörpötykseltään huomaa, kuinka ketään ei lörpöttelijän paskajutut kiinnosta.
Sosiaalisenkin pitää valita jutteleeko puuta heinää, avautuuko jostain henkilökohtaisemmasta. Että mikä on se aaltopituus tällä kertaa.
"Jos olet seinäruusu niin oletko viehättävä ja suloinen?"
Seinäruususta löysin aikoinaan itselleni maailman ihanimman vaimon. M54
Vierailija kirjoitti:
"Jos olet seinäruusu niin oletko viehättävä ja suloinen?"
Seinäruususta löysin aikoinaan itselleni maailman ihanimman vaimon. M54
Aivan, seinäruusukin voi olla ihana jos on ihana. Mutta jos on perseestä ihmisenä ja nököttää nurkassa niin sitten voi joutua nököttämään siellä ikuisesti. Täytyy olla jotain annettavaa muille. Siviilit eivät ole kelaterapeutteja, joille maksetaan siitä että hengaavat kanssanne.
"Juu ei tarvitse mennä lähmimään haavoittuvassa asemassa olevia naisia, predaattori ra iskari."
Olet väärässä. Ei ole kyse raiskauksesta, vaan vilpittömästä kasvavasta rakkaudesta, jota voi tuntea ujoa ja estynyttä naista kohtaan niin, että haluaa muodostaa hänen kanssaan pysyvän parisuhteen, joka kestää kuolemaan asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä ujo aikuinen on ihan yhtä rasittava oli hän mitä sukupuolta tahansa. Ei ole normaalia.
Mun mielestä sunlaiset lörpöttelijät on rasittavia, jotka eivät lörpötykseltään huomaa, kuinka ketään ei lörpöttelijän paskajutut kiinnosta.
Sosiaalisenkin pitää valita jutteleeko puuta heinää, avautuuko jostain henkilökohtaisemmasta. Että mikä on se aaltopituus tällä kertaa.
Näin ja jos aaltopituus on pelko niin aika harvaa kiinnostaa sellainen vapaa-ajallaan omaksi ilokseen. Siksi pitäisi oppia hallitsemaan sitä omaa mieltä, hormoneita ja energiaa ensin. Olla vaikka kiinnostunut muista, eikä vaan omasta tärisevästä itsestään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mä ole lörpöttelijä vaan enemmänkin hiljainen. Aikuinen joka ei saa oikein mitään sanaa suustaan edes silloin, kun tarvitsisi, ei minusta ole ihan täysjärkinen. Sori vaan. Ujostelu on lapsen kehitysvaihe, josta jokaisen pitäisi kasvaa ulos aikuisikään mennessä.
Vierailija kirjoitti:
"Juu ei tarvitse mennä lähmimään haavoittuvassa asemassa olevia naisia, predaattori ra iskari."
Olet väärässä. Ei ole kyse raiskauksesta, vaan vilpittömästä kasvavasta rakkaudesta, jota voi tuntea ujoa ja estynyttä naista kohtaan niin, että haluaa muodostaa hänen kanssaan pysyvän parisuhteen, joka kestää kuolemaan asti.
Niinpä, vähän niinkuin petoeläinkin on ihan vilpittömästi kiinnostunut siitä ujosta, puolustus- ja pakenemiskyvyttömästä eläimenpoikasesta... Tulevat yhdeksi lihaksi kun peto pistelee poikasen suihinsa... Ikuisesti... Kaunista.
Pitääpä alkaa metsästämään itse leikkimällä ujoa ja hiljaista pelkotyttöä. Hih
"Näin ja jos aaltopituus on pelko niin aika harvaa kiinnostaa sellainen vapaa-ajallaan omaksi ilokseen. Siksi pitäisi oppia hallitsemaan sitä omaa mieltä, hormoneita ja energiaa ensin. Olla vaikka kiinnostunut muista, eikä vaan omasta tärisevästä itsestään."
Ole sinä hiljaa, kun et asioista mitään tiedä. Anna miehen päättää itse se, että kenestä hän aidosti kiinnostuu. Samoin naisen tulee päättää itse se, kenestä hän pitää oikeasti. Jos amor tekee työtään, niin siinä pikku hiljaa kaikki pelot väistyvät. T. parisuhteessa oleva mies
Vierailija kirjoitti:
"Missä ympäristössä muka liikkuu kilttejä naisia? Joka paikassa tuntuu vaan olevan naama mutrulla olevia naisia ja jos katsekontakti on sekuntia pidempi saa vähintään "painu hlvettiin" katseen ja pahimillaan oikein sanotaan "painu hlvetttiin siitä" vaikkei ole tehnyt mitään muutakuin olemalla olemassa ja ottanut katsekontaktin."
Olet vaan ollut väärässä paikassa. Mene sellaisiin piireihin, joissa kiltteyttä pidetään suotavana, samoin auttavaisuutta ja ole sellainen itsekin ihan aidosti, niin kyllä löytyy mukava nainen.
Alleviivaisin tuota ole sellainen itsekin ihan aidosti.
Kyllä sitä jokainen aikuinen ihminen oppii pitämään puolensa sen verran, ettei ole kiltti kuin kilteille.
Olen ujo nainen. Onko teitä miehiä ikinä kiskottu kädestä tanssilattialle. "Tuu nyt, tuu, mikset sä tanssi?" Tai tuntematon mies tulee kommentoimaan "sä näytät siltä, että sulla on tylsää. Mikset sä hymyile? HYMYILE nyt vähän!"
Mies saa istua pöydässä, jos haluaa. Eikä tartte prkl hymyillä.