Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sosiaalisesti kömpelöjä, yksinäisiä ja ujoja naisia ja miehiä kohdellaan eri tavoin ja heistä ajatellaan eri tavoin

Vierailija
23.05.2026 |

Tällaista naista pidetään söpönä joka on rohkeasti oma itsensä mutta mies luokitellaan automaattisesti vähintään oudoksi hyypiöksi josta pitää pysyä kaukana ja yleisin mielipide on että on joku väkivaltainen naisten hakkaaja ja hyväksikäyttäjä.

Ole siinä sitten sosiaalisesti kömpelö, yksinäinen ja ujo mies kun heti jos menee johonkin ja on tietenkin yksin liikkeellä saa katseita ja ihmiset on varuillaan kun sosiaalisissa tilanteissa herkästi ahdistuu ja käytös on muista poikkeavaa (tyyliin tarkkailen ympäristöä kokoajan kun isot ihmismassat tai tuntemattomat ihmiset pelottaa)  niin heti pidetään jonain hulluna ym.

Turha ihmetellä jos minä monen muun samanlaisen miehen tavoin jään kotia enkä lähde ihmisten ilmoille ja eristäydyn yhteiskunnasta.

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ujo aikuinen on ihan yhtä rasittava oli hän mitä sukupuolta tahansa. Ei ole normaalia.

Vierailija
2/55 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä ujo aikuinen on ihan yhtä rasittava oli hän mitä sukupuolta tahansa. Ei ole normaalia.

Ei ole ujoutta, vaan ainoastaan ei halua jutella sun kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa lähipiirissäni ujot ja kömpelöt, mutta hyväntahtoiset miehet ovat kaikki löytäneet hyvän vaimon. Muutamat jopa änkyttävät pahoin hermostuessaan julkisilla paikoilla, mutta heidän vaimonsa rakastaa silti. He ovat aina liikkuneet sellaisissa ympyröissä, joissa liikkuu kilttejä naisia.

Vierailija
4/55 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan päinvastoin minusta. Olen itse sosiaalisesti kömpelö, introvertti nainen. Olen aina kokenut, että meiltä naisilta odotetaan enemmän sosiaalisuutta ja ekstroversiota. Mies saa olla vähän sellainen sulkeutunut jörö. Jotkut jopa pitää tyhjän puhumista epämiehekkäänä. Sen sijaan entä jos nainen on sellainen sulkeutunut jörö? Moni pitää jopa ihan epä-naisena. Naisenhan kuuluisi olla se sosiaalinen perhonen, joka parisuhteessa hoitaa pariskunnan sosiaaliset kontaktit molempien sukuihin, lasten kavereihin jne. Mikä nainen tuollainen introvertti nörtti on! 

Mulla on oikeasti katkennut parisuhteita tähän. Minuun on ihastuttu ulkonäön takia, mutta kun miehet on huomanneet, että olen introvertti ja "tylsä", eivät ole halunneet jatkaa kanssani.

Vierailija
5/55 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

NO ANTEEKSI NYT VAAN ETTÄ OLEN SAANUT PUUTTEELLISEN KASVATUKSEN PRKL

EI SITÄ KEHITY MUUTA KUIN TEKEMÄLLÄ 

Vierailija
6/55 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omassa lähipiirissäni ujot ja kömpelöt, mutta hyväntahtoiset miehet ovat kaikki löytäneet hyvän vaimon. Muutamat jopa änkyttävät pahoin hermostuessaan julkisilla paikoilla, mutta heidän vaimonsa rakastaa silti. He ovat aina liikkuneet sellaisissa ympyröissä, joissa liikkuu kilttejä naisia.

Missä ympäristössä muka liikkuu kilttejä naisia? Joka paikassa tuntuu vaan olevan naama mutrulla olevia naisia ja jos katsekontakti on sekuntia pidempi saa vähintään "painu hlvettiin" katseen ja pahimillaan oikein sanotaan "painu hlvetttiin siitä" vaikkei ole tehnyt mitään muutakuin olemalla olemassa ja ottanut katsekontaktin.

Vierailija
7/55 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan päinvastoin minusta. Olen itse sosiaalisesti kömpelö, introvertti nainen. Olen aina kokenut, että meiltä naisilta odotetaan enemmän sosiaalisuutta ja ekstroversiota. Mies saa olla vähän sellainen sulkeutunut jörö. Jotkut jopa pitää tyhjän puhumista epämiehekkäänä. Sen sijaan entä jos nainen on sellainen sulkeutunut jörö? Moni pitää jopa ihan epä-naisena. Naisenhan kuuluisi olla se sosiaalinen perhonen, joka parisuhteessa hoitaa pariskunnan sosiaaliset kontaktit molempien sukuihin, lasten kavereihin jne. Mikä nainen tuollainen introvertti nörtti on! 

Mulla on oikeasti katkennut parisuhteita tähän. Minuun on ihastuttu ulkonäön takia, mutta kun miehet on huomanneet, että olen introvertti ja "tylsä", eivät ole halunneet jatkaa kanssani.

Samaistun. 

Vierailija
8/55 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Missä ympäristössä muka liikkuu kilttejä naisia? Joka paikassa tuntuu vaan olevan naama mutrulla olevia naisia ja jos katsekontakti on sekuntia pidempi saa vähintään "painu hlvettiin" katseen ja pahimillaan oikein sanotaan "painu hlvetttiin siitä" vaikkei ole tehnyt mitään muutakuin olemalla olemassa ja ottanut katsekontaktin."

Olet vaan ollut väärässä paikassa. Mene sellaisiin piireihin, joissa kiltteyttä pidetään suotavana, samoin auttavaisuutta ja ole sellainen itsekin ihan aidosti, niin kyllä löytyy mukava nainen.

Vierailija
9/55 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sori vaan, mutta tuollaisen juntin kanssa halua kukaan jutella.

Vierailija
10/55 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Missä ympäristössä muka liikkuu kilttejä naisia? Joka paikassa tuntuu vaan olevan naama mutrulla olevia naisia ja jos katsekontakti on sekuntia pidempi saa vähintään "painu hlvettiin" katseen ja pahimillaan oikein sanotaan "painu hlvetttiin siitä" vaikkei ole tehnyt mitään muutakuin olemalla olemassa ja ottanut katsekontaktin."

Olet vaan ollut väärässä paikassa. Mene sellaisiin piireihin, joissa kiltteyttä pidetään suotavana, samoin auttavaisuutta ja ole sellainen itsekin ihan aidosti, niin kyllä löytyy mukava nainen.

Edelleen missä sellaisia paikkoja on ihan konkreettisesti eli nimeä tällaisia paikkoja tai piirejä kun en minä tiedä missä liikkuu mukavia ihmisiä ja missä ei kun en osaa lukea ihmisiä kunnolla.

Vierailija
11/55 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

NO ANTEEKSI NYT VAAN ETTÄ OLEN SAANUT PUUTTEELLISEN KASVATUKSEN PRKL

EI SITÄ KEHITY MUUTA KUIN TEKEMÄLLÄ 

Mihin ikään asti meinasit vedota kasvatukseen? 

Vierailija
12/55 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutut sosiaalisesti kömpelöt miehet on melkein kaikki löytäneet naisen itselleen. Mieheltä ainakin joissain piireissä hyväksytään sellainen käytös, että lähinnä touhuaa omiaan, vaikka rassaa autoja, eikä juurikaan välitä sosialisoida. 

Naisilta taas odotetaan sosiaalisempaa käytöstä. Tutut sosiaalisesti kömpelöt naiset on lähinnä löytäneet itselleen juopporetkuja miehiä, jotka kuppaavat naisten vähät rahat.

Vierailija
13/55 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tutut sosiaalisesti kömpelöt miehet on melkein kaikki löytäneet naisen itselleen. Mieheltä ainakin joissain piireissä hyväksytään sellainen käytös, että lähinnä touhuaa omiaan, vaikka rassaa autoja, eikä juurikaan välitä sosialisoida. 

Naisilta taas odotetaan sosiaalisempaa käytöstä. Tutut sosiaalisesti kömpelöt naiset on lähinnä löytäneet itselleen juopporetkuja miehiä, jotka kuppaavat naisten vähät rahat.

Noin se menee. 

Vierailija
14/55 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun ei ole kömpelö. Silti voi kohtelu olla Suomessa vaihtelevaa. Keski-iässä ehkä joskus parempaa. Mutta riippuu ihan missä on. 

Vierailija
15/55 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä ympäristössä muka liikkuu kilttejä naisia? Joka paikassa tuntuu vaan olevan naama mutrulla olevia naisia ja jos katsekontakti on sekuntia pidempi saa vähintään "painu hlvettiin" katseen ja pahimillaan oikein sanotaan "painu hlvetttiin siitä" vaikkei ole tehnyt mitään muutakuin olemalla olemassa ja ottanut katsekontaktin.

Mitä sä niitä nuoria tyttöjä ahdistelet?

Nuoriso käyttäytyy noin, jos viisikymppinen setämies lähestyy.

Vierailija
16/55 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaalinen  kömpelyys on keksitty  juttu.  

Vierailija
17/55 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en ole itse löytänyt vaikka touhuan omia touhujani ja en välitä sosialisoida et mistä nämä miehet muka onnistuneet naisen löytämään et joko tarua tai eivät ole oikeasti sosiaalisesti kömpelöjä.

Vierailija
18/55 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä sunlaiset lörpöttelijät on rasittavia, jotka eivät lörpötykseltään huomaa, kuinka ketään ei lörpöttelijän paskajutut kiinnosta.

Vierailija
19/55 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen täytyy sanoa, että kilteissä piireissä introvertit naiset ovat löytäneet mukavan miehen, introvertit miehet mukavan naisen, ekstrovertit naiset ovat löytäneet mukavan miehen ja ekstrovertit naiset ovat löytäneet mukavan miehen. Ketään ei kuitenkaan voi pakottaa menemään joihinkin tiettyihin piireihin, koska ihmisellä pitää olla oma kiinnostus ja tahto siihen. Eri piireissä on kuitenkin aina omat sääntönsä. Joillekin se on harrastuspiiri, joillekin liikuntaryhmä, joillekin uskonto, joillekin kirjallisuuspiiri, joillekin taidepiiri, joillekin autourheilupiiri tms. Yhteiset kiinnostuksenkohteet auttavat siinä, että pääsee keskustelemaan myös vastakkaiseen sukupuoleen kuuluvien kanssa. Jutustelusta se alkaa kilteissä parisuhteissa, eikä sängystä.

Vierailija
20/55 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin kristillisissä seurakunnissa ja yhteisöissä on kilttejä ja mukavia naisia, enimmäkseen. Tosin moni kristitty toivoo seurustelukumppaninsa/puolisonsa olevan myös sydämen  kristitty eli arvomaailma olisi yhteinen. Se myös auttaa parisuhteen onnistumisessa, vaikka siihen tietysti vaikuttaa moni muukin asia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kolme