Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten paha turn off teille on, jos mies ei suostu syömään kasvis/vegaani ruokaa?

Vierailija
23.05.2026 |

Syömisen sen sijaan kiukuttelisi ja nirsoilisi kun pieni lapsi

Kommentit (205)

Vierailija
161/205 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi se total turnoff, en alkaisi selittämään suku- tai kaverijuhlien järjestäjälle että kröhöm puolisoni on keksinyt jostain että hän ei syö sitä eikä tätä että voisiko hänelle tehdä omat ruoat. Järjestäjällä on varmasti kiire muutenkin.

Vierailija
162/205 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vegaanien kannattais joskus ostaa ihan porkkanaa, perunaa, sipulia jne. ja valmistaa niistä sitten kasvisruokaa. Vai meneekö liian vaikeaksi? ;)

Mitä yrität sanoa? 

Sitä että suurin osa näistä nk. vegaaneista vetää vegaanieineksiä. ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/205 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman lääketieteellistä perustetta se olisi turnoff.

Vierailija
164/205 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se jäisi siihen. Ei meidän tulisi mitään, koska oon kasvissyöjä.

Vierailija
165/205 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pöperöt uppoaa koiralle ilman murinaa, täytyy miehen vähintään samaan kyetä ilman irvistystä. Jos ei valmis safka kundille kelpaa, ei kun kippo tyhjäksi biojätteeseen ja mies kiertoon heti. Kaikenlaista nirsoilijaa sitä treffailut mukanaan tuokin! Voimia kokille 🍴🍾

Vierailija
166/205 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä miehenä voin syödä kasviksia, mutta pitää myös olla makua ja jotain proteiinia.

Vierailija
167/205 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin niin. Vegaani = kasvis. Kaikkihan kasviksia syö koko ajan ja niiden johdannaisia ja puolivalmisteita. ;D

Vierailija
168/205 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi se total turnoff, en alkaisi selittämään suku- tai kaverijuhlien järjestäjälle että kröhöm puolisoni on keksinyt jostain että hän ei syö sitä eikä tätä että voisiko hänelle tehdä omat ruoat. Järjestäjällä on varmasti kiire muutenkin.

Huoh! Mulla oli tämä kokemus vegaanimieheni kanssa. Jouduin usein soittamaan sukulaisille etteivät laittaisi hunajaa mihinkään, mies maistaa sen kyllä. Ihmeen kaupalla kestin kuusi vuotta tätä puskurina olemista mieslapsen ja maailman välillä. Sitten ero, onneksi en tehnyt lapsia.

Vierailija
169/205 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen mies joka syön kasviksia, mutta kaikki nuo vegaani"tuotteet" on kyllä 100% kusetusta ja rahastusta. Nehän tuhoaa suoliston ja aivot, koska ne on pumpattu täyteen kemikaaleja ja ovat kalliita.

Ja lähteenä oli tiktok ja YouTube? 🤦🏻‍🤦🏻‍🤦🏻‍

Ei vaan faktatieto. Samat paskakemikeelit siellä vegaanituotteissa pyörii kuin roiskeläppäpizzoissa. Jotka ovat myös käytännössä vegaanituotteita. ;)

Vegaaniruokaa (jos ei ole IBS) on kyllä mahdollista valmistaa aidosta ruoasta ilman, että ostaa mitään eineksiä tai lisäaineita. Mutta jos ostaa pizzoja ja muita valmisruokia, niin silloin se toki on yhtä epäterveellistä kuin sekasyönti vastaavilla tuotteilla. Esimerkiksi seesaminsiemenistä, joista saa kalsiumia, on mahdollista tehdä itse kauramaidon tapaista juomaa ilman lisäaineita. 

Vierailija
170/205 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin niin. Vegaani = kasvis. Kaikkihan kasviksia syö koko ajan ja niiden johdannaisia ja puolivalmisteita. ;D

Mitä halusit sanoa?

Itse oon kasvissyöjä ja kokkaan kotona pitkälti vegaanisesti. En pystyisi elämään miehen kanssa, jolle tämä olisi ongelma tai joka ei pitäisi minun tekemistä ruoistani. Luulen, että tuo ap:n kysymyksen mies ei myöskään haluaisi minua puolisokseen, joten kaikki voittaa. 

Vierailija
171/205 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos pöperöt uppoaa koiralle ilman murinaa, täytyy miehen vähintään samaan kyetä ilman irvistystä. Jos ei valmis safka kundille kelpaa, ei kun kippo tyhjäksi biojätteeseen ja mies kiertoon heti. Kaikenlaista nirsoilijaa sitä treffailut mukanaan tuokin! Voimia kokille 🍴🍾

Koira ei ole kasvissyöjä. Kaiken maailman vaivoja ja sairauksia tulee koirille kun niille syötetään vegaanipaskaa.

Vierailija
172/205 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä halusit sanoa?

Itse oon kasvissyöjä ja kokkaan kotona pitkälti vegaanisesti. En pystyisi elämään miehen kanssa, jolle tämä olisi ongelma tai joka ei pitäisi minun tekemistä ruoistani. Luulen, että tuo ap:n kysymyksen mies ei myöskään haluaisi minua puolisokseen, joten kaikki voittaa. 

Sitä halusin sanoa, että pysy vain sinkkuna ja osta itsellesi panokone. Ei kukaan tuollaisia ruokakatseja katsele.

Vierailija
173/205 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle mikään ei ole turn off, koska inhoan yli kaiken näitä anglismeja.  Opettele suomea.  Mistä et pidä, mikä estää seurustelun, mitä et hyväksy?

Vierailija
174/205 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen mies joka syön kasviksia, mutta kaikki nuo vegaani"tuotteet" on kyllä 100% kusetusta ja rahastusta. Nehän tuhoaa suoliston ja aivot, koska ne on pumpattu täyteen kemikaaleja ja ovat kalliita.

Ei vaan faktatieto. Samat paskakemikeelit siellä vegaanituotteissa pyörii kuin roiskeläppäpizzoissa. Jotka ovat myös käytännössä vegaanituotteita. ;)

Vegaaniruokaa (jos ei ole IBS) on kyllä mahdollista valmistaa aidosta ruoasta ilman, että ostaa mitään eineksiä tai lisäaineita. Mutta jos ostaa pizzoja ja muita valmisruokia, niin silloin se toki on yhtä epäterveellistä kuin sekasyönti vastaavilla tuotteilla. Esimerkiksi seesaminsiemenistä, joista saa kalsiumia, on mahdollista tehdä itse kauramaidon tapaista juomaa ilman lisäaineita. 

Vegaaniest valmisruoat on ihan yhtä tuhoisia kuin ne valmisruoat, joissa on eläinperäisia tuotteita. ;)

Vierailija
175/205 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle mikään ei ole turn off, koska inhoan yli kaiken näitä anglismeja.  Opettele suomea.  Mistä et pidä, mikä estää seurustelun, mitä et hyväksy?

Mitä vikaa anglismissa on?

Vierailija
176/205 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mikään ongelma. Mies syö mitä haluaa ja mä syön mita haluan.

N22

Vierailija
177/205 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä halusit sanoa?

Sitä halusin sanoa, että pysy vain sinkkuna ja osta itsellesi panokone. Ei kukaan tuollaisia ruokakatseja katsele.

Jaa. Hyvin on tuo mies tuossa katsellut, ei sitä haittaa.

Vierailija
178/205 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen pescovegetaristi. m48

Vierailija
179/205 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vegaaniest valmisruoat on ihan yhtä tuhoisia kuin ne valmisruoat, joissa on eläinperäisia tuotteita. ;)

Niinhän minä sanoin. Onko joku väittänyt muuta? 

Vierailija
180/205 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei merkitse mitään. Minä teen vain kasvisruokaa. Silloin kun mies on suostunut maistamaan, hän on pitänyt siitä. Yleensä kyllä ei suostu.

Onko mies 5v?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä