Miten paha turn off teille on, jos mies ei suostu syömään kasvis/vegaani ruokaa?
Syömisen sen sijaan kiukuttelisi ja nirsoilisi kun pieni lapsi
Kommentit (66)
Ei meidän huushollissa ainakaan kieltäydy 😀
Täytyy kuules valita oikeanlainen mies.
Monessa taloudessa omat rumilloin mistäkin syystä; etnisyys terveyssyyt jne. Miestä en valitsisi ruuan perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Monessa taloudessa omat rumilloin mistäkin syystä; etnisyys terveyssyyt jne. Miestä en valitsisi ruuan perusteella.
Omat ruuat
Kaikenlainen nirsoilu ja vaikeilu on aina turn of. Eikä kukaan tarvitse lihaa joka aterialla.
HuumoriaPeliin
Vierailija kirjoitti:
Ei meidän huushollissa ainakaan kieltäydy 😀
Täytyy kuules valita oikeanlainen mies.
Mikä sitten vain on oikeanlainen. Tuskin se kuitenkaan on vässykkä, joka kyselemättä nielee kaiken maailman sotkut, joita joku keksii sille syöttää.
Vierailija kirjoitti:
Mies saa syödä mitä haluaa
Joo, kunhan kokkaa itse. Mulle on ihan ok, jos mies haluaa itselleen välillä lihaa, mutta silloin hän saa hoitaa omat sapuskansa. Yleensä kyllä syö mielellään kasvisruokaa ja muistaa olla kiitollinen siitä, että minä kokkaan molemmille.
Minkäänlaista ruoasta kiukuttelua en jaksaisi aikuiselta ihmiseltä kuunnella. Jos ei kelpaa, niin suu suppuun ja tekee sitten itse itselleen jotain sellaista, mikä maistuu.
Vierailija kirjoitti:
Kaikenlainen nirsoilu ja vaikeilu on aina turn of. Eikä kukaan tarvitse lihaa joka aterialla.
Kuten yltiövegeismit. "tää kasvisruoka on paistettu voissa- en voi syödä"
Osoittaa sopeutumattomuutta ja ikävää saneluhalua toisten asioihin.
En deittailisi tällaista miestä. Tyhmä/macho ja molemmat iso ongelma suhteelle
En ymmärrä ongelmaa. Kumpikin valitsee listalta itse mitä haluaa syödä.
Aina joskushan sitä syö melkein mitä vain. Eri asia, jos on päivittäisestä menyystä kyse.
Normaali aikuinen ihminen ei valita ruuasta, vaan syö sitä, mitä on tarjolla - erityisesti silloin, jos ruoka on jonkun itse valmistamaa ja sen eteen on siis nähty vaivaa.
Hyvä mies tietää että jos ei vieraalla saa hyvää ruokaa pitää kotona sitte syödä se varsinainen kunnon ateria.
Entä miten paha turn off on nainen, joka suostuu syömään vain heiniä?
Kasvis- tai vegaaniruoasta tykkäämättömyys ei ole lopullinen turn off mutta yleisesti toisen valmistamasta ruoasta valittaminen, nariseminen ja mielensä pahoittaminen on niin lapsellista, että se jo olisi turn off. Kaikenlainen ideologinen joustamattomuus siis, olipa kyse kasviksista, ketoilusta, lihan syömisestä tai mistä vain itse valitusta. Allergiat ovat eri asia. Jos kasvisruoka ei miehen mielestä riitä niin hakekoon leivän ja leikkeleen kaveriksi. Tai purkin tonnikalaa, jos on ihan pakko. Ja jos kylässä ollaan niin paikkaa syömistä sitten kun ollaan taas kotona. Kaiken ongelmaksi vääntävä mies ei ole miehekäs.
Tuossahan on jo kaksi huomattavaa turnoffia. - Itse olen kasvispainotteinen sekasyöjä, elleivät sairauteni rajoittaisi omaa syömistän niin paljon kuin ne tekevät niin olisin vamrasti kasvissyöjä., ellen peräti vegaani. En pysty tajuamaan ihmisiä joille kasvsruoan tai vegaani -ruoan syöminen on niin vastenmielsitä, että alkaa nyt kiukuttelemaan moisesta, jos kyse on "vain" siitä, ettei tykkää.
Sairausperusteiset kieltäytymiset tajuan kyllä.
Jos ja kun haaveksin parisuhteesta niin yksi asia jota kaipaan ja toivon suhteelta, niin olisi hienoa, jos voisi, ainakin suurimmalta osalta syödä samaa ruokaa ja toisinaan valmistaakin sitä yhdessä. En halua, että jääkaapissa (tai kuivakaapissa) on tarkasti jaettu sun ja mun ruoat; niinkuin sillojn kun opiskelin ja asuin solukämpässä kolmen muun yliopisto-opiskelijan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Kertoohan se henkisestä alamittaisuudesta.
Tutkimusten mukaan veganismilla ja mielenterveysongelmilla on yhteys, joten en ikinä tapailisi vegaaninaista.
M35
Kertoohan se henkisestä alamittaisuudesta.