Miten paha turn off teille on, jos mies ei suostu syömään kasvis/vegaani ruokaa?
Syömisen sen sijaan kiukuttelisi ja nirsoilisi kun pieni lapsi
Kommentit (205)
Ja jos "haluan joka aterialla lihaa tai kalaa" perustuu johonkin "kasvisruoka on pahaa ja tyhmää" -ennakkoluuloon, niin ollaan liian erilaisia ja ei jatkoon.
Viimeinen sankari manspleinasi minulle että hänen kokoisensa mies tarvitsee näin ja näin monta grammaa lihaa päivässä. Kas kun ei rintamaidon määrää maininnut myös. Aikuiset miehet pyhä sylvi. Jos ei osaa kerätä ravinteita muuta kuin lihanpalaa imuttamalla niin imuttakaa vaikka toistenne kikuleita.
Se ei suomiakalle kuulu mitä laitan kehooni.
Se on just näin ja sinä voit laittaa sitä tavaraa kehoosi yksin omassa asunnossasi myös. Ei tarvitse osallistaa suominaista elämääsi ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän kasvis/vegaani-aterian voi välillä syödä. Toiset ovat sekaravinnon syöjiä ei heitä voi pakottaa kasvissyöjiksi. Kasviksia on tietenkin hyvä syödä aterialla. Jokainen kuitenkin syö mitä itse haluaa.
Ei niin. Eikä ihanaa vegaaninaista seksiin öklön lihanmussuttajan kanssa. Valintojen maailma.
Mä olen jo 56 ja oppinut elämässä, että ei tuollaisia asioita pidä ottaa niin haudanvakavasti.
On mulla noita ruokavammaisia kavereina. Käyn heidän kanssaan ainoastaan drinkeillä; ravintolaan valitsen parempaa seuraa, koska vaikka siellä listalla on kaikenlaista, pitää silti arvostella niitä ruokia, joita ei itse halua syödä.
Mä seurustelin hetken vegaanimiehen kanssa mutta ei (onneksi) kestänyt kauan.
Minulle ihan sama mistä kukakin tykkää mutta olipa hankalaa kaikki!!
Kaikki mahdolliset ainesosaluettelot piti syynätä tarkasti vaikka piti ostaa vaan leffaillaksi karkkia, illanviettoon viiniä tai ylipäätään syödä normaalisti kotona yhdessä.
Eikä asiat tietysti rajoittunu vaan syömiseen/juomiseen vaan ihan kaikkeen dödöistä lapasiin jne
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tehkää kompromissi. Mies syö kasvisruokaa puolet viikosta ja sinä sekaravintoa toisen puolen. Ai niin mutta eihän se teille ituhipeille sovi.
Tässä tulikin tämän ns ongelman pointti hyvin esiin. Lihansyöjämiehen pitää mukautua vegaaninaisen vaatimuksiin tai on major turn off. Mutta vegaaninaisen ei tietenkään tarvitse joustaa mistään koska on oikeassa ja ns parempi ihminen.
Ei lihansyöjämiehen tarvitse mukautua vaatimuksiini. Voin ihan hyvin etsiä kumppanikseni sellaisen miehen, joka on omasta tahdostaankin vegaani.
Ok. Mut älä sitten tule palstalle valittamaan nirsoilevista ja äksyilevistä lihansyöjämiehistä. Jos kerran ymmärrät että sinä ja sinun valintasi ovat tässä se rajoittava tekijä ja ongelma.
Vierailija kirjoitti:
On mulla noita ruokavammaisia kavereina. Käyn heidän kanssaan ainoastaan drinkeillä; ravintolaan valitsen parempaa seuraa, koska vaikka siellä listalla on kaikenlaista, pitää silti arvostella niitä ruokia, joita ei itse halua syödä.
He varmaan hinkuisivat innosta päästä kanssasi vetämään jotain häränpersettä macho-seurassasi. Itse en lähtisi kanssasi edes drinkille.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki mahdolliset ainesosaluettelot piti syynätä tarkasti vaikka piti ostaa vaan leffaillaksi karkkia, illanviettoon viiniä tai ylipäätään syödä normaalisti kotona yhdessä.
Eikä asiat tietysti rajoittunu vaan syömiseen/juomiseen vaan ihan kaikkeen dödöistä lapasiin jne
Noin tiukan periaatteellisen vegaanin kanssa ei kyllä pysty olemaan kukaan muu kuin toinen tiukka vegaani. Hulluksihan siinä tulee, jos toinen syynää tuolla lailla ihan kaiken, eikä hyväksy yhtään mitään.
Itse en edes voisi elää kasvissyöjän kanssa (en halua erillisiä ruokia molemmille). Suuri osa kasviksista on itselleni ihan no-no sappihappojen imeytymishäiriön takia, en pysty syömään vaikka haluaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tehkää kompromissi. Mies syö kasvisruokaa puolet viikosta ja sinä sekaravintoa toisen puolen. Ai niin mutta eihän se teille ituhipeille sovi.
Tässä tulikin tämän ns ongelman pointti hyvin esiin. Lihansyöjämiehen pitää mukautua vegaaninaisen vaatimuksiin tai on major turn off. Mutta vegaaninaisen ei tietenkään tarvitse joustaa mistään koska on oikeassa ja ns parempi ihminen.
Ei lihansyöjämiehen tarvitse mukautua vaatimuksiini. Voin ihan hyvin etsiä kumppanikseni sellaisen miehen, joka on omasta tahdostaankin vegaani.
Ok. Mut älä sitten tule palstalle valittamaan nirsoilevista ja äksyilevistä lihansyöjämiehistä. Jos kerran ymmärrät että sinä ja sinun valintasi ovat tässä se rajoittava tekijä ja ongelma.
Aint nobody ever complained about that. Tässäkin aloituksessa lihaa imevä miesvauva kitisee siitä kun ei saa vegaaninaista. Ja ihan syystä kitiseekin.
Vierailija kirjoitti:
Itse en edes voisi elää kasvissyöjän kanssa (en halua erillisiä ruokia molemmille). Suuri osa kasviksista on itselleni ihan no-no sappihappojen imeytymishäiriön takia, en pysty syömään vaikka haluaisin.
Pitkä ja kivinen tie edessä jos etsit itsesi kloonia puolisoksi, varsinkin jos olet vielä valmiiksi sairas ja vammainen. No, mutta ilmeisesti pysyt tyytyväisenä jonkun muun avulla, kenties pikselipimppojen. Ei ole keltään pois se.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noin tiukan periaatteellisen vegaanin kanssa ei kyllä pysty olemaan kukaan muu kuin toinen tiukka vegaani. Hulluksihan siinä tulee, jos toinen syynää tuolla lailla ihan kaiken, eikä hyväksy yhtään mitään.
Varmaan jos on psykopaatti kontrollifriikki itse. Normaali ihminen höllää sielä missä toisella on tiukkoja periaatteita ja ottaa itse vastuuta siellä missä omaa niitä itse. Sitä kutsutaan tasapainoksi ja avioliitoksi, missä yhden vahvuudet tukevat toisen vahvuuksia.
Ai niin mutta olette 50/50 homomiehiä ettekä ymmärrä mitään avioliitosta ja naisista. Carry on.
turn off turn off ....housuissas on turn off kun käytät anglismeja.
Saat jäädä kuppilaan, en ota mukaan jos käytät mokomaa sekasotkua!
Joo, lopeta anglismit, syön kyllä kasvisruokaa ja vegeruokaakin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aint nobody ever complained about that. Tässäkin aloituksessa lihaa imevä miesvauva kitisee siitä kun ei saa vegaaninaista. Ja ihan syystä kitiseekin.
Juu,niitä vegefemakkoklonkkujahan miehet haikailevat. =D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu,niitä vegefemakkoklonkkujahan miehet haikailevat. =D
Kiitos jos ette halaile. Halailkaa toisia sianperseen ja kanan menkkojen ahmatteja.
Niin negatiivisesti ja ennakkoluuloisesti kasvisruokaan suhtautuva ihminen ei olisi mikään järjen jättiläinen. Mies olisi todennäköisesti matalasti koulutettu ilman mitään medialukutaitoa tai lähdekritiikkiä, ennakkoluuloinen montaa muutakin asiaa kohtaan, eli suoraan sanottuna sellainen juntti. En jaksaisi katsella älynpuolesta vajavaista miestä, joten jo ihan sen puoleen olisi turn off.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan jos on psykopaatti kontrollifriikki itse. Normaali ihminen höllää sielä missä toisella on tiukkoja periaatteita ja ottaa itse vastuuta siellä missä omaa niitä itse. Sitä kutsutaan tasapainoksi ja avioliitoksi, missä yhden vahvuudet tukevat toisen vahvuuksia.
Ai niin mutta olette 50/50 homomiehiä ettekä ymmärrä mitään avioliitosta ja naisista. Carry on.
Normaalilla ihmisellä ei ole tiukkoja periaatteita, vaan maalaisjärkeä ja suhteellisuudentaju. Tiukkojen periaatteiden ihmiset tapaa jäädä yksin ihan periaatteesta riippumatta, mikä on sinänsä hieno osoitus luonnonvalinnan toimivuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi kyllä iso turn off. Minulle ruuanlaitto on yksi rakkauden kieli ja tuommoista kiukuttelua en katsoisi hyvällä. Toinen on se, että en näkisi kauheasti tulevaisuutta suhteella, jossa joku kiukuttelisi ruokavalioni takia. Tuskin löytyisi kivoja yhteisiä ravintolaillallisia meille. Ei minua haittaa, että puoliso syö lihaa mutta on mukavaa, että hänelle maistuu myös kasvisruoka ja ravintolan vegaaninen menu ei aiheuta hänelle itkupotkuraivareita.
Miten sinulle sopisi juhlaillallinen pihviravintolassa esim miehen syntymäpäivänä? Maistuisiko kunnon wagyu sinulle?
Ai ei vai???Ei ole mitään moraalista podiumia, jolta voit oikeutetusti vaatia toista mukautumaan sinun standardeihisi, jos et itse pysty vastaavaan joustoon?
Sellainen moral highground on vain sinun ja kaltaistesi kuvitelmissa.
Kasvikset kuuluvat sekasyöjän ruokavalioon, joten ei ole sinänsä sama asia. Kaikki saa muutenkin määritellä ihan itse millaisen kumppanin haluaa. Miehiä, jotka syövät mielellään myös kasvisruokaa löytyy, joten en ottaisi mitään kasvisruualle yökkäilijää. Suurin osa naisista on kuitenkin sekasyöjiä, niin mikä pakkomielle tällä ainoastaan liharuokaa syövällä olisi muutenkaan deittailla kasvissyöjä-/vegaaninaisia? Hän voi etsiä itselleen sopivamman vastaparin kuten minäkin.
Mene panemaan toista lihansyöjää. Esim. susi, karhu, näätä, mäyrä, sika. Turha haaveilla hoikista ja kaurismaisista vegaaninaisista.