Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten paha turn off teille on, jos mies ei suostu syömään kasvis/vegaani ruokaa?

Vierailija
23.05.2026 |

Syömisen sen sijaan kiukuttelisi ja nirsoilisi kun pieni lapsi

Kommentit (66)

Vierailija
41/66 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle se on vain positiivista, jos mies on lihansyöjä, ja niin mieheni onkin. Olen hyvä kokki, ja on mukava valmistaa meille vaikkapa beef Wellingtonit.

Vierailija
42/66 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meirän taloudessa ei ituhippejä kattella.

-metsästäjäukko-

Ituhipeillä ei yleensä ole hirveää hinkua örkkien talouksiin. Niinhän ne kauriitkin juoksevat teitä karkuun metsässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/66 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle se on vain positiivista, jos mies on lihansyöjä, ja niin mieheni onkin. Olen hyvä kokki, ja on mukava valmistaa meille vaikkapa beef Wellingtonit.

T anja snellmann :D

Vierailija
44/66 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kyllä kasvikset maistuvat, mutta niistä tulee ikäviä oireita, turvotusta, ilmavaivoja, vatsakipuja tai närästystä. 

Syöt väärin jos tulee kaasuja. Turvotus johtuu yksinkertaisesti siitä, että koko suolistosi on käytössä (myös alaosa) ja siellä tapahtuu kaikenlaista. Jos ei syö mitään mikä ei fermentoidu, esim. perunaa tai viljoja, vain suolen yläosa on toiminnassa.

Vierailija
45/66 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis tarkoitatko, että ei suostu siirtymään vegaaniruokavalioon? 

pitäisi olla: Siis tarkoitatko, että ei pakottamanasikaan taivu omaksumaan ideologiaasi vegaaniruokavalioon? (Tai johonkin muuhun mielipiteseesi)

Ap ilmeisesti itse syö mukisematta miehen valmistamat liharuoat. Ai ei, kiukuttelee ja osoittaa mieltään. Tehän olette ap ihan samanlaisia 😌

Vierailija
46/66 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T anja snellmann :D

? En ymmärtänyt. Avaatko vähän?

Vierailija
47/66 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikenlainen nirsoilu ja vaikeilu on aina turn of. Eikä kukaan tarvitse lihaa joka aterialla. 

Naisen nirsoilu peppuseksin antamisessa on tuen off!

T. Takaluukun rassaaja

Vierailija
48/66 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle kyllä kasvikset maistuvat, mutta niistä tulee ikäviä oireita, turvotusta, ilmavaivoja, vatsakipuja tai närästystä. 

Syöt väärin jos tulee kaasuja. Turvotus johtuu yksinkertaisesti siitä, että koko suolistosi on käytössä (myös alaosa) ja siellä tapahtuu kaikenlaista. Jos ei syö mitään mikä ei fermentoidu, esim. perunaa tai viljoja, vain suolen yläosa on toiminnassa.

No älä viitsi. Itse lopetin kasvissyönnin aikoinaan kaasuttelun takia. Joillekin ihmisille fodmap-ruoat ovat iso ongelma, vaikka söisivät miten. Sinä ilmeisesti et ole näitä ihmisiä.

-ohis

Vierailija
49/66 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiukuttelu on kyllä lapsellista ja turhaakin. Kyllähän nyt mies pystyy kasviruoka-annoksen selvittämään. Ja mikä estää sen että syö siihen päälle hampurilaisen/makkaraa/karjalanpaistia niin paljon että nälkä lähtee. Kaikki tyytyväisiä sillä lailla.

Vierailija
50/66 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis tarkoitatko, että ei suostu siirtymään vegaaniruokavalioon? 

pitäisi olla: Siis tarkoitatko, että ei pakottamanasikaan taivu omaksumaan ideologiaasi vegaaniruokavalioon? (Tai johonkin muuhun mielipiteseesi)

Miksi kukaan haluaisi esim. panna ihmisen kanssa, jonka arvoja ei kunnioita tai joka elää kuin joku toinen laji, mitä itse? 

Se että miehet panevat vaikka vuohia ei tarkoita, että vuohi tai nainen haluaisi panna örkkiä.

Vierailija
51/66 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sekaani joten en tee pelkkiä kasvisruokia.

Vierailija
52/66 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vegaaninaisen kanssa ei kyllä voisi deittailla kukaan tervejärkinen. Jokaisessa ravintolassa pitäis kinata tarjoilijoiden kanssa tai sitten vierailla vain ja ainoastaa kasvisruokaravintoloissa. Siihen vielä päälle se, että jos vahingossa sattuisi lisääntymään hänen kanssa, niin ruokavalio vaarantaa lapsen kehityksen.

Onneksi vegaanit yleensä edustavat sellaista ideologiaa, jossa lapsia ei hankita.

Vierailija
53/66 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monessa taloudessa omat rumilloin mistäkin syystä; etnisyys terveyssyyt jne. Miestä en valitsisi ruuan perusteella. 

Vegaanisuus liittyy vahvasti arvoihin ja periaatteisiin. Siinä nopeasti eroaa muutkin asiat kuin vaan ruokailu, ja parisuhteelle ei ole sitä myöten yhteistä pohjaa mille rakentaa.

Samoin lihansyönti ja runsas alkoholinjuonti.

Vierailija
54/66 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä nähtäisi toista kertaa. Niin paha.

Vierailija
55/66 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika iso. Suurin osa ruuasta jota osaan laittaa on kasvisruokaa ja tuo kertoo ettei miestä kiinnosta ilmastoasiat jotka ovat minulle tärkeitä.

Vierailija
56/66 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unohdat, että Suomessakin IBS eli ärtyneen suolen oireyhtymä on aika yleinen. FODMAP-ruokavaliossa on aika monia vihanneksia ja hedelmiä, plus viljat, jne... joita pitää välttää. 

Vierailija
57/66 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko ei ole syödä mutta jos kiukuttelee kuin pieni lapsi niin se on moro.

Vierailija
58/66 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on vegaani ja minä olen sekaani joten tuota tilannetta ei pysty tapahtumaan.

Vierailija
59/66 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi kyllä ratkaiseva turn off.

No voi herran jumala, eikö tuon asian voi ratkaista sillä, että molemmat laittaa omat ruokansa. Minä en miestä valitse ruokavalion perusteella.

Vierailija
60/66 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle miehenä olisi turn-off vegaaninainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan