Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten paha turn off teille on, jos mies ei suostu syömään kasvis/vegaani ruokaa?

Vierailija
23.05.2026 |

Syömisen sen sijaan kiukuttelisi ja nirsoilisi kun pieni lapsi

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tarkoitatko, että ei suostu siirtymään vegaaniruokavalioon? 

Vierailija
22/66 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä miten paha turn off on nainen, joka suostuu syömään vain heiniä?

Ei se ole turn off ollenkaan, se on jos yrittää määritellä miten toinen syö. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse todella kokeilevainen ruoan suhteen ja tykkään syödä paljon etnistä ruokaa ja kasvisruokaa, joten nirsoilija olisi ehdoton ei. Samoin terveys on minulle tärkeä arvo, joten sellainen, joka nyrpistää nenäänsä kasviksille, olisi kyllä arvomaailmaltaan aivan liian erilainen.

Vierailija
24/66 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enpä kovin usein syö itsekään kasvisruokaa, niin eipä väliä.

Vierailija
25/66 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikenlainen nirsoilu ja vaikeilu on aina turn of. Eikä kukaan tarvitse lihaa joka aterialla. 

Kaupassa myydään paljon muutakin sellaista mitä kukaan ei tarvitse. 

Vierailija
26/66 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on ihan sama se, miten joku toinen syö. Itse olen sekasyöjä. Numeron tekeminen asiasta, kiukuttelu ja nirsoilu taas ovat erittäin iso turn off.

Vierailija
27/66 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään miehistäni sellaisina jotka yleensäkin kykenevät moneen, eivätkä kiikuttele turhista. Niin myös tässä tapauksessa. Ei tarvi kaikesta tykätä mutta  teollisesti prosessoimaton ruoka tulisi mennä alas muodossa ja toisessa mukisematta. 

Vierailija
28/66 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinäpä riitelette.

Vierailija
29/66 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ruuasta. 

Vierailija
30/66 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään miehistäni sellaisina jotka yleensäkin kykenevät moneen, eivätkä kiikuttele turhista. Niin myös tässä tapauksessa. Ei tarvi kaikesta tykätä mutta  teollisesti prosessoimaton ruoka tulisi mennä alas muodossa ja toisessa mukisematta. 

Minulle kyllä kasvikset maistuvat, mutta niistä tulee ikäviä oireita, turvotusta, ilmavaivoja, vatsakipuja tai närästystä. 

Vierailija
31/66 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sopisi minulle tuollainen mies. Kuulostaa vaan liian tyhmältä.

Vierailija
32/66 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meirän taloudessa ei ituhippejä kattella.

-metsästäjäukko-

Vierailija
33/66 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle kyllä kasvikset maistuvat, mutta niistä tulee ikäviä oireita, turvotusta, ilmavaivoja, vatsakipuja tai närästystä. 

Otsikko ja avaus kokonaisuudessaan: 

Miten paha turn off teille on, jos mies ei suostu syömään kasvis/vegaani ruokaa?

Vierailija

Syömisen sen sijaan kiukuttelisi ja nirsoilisi kun pieni lapsi.

Noin, ole hyvä!

Vierailija
34/66 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies joka kiukuttelee olisi turn-off jo sinänsä. Mitä ihmettä? Mies joka onkin poikavauva. Kuka sellaista viitsii katsoa. Palautettava vanhempiensa luo uudelleen kasvatettavaksi. 

Ruoka-asioista pitää voida sopia aikuismaisesti keskustelemalla ja sopimalla. 

Vierailija
35/66 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiukuttelu ja nirsoilu itsessään on aina turn off, oli ruokavalio mikä hyvänsä. En minä halua parisuhteeseen minkään pikkulapsen kanssa.

Vierailija
36/66 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monessa taloudessa omat rumilloin mistäkin syystä; etnisyys terveyssyyt jne. Miestä en valitsisi ruuan perusteella. 

Vegaanisuus liittyy vahvasti arvoihin ja periaatteisiin. Siinä nopeasti eroaa muutkin asiat kuin vaan ruokailu, ja parisuhteelle ei ole sitä myöten yhteistä pohjaa mille rakentaa.

Vierailija
37/66 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normaali aikuinen ihminen ei valita ruuasta, vaan syö sitä, mitä on tarjolla - erityisesti silloin, jos ruoka on jonkun itse valmistamaa ja sen eteen on siis nähty vaivaa.

Itseäni ketuttaa huolella, jos joku olettaa, että syön ihan mitä tahansa. Minua varten ei tarvitse kokata, mutta haluan pystyä varautumaan omilla eväillä.

Vierailija
38/66 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ollut kaksi ruokarajoitteista miesystävää. Ensimmäinen ei suostunut syömään tai edes maistamaan mm kurkkua, avocadoa, zucchinia, munakoisoa, tomaattia, sipulia, valkosipulia, mausteita, hilloja, hedelmiä, muuta makeisia kuin lakritsia. Pulla kävi muttei voisilmällä tai korvapuustina kun kanelia. Ainoastaan hapan ruisleipä kelpasi ja sitä syötiin lenkin tai lauantaimakkaran kanssa. Mutta hän antoi minun syödä ihan mitä halusin, eikä koskaan puuttunut niihin.

Toinen oli vegaani, joka kyttäsi ja arvosteli minun syömisiä. Seurusteltiin hänen kanssaan pari vuotta ja suhde kariutui hänen yleiseen ehdottomuuteensa. Söin hänen luonaan hänen ruokiaan, mutta hän ei hyväksynyt että minulla oli jääkaapissa voita, juustoa ja kananmunia. Lihasta ja maidosta luovuin koska hän enemmän tai vähemmän edellytti sitä. Muutenkin todella ahdistavaa olla noin ehdottoman ihmisen kanssa.

Se makkaransyöjä sen sijaan oli rento ja joviaali tyyppi, ja meidän suhde kaatui välinatkaan.

Jännä myös että ensimmäinen oli suuri eläintenystävä ja meillä oli yhteinen kiinnostus hevoset ja koirat. Hän myös tykkäsi samoilla ja retkeillä. Tää vegaani sen sijaan inhosi mun koiria eikä tykännyt olenkaan liikkua luonnossa. Todellinen city-vihreä.

Vierailija
39/66 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi kyllä ratkaiseva turn off.

Ap:n tyyppinen olisi täydellinen turn off. 

Vierailija
40/66 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis tarkoitatko, että ei suostu siirtymään vegaaniruokavalioon? 

pitäisi olla: Siis tarkoitatko, että ei pakottamanasikaan taivu omaksumaan ideologiaasi vegaaniruokavalioon? (Tai johonkin muuhun mielipiteseesi)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kuusi