Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En laihdu syömällä vähemmäm

Vierailija
23.05.2026 |

Lasken kalorit ja liikun todella paljon. Paino ei putoa. Myös ravitsemusterapeutilla käyty. Eli ei pidä paikkaansa teidän  läskivihaajien jutut, että vähemmän syömällä ja liikkumalla enemmän KAIKKI laihtuu. BMI on mulla 35. 

Kommentit (342)

Vierailija
341/342 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko ahtaa makkaraa, keksiä ja sipsua niin että napa ruskaa... Ettei iske se säästöliekki... Sitten ei laihdu enää ollenkaan! Tietenkään en ole laihtunut nytkään vuosikymmeniin, lihonnut vain, mutta eipä ole tullut sitä säästöliekkiä! Nih!

Jo yksikin päivän aikana syömättä jäänyt suklaalevy voi johtaa elimistön säästöliekkiin. Niin ja lihaksetkin katoaa heti olemattomiin. 

Vierailija
342/342 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen laskenut kulutukseni tarkasti. Kulutan päivässä noin 2300-3000 kaloria. Liikun keskimäärin 15000 askelta päivittäin kävelemällä reippaaseen tahtiin (aktiivinen koira).

Lisäksi käyn salilla 1-2 kertaa viikossa ja teen kotona erilaisia treenejä. 

Syön 1600-2000 kcal päivässä (treenin jälkeen esim rahka ja näkkäri tai salaatti ja kanaa).

Laihduin ensin melko helposti 8kg jonka jälkeen paino jämähti samaan lukemaan. Moni oli sitä mieltä että arvioin liiikunnan määrän väärin tai lasken kalorit väärin. 

Muutin liikuntatottumusta ja otin uudenlaista liikuntaa salin tilalle sekä lisäsin proteiinin saantia (söin kyllä aiemminkin mielestäni riittävästi). Mitåän muuta en muuttanut ja kalorit pidin samana.  Nyt paino on taas tippunut 700g-1kg viikossa. 

Neuvoni siis muille joilla paino jämähtää, ottakaa joku muu liikuntamuoto entisen rinnalle tai tilalle ja tarkkailkaa proteiinin saantia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi viisi