Demarit haluaa koulu puvut Suomeen
Kommentit (120)
Jottei kenkään, konsaan itke!
Ikuiset Demarinuoret
vaatii hurjin huutamalla,
että lapsista jokaisen
kouluunsa tulee tuleman
yhtenäisessä asussa,
- kouluvaatteessa, puvussa,
jottei kenkään, konsaan itke
sorron yössä yksinänsä
- merkkivaatteiden vajetta!
Asuste on ilman muuta,
- jostain syystä sattuneesta,
valittu jo ennakolta
- Nuoret Kotkat -mallistosta!
Nimissä demokratian
maksaja on ilman muuta
Kela tai muu sossutantta,
- paitsi rikkaiden osalta!
Vierailija kirjoitti:
Stalinismi nostaa päätään.
Näköjään ympäri maailmaa, Usassakin hyvin suosittua.
Vierailija kirjoitti:
Eikö tosta tuu vähä mielee 80-luvun britannia joka on vassareille kauhistus
Huh näitä videoita on nähty
Vierailija kirjoitti:
Huono juttu, ne puvut ei sovi kaikille, materiaalit, mallit yms. ei miellytä. Nykyään on paljon aistiyliherkkiä lapsia.
Mitä pukuja, malleja tai materiaaleja ei ole valittu. Eikä ole tehty päätöstä pukujen hankkimisen suunnittelusta. En usko että mitään koulupukuja edes tulee. Se vaatisi lakimuutoksia, eikä siihen hommaan ihan helposti lähdetä.
Miten voit siis tietää, materiaalit ja mallit ovat huonoja? Puvuista, joita ei ole olemassa, eikä koskaan tule olemaan.
Vierailija kirjoitti:
Sosialismiin kuuluu tasapäisyys. Erilaiset viedään leireille.
Kutsutko Japania sosialismiksi?
Koulupuvuissa on aivan samalla tavalla statuskikkailua kuin normaaleissa vaatteissa. Erot ovat vaan pienempiä.
On kalliita ja halpoja materiaaleja, valmistajan merkkejä, ymv.
Esim valkoinen t-paita voi olla hyvin erilainen valmistajasta, materiaalista ja hinnasta riippuen. Päällepäin näkyy kyllä minkä hintaluokan paidasta on kyse.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä ehdotus ajatellen nykyajan maahanmuuttoa islamistisista maista.Tytötkin vapautuisivat . Ei olisi pakko vetää mustaa huivia pään ympärille eikä kiusattaisi vähävaraisempia.
Voit olla varma että pian kaikki pukeutuisivat huntuun, jos koulupukupakko tulisi.
Vierailija kirjoitti:
Eikö tosta tuu vähä mielee 80-luvun britannia joka on vassareille kauhistus
Ai minulle tuli mieleen 2020-luvun Japani.
Vierailija kirjoitti:
Stalinismi nostaa päätään.
Kutsut Japania Stalinismiksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö tosta tuu vähä mielee 80-luvun britannia joka on vassareille kauhistus
Ai minulle tuli mieleen 2020-luvun Japani.
Uu japanese school girl
Vierailija kirjoitti:
Tämä on vain se ensimmäinen askel kohti tasa päistävää totalitaarista valtiota. Seuraavaksi sitten tulee kaikille ammateille omat puvut ja työttömillekin omat. Muistakaa tämä kun äänestätte Demareita.
Siis koulu puku ja tasa päistää. Jaaha. No ainakaan tasapäistävä oikeinkirjoitustaito ei ole sinua tavoittanut, vai kirjoitetaanko se ta voittanut
Vierailija kirjoitti:
Niin, demariNUORET. Saahan sitä kaikkea ehdotella lämpimikseen.
Niin. Mitäs ne kokoomusnuoret ehdottivatkaan?
Pojille lippakakki, kravatti, bleiseri ja polvihousut tytöille saparot, lettinauhat, bleiseri ja vekkihame 16 vuotiaiksi. Siinäpä olisivat Oliverit ja Janicat ihmeissään. Jonossa kulkisivat luokan ovesta sisään, kumartaisivat ja niiaisivat lehtorille ohi mennessään. Niskoittelusta tulisi karttakeppiä sormille ja kesälomalla kerättäisiin 3000:n kasvin kasvio, eikä vetelehdittäisi takapihan mattotelineellä yötä myöten huudellen ja nuuskaa syöden. Kannatettava idea. Toivottavasti saadaan tämä voimaan ennen syyslukauden alkua.
Sosialistiset politiikan broilerit ovat näitä pukuja pähkäilleet omassa puoluekokouksessaan.
Eikö se riittäisi, että kaikilla sosialisteilla olisi valkoiset Antti-tennarit!
Vierailija kirjoitti:
Pojille lippakakki, kravatti, bleiseri ja polvihousut tytöille saparot, lettinauhat, bleiseri ja vekkihame 16 vuotiaiksi. Siinäpä olisivat Oliverit ja Janicat ihmeissään. Jonossa kulkisivat luokan ovesta sisään, kumartaisivat ja niiaisivat lehtorille ohi mennessään. Niskoittelusta tulisi karttakeppiä sormille ja kesälomalla kerättäisiin 3000:n kasvin kasvio, eikä vetelehdittäisi takapihan mattotelineellä yötä myöten huudellen ja nuuskaa syöden. Kannatettava idea. Toivottavasti saadaan tämä voimaan ennen syyslukauden alkua.
Mites huivit päässä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on vain se ensimmäinen askel kohti tasa päistävää totalitaarista valtiota. Seuraavaksi sitten tulee kaikille ammateille omat puvut ja työttömillekin omat. Muistakaa tämä kun äänestätte Demareita.
Siis koulu puku ja tasa päistää. Jaaha. No ainakaan tasapäistävä oikeinkirjoitustaito ei ole sinua tavoittanut, vai kirjoitetaanko se ta voittanut
Eikös opettajien pidä lomailla, eikä täällä korjailla ainekirjoituksen yhdyssanoja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sosialismiin kuuluu tasapäisyys. Erilaiset viedään leireille.
Kutsutko Japania sosialismiksi?
Onhan näitä koulupukuja muuallakin kuin Japanissa. Oletko kuullut koskaan Koreasta?
Olen kyllä sitä mieltä että housut on epäterveellisiä naisen vaginalle. Emätin tarvitsee ilmastointia.
Nykyään kun naisilla on ensin polysteriset pikkuhousut, sitten polysteriset sukkahousut tai legginsit, ja sitten vielä tiukat päällyshousut, niin kyllä siinä "pussy" hikoilee. Alkaa erittää valkovuotoa hädissään, ja siksi sitten nainen laittaa vielä pikkuhousunsuojan viimeistelemään vaginan huonon tilan. Lääkäritkin ovat todenneet, että pikkuhousunsuojat eivät ole terveellisiä, kuivattavat vaginaa.
Itse en pidä kesällä lainkaan pikkuhousuja, miksi pitäisin? Pidän hameita ja mekkoja ja vaihdan päivittäin alushameen kuten muut vaihtavat pikkuhousut. Hygienia siis säilyy. Myöskään kotona en pidä pikkuhousuja hameen alla.