Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Demarit haluaa koulu puvut Suomeen

Kommentit (120)

Vierailija
101/120 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvatenkin tyttöjen koulupuku olisi sitten kaapu huppuineen.

Ei tietenkään, vaan kaikilla olisi samanlainen puku. Ei nykyaikaan kuulu erotella, että tytöille nämä ja pojille nämä vaatteet. Jos koulupuku olisi kaapu huppuineen, se olisi sitä kaikille, jos se olisi minihame ja napapaita, se olisi sitä kaikille sukupuoleen katsomatta. 

Tulee sellaisia muodottomia pallopäitä kaikista ettei vaan ketään syrhittäisi XD

 

Järjellisissä maissa tytöillä ja pojilla on vielä omat sukupuoleen sopivat vaatteet.

Alushousut on ainoa vaate jossa sukupuolella on merkitystä. Pojissa ja tytöissä molemmissa on eri kokoisia ja mallisia ihmisiä, joten ainoa vaate joka käy tasapuolisesti kaikille on muodoton säkki. 

Olen kyllä sitä mieltä että housut on epäterveellisiä naisen vaginalle. Emätin tarvitsee ilmastointia. 

Nykyään kun naisilla on ensin polysteriset pikkuhousut, sitten polysteriset sukkahousut tai legginsit, ja sitten vielä tiukat päällyshousut, niin kyllä siinä "pussy" hikoilee. Alkaa erittää valkovuotoa hädissään, ja siksi sitten nainen laittaa vielä pikkuhousunsuojan viimeistelemään vaginan huonon tilan. Lääkäritkin ovat todenneet, että pikkuhousunsuojat eivät ole terveellisiä, kuivattavat vaginaa.

Itse en pidä kesällä lainkaan pikkuhousuja, miksi pitäisin? Pidän hameita ja mekkoja ja vaihdan päivittäin alushameen kuten muut vaihtavat pikkuhousut. Hygienia siis säilyy. Myöskään kotona en pidä pikkuhousuja hameen alla.

Vierailija
102/120 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jottei kenkään, konsaan itke!

Ikuiset Demarinuoret

vaatii hurjin huutamalla,

että lapsista jokaisen

kouluunsa tulee tuleman

yhtenäisessä asussa,

- kouluvaatteessa, puvussa,

jottei kenkään, konsaan itke

sorron yössä yksinänsä

- merkkivaatteiden vajetta!

Asuste on ilman muuta,

- jostain syystä sattuneesta,

valittu jo ennakolta

- Nuoret Kotkat -mallistosta!

Nimissä demokratian

maksaja on ilman muuta

Kela tai muu sossutantta,

- paitsi rikkaiden osalta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/120 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olla silkki.T mahmud

Vierailija
104/120 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Stalinismi nostaa päätään.

Näköjään ympäri maailmaa, Usassakin hyvin suosittua.

Vierailija
105/120 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö tosta tuu vähä mielee 80-luvun britannia joka on vassareille kauhistus

Huh näitä videoita on nähty

Vierailija
106/120 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huono juttu, ne puvut ei sovi kaikille, materiaalit, mallit yms. ei miellytä. Nykyään on paljon aistiyliherkkiä lapsia. 

Mitä pukuja, malleja tai materiaaleja ei ole valittu. Eikä ole tehty päätöstä pukujen hankkimisen suunnittelusta.  En usko että mitään koulupukuja edes tulee. Se vaatisi lakimuutoksia, eikä siihen hommaan ihan helposti lähdetä.

 

Miten voit siis tietää, materiaalit ja mallit ovat huonoja? Puvuista, joita ei ole olemassa, eikä koskaan tule olemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
107/120 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sosialismiin kuuluu tasapäisyys. Erilaiset viedään leireille.

Kutsutko Japania sosialismiksi?

Vierailija
108/120 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulupuvuissa on aivan samalla tavalla statuskikkailua kuin normaaleissa vaatteissa. Erot ovat vaan pienempiä.

On kalliita ja halpoja materiaaleja, valmistajan merkkejä, ymv.

Esim valkoinen t-paita voi olla hyvin erilainen valmistajasta, materiaalista ja hinnasta riippuen. Päällepäin näkyy kyllä minkä hintaluokan paidasta on kyse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
109/120 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä ehdotus ajatellen nykyajan maahanmuuttoa islamistisista maista.Tytötkin vapautuisivat . Ei olisi pakko vetää mustaa huivia pään ympärille eikä kiusattaisi vähävaraisempia. 

Voit olla varma että pian kaikki pukeutuisivat huntuun, jos koulupukupakko tulisi.

Vierailija
110/120 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö tosta tuu vähä mielee 80-luvun britannia joka on vassareille kauhistus

Ai minulle tuli mieleen 2020-luvun Japani. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
111/120 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Stalinismi nostaa päätään.

Kutsut Japania Stalinismiksi?

Vierailija
112/120 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö tosta tuu vähä mielee 80-luvun britannia joka on vassareille kauhistus

Ai minulle tuli mieleen 2020-luvun Japani. 

Uu japanese school girl

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
113/120 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on vain se ensimmäinen askel kohti tasa päistävää totalitaarista valtiota. Seuraavaksi sitten tulee kaikille ammateille omat puvut ja työttömillekin omat. Muistakaa tämä kun äänestätte Demareita. 

Siis koulu puku ja tasa päistää. Jaaha. No ainakaan tasapäistävä oikeinkirjoitustaito ei ole sinua tavoittanut, vai kirjoitetaanko se ta voittanut

Vierailija
114/120 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, demariNUORET. Saahan sitä kaikkea ehdotella lämpimikseen.

Niin. Mitäs ne kokoomusnuoret ehdottivatkaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
115/120 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojille lippakakki, kravatti, bleiseri ja polvihousut tytöille saparot, lettinauhat, bleiseri ja vekkihame 16 vuotiaiksi. Siinäpä olisivat Oliverit ja Janicat ihmeissään. Jonossa kulkisivat luokan ovesta sisään, kumartaisivat ja niiaisivat lehtorille ohi mennessään. Niskoittelusta tulisi karttakeppiä sormille ja kesälomalla kerättäisiin 3000:n kasvin kasvio, eikä vetelehdittäisi takapihan mattotelineellä yötä myöten huudellen ja nuuskaa syöden. Kannatettava idea. Toivottavasti saadaan tämä voimaan ennen syyslukauden alkua.

Vierailija
116/120 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosialistiset politiikan broilerit ovat näitä pukuja pähkäilleet omassa puoluekokouksessaan.

Eikö se riittäisi, että kaikilla sosialisteilla olisi valkoiset Antti-tennarit!

Vierailija
117/120 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pojille lippakakki, kravatti, bleiseri ja polvihousut tytöille saparot, lettinauhat, bleiseri ja vekkihame 16 vuotiaiksi. Siinäpä olisivat Oliverit ja Janicat ihmeissään. Jonossa kulkisivat luokan ovesta sisään, kumartaisivat ja niiaisivat lehtorille ohi mennessään. Niskoittelusta tulisi karttakeppiä sormille ja kesälomalla kerättäisiin 3000:n kasvin kasvio, eikä vetelehdittäisi takapihan mattotelineellä yötä myöten huudellen ja nuuskaa syöden. Kannatettava idea. Toivottavasti saadaan tämä voimaan ennen syyslukauden alkua.

Mites  huivit päässä?

Vierailija
118/120 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on vain se ensimmäinen askel kohti tasa päistävää totalitaarista valtiota. Seuraavaksi sitten tulee kaikille ammateille omat puvut ja työttömillekin omat. Muistakaa tämä kun äänestätte Demareita. 

Siis koulu puku ja tasa päistää. Jaaha. No ainakaan tasapäistävä oikeinkirjoitustaito ei ole sinua tavoittanut, vai kirjoitetaanko se ta voittanut

Eikös opettajien pidä lomailla, eikä täällä korjailla ainekirjoituksen yhdyssanoja?

Vierailija
119/120 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sosialismiin kuuluu tasapäisyys. Erilaiset viedään leireille.

Kutsutko Japania sosialismiksi?

Onhan näitä koulupukuja muuallakin kuin Japanissa. Oletko kuullut  koskaan Koreasta?

Vierailija
120/120 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eivät halua. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi viisi