Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Friendzonetin miehen ja se kiukuttelee

Vierailija
22.05.2026 |

Eikö miehet arvosta naisten ystävyyttä? Me olimme (tai siis luulin olimme) ystävät kivan miehen kanssa. Eräs ulkopuolinen luuli että deittailemme, ja päätin sanoa suoraan miehelle kohteliaasti ja rennosti, että en ole siis kiinnostunut seurustelemaan kenenkään kanssa. Lisäsin että en ole kokenut että hän olisi minusta kiinnostunut tai että meillä olisi mitään flirttiä tai kemiaa. Miehen reaktio oli suuttua ja pahastua ja nyt en ole kuullut hänestä mitään kahteen viikkoon. Olettaako miehet että jos joku nainen on heille ystävällinen, niin hän haluaa seurustella tai seksiä, vaikka ei ole mitään sellaista kemiaa ilmassa? Eikö miehet myöskään arvosta naispuolisia ystäviä ollenkaan? Oliko hän vain sen takia minun kanssani, että alkaisin seurustella tai rupeaisin joksikin panokaveriksi? Miehet, selittäkää! Ettekö te tykkää naisista ystävinä. 

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, ystävyyteen naisen ja miehen välillä kuuluu toki seksi. Seurustelu ei ole pakollista.

Kuuluuko sun ystävyyteen muiden miesten kanssa seksi? 

Sulla ei taida olla yhtään ystävää.

Vierailija
22/36 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, ystävyyteen naisen ja miehen välillä kuuluu toki seksi. Seurustelu ei ole pakollista.

Mies ja nainen eivät ikinä voi olla vain ystäviä keskenään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jouduin loukkaamaan ystävämiestä kun sehalusi parisuhteen ja mä en.

Miksette te miehet kuuntele, mitä naiset sanovat? En ikinä luvannut hänelle parisuhdetta. Sanoin useasti etten ala siihen, en halua.

Lopulta piti häätää mies kun meni hermo siihen jankutukseen. Se loukkaantui ja alkoi lapselliseksi. 

Vierailija
24/36 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaankaan en sitten frienzonettanut, vaan tapahtumat menivät niin, että luulin että olimme ystävät, ja kaikki viittasi siihen. Mies oli kuitenkin minun tietämättäni havitellut muuta. Kun tuli vähän sattumalta puheeksi että en ole haku päällä, hän alkoi uhriutua ja suuttui ja katosi elämästäni. Eikö hänellä ole mitään vastuuta tapahtuneesta? Eikö hän ole se, joka antoi ymmärtää mutta ei ymmärtänyt antaa (ystävyyttä)? Ei voi olla lähtökohta, että kaikki haluvat koko ajan seksiä.

Vierailija
25/36 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju todistaa, että naiset inhoavat seksiä miesten kanssa.

Vierailija
26/36 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen: En ala sun kanssa.

Mies: jankuti jankuti jankutijankuti jankuti jankuti jankuti jankutijankuti jankuti jankutijankuti jankuti jankutijankuti jankuti jankutijankuti jankuti jankuti

Nainen: Lähe vetään nyt.

Mies: tapantapantapantapantapan

Vierailija
27/36 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs Pollyanna ap on? Nytkö vasta heräsit todellisuuteen? Ei voi olla noin naiivia ajatusmaailmaa aikuisella naisella.

Vierailija
28/36 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huonoa seksiä, kyllä. Ja sitähän se yleensä on. Kun ette te viitsi ettekä osaa edes siinä tuottaa nautintoa naiselle, ainoastaan munallenne.  Joten tulkaapa onnellisiksi munanne kanssa.

Vierailija
29/36 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset rakastavat seksiä miesten kanssa, mutta eivät yleensä kaikkien miesten, vaan joidenkin vain. Jos sitä kemiaa ei ole, niin sitä ei ole. Miten te miehet ette voi ymmärtää, että ei seksi ole mikään teille annettu syntymäoikeus. Nauttikaa naisten seurasta, kohdelkaa heitä ihmisinä, ja jos jää seksistä pulaa niin oma käsi toimii ja palveluitakin voi ostaa. Eivät naisetkaan saa elämässään kaikkea mitä haluavat. 

Vierailija
30/36 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoo heebo joka mielellään panisi omaa sukupuolta olevia tyyppejä eikä myönnä homouttaan

Vierailija
31/36 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, miehet voivat hyvin arvostaa naista "vain" ystävänä, mutta reaktiosta päätellen juuri ko. mies halusi sinulta enemmän kuin ystävyyttä, ja oli mahdollisesti tulkinnut väärin, että sinä olisit myös kiinnostumassa hänestä enemmän kuin ystävänä. Toki olisi fiksua kantaa pettymyksensä fiksusti, jos asia ei sitten mennytkään hänen kannaltaan suotuisasti. 

-Perheellinen mies

Vierailija
32/36 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaankaan en sitten frienzonettanut, vaan tapahtumat menivät niin, että luulin että olimme ystävät, ja kaikki viittasi siihen. Mies oli kuitenkin minun tietämättäni havitellut muuta. Kun tuli vähän sattumalta puheeksi että en ole haku päällä, hän alkoi uhriutua ja suuttui ja katosi elämästäni. Eikö hänellä ole mitään vastuuta tapahtuneesta? Eikö hän ole se, joka antoi ymmärtää mutta ei ymmärtänyt antaa (ystävyyttä)? Ei voi olla lähtökohta, että kaikki haluvat koko ajan seksiä.

Hän on miesvauva, kuten vähintään 50% miehistä. Eihän ne ole edes omista likapyykeistään vastuussa.

Vierailija
33/36 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoo erittäin  matalaälyinen kokovartalokyrpä nollakokemuksella.

Vierailija
34/36 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ja nainen ei voi olla vain kavereita, koska kaveri ei saa p*llua.

Vierailija
35/36 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenestä miehistä sinä oikein höpiset? 

Itse noin 40+ vuotiaana miehenä en eläessäni ole ollut eläessäni ensimmäistäkään kertaa parisuhteessa. 

Sen sijaan niin kauan kuin jaksan muustaa niin minulla on ja on ollut naisiavja miehiä ystävinä ja muina läheisinä.

Mutta jotta tällainen on ollut mahdollista, niin meillä molemmilla on tullut olla suunnilleen samanlainennkäsitys siitä, mitä ystävyys merkitsee

Minulle se on merkinnyt mm.sitä, että en pidä yhtäkään ystävääni potentiaalisena seksikumppaninani.

Tiedän kyllä, että on heitäkin, joille ystävän kanssa seksin harrastaminen saattaa olla jopa ainoa yhteinen asia mutta itse en halua, enkä ole halunnut, silloin kun sitä on minulle ehdotettu..

Ehkä näin tuntiessani olen vähän konservatiivi, ehkä estynyt tai epämiegekäs mutta toisaalta olen saanut iloita jasaanut suurta tyydytystä kaikesta muusta, mitä ystävyys on vain voinut mahdollistaa. Tai en nyt äkkiseltään keksi mikä olisibjäänyt kokematta. - Okei naimisiin meno on jäänyt kokematta, enkä tiettävästi ole kenenkään isä. 

Vierailija
36/36 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoo erittäin  matalaälyinen kokovartalokyrpä nollakokemuksella.

Minäkään en ole ikinä onnistunut olemaan ystävä miehen kanssa. Jos mies on minusta sopiva ystäväksi, on hän myös kiinnostava muutenkin ja sitten ihastun ja tunnen seksuaalista vetoa. Jos taas en tunne vetoa, ei hän kiinnosta ystävänäkään.