Kuinka paljon miehet kiinnittää huomiota genitaalien väriin?
Yököttääkö jos alue on muuta ihoa tummempi? Pitääkö ihon olla sieltä vaalea, vaaleanpunainen?
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon posliini, sopii mulle parhaiten.
En ehkä heti uskaltaisi dildoa kokeilla, mutta noin kun kysyit niin ei olisi pois suljettu.
Sen verran kyllä kiinnostaisi että tässä rupeaa siideri päissään kostumaan.Kostuuko myös alapäässä ? Dildon kanssa saisi kuumimmat kuvat!
Mene helvettiin täältä trollailemasta.
Hieman… voisin kokeilla ottaa makkarissa peilin kautta dildo kuvan. Mulla on 4 eri kokoista ja kattoo mille se näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Kuten vastasin niin olen yli viisikymppinen ja ollut alalla jo 20 vuotta. On totta että nykyisin otetaan huomattavasti vähemmän noita alaston kuvia mutta yllättävän paljon kuiteskin.
En ole mihinkään kinky piireihin sekaantunut, enkä sekaannu.
Suurin osa mitä olen noiden alaston kuvattavien kanssa jutellut niin haluaa vain piristystä elämään ja varsinkin seksi elämään.
Itse valokuvaan Tampereella kaikkea muuta ja alaston kuvat on pieni osa sitä.Muilta paikka kunnilta olen kuullut myös että välillä näitä kyselyjä tulee.
suurin osa ketä haluaa tulla kuvattavaksi on yli 40 vuotiaita.
Itse en pidä kuvaamista mitenkään pervoiluna vaan se on osa ammattia.
No et kyllä ole ainakaan yhdyssanaammattilainen
Vierailija kirjoitti:
Hieman… voisin kokeilla ottaa makkarissa peilin kautta dildo kuvan. Mulla on 4 eri kokoista ja kattoo mille se näyttää.
Liukkaria on varmaan hyvä käyttää samalla kun niitä kokoja alat käyttää vaikka oletkin sopivasti märkänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten vastasin niin olen yli viisikymppinen ja ollut alalla jo 20 vuotta. On totta että nykyisin otetaan huomattavasti vähemmän noita alaston kuvia mutta yllättävän paljon kuiteskin.
En ole mihinkään kinky piireihin sekaantunut, enkä sekaannu.
Suurin osa mitä olen noiden alaston kuvattavien kanssa jutellut niin haluaa vain piristystä elämään ja varsinkin seksi elämään.
Itse valokuvaan Tampereella kaikkea muuta ja alaston kuvat on pieni osa sitä.Muilta paikka kunnilta olen kuullut myös että välillä näitä kyselyjä tulee.
suurin osa ketä haluaa tulla kuvattavaksi on yli 40 vuotiaita.
Itse en pidä kuvaamista mitenkään pervoiluna vaan se on osa ammattia.No et kyllä ole ainakaan yhdyssanaammattilainen
Sama ammattilainen on selkeästi kirjoittanut tuon tekstin muka kuvattavana olleesta pariskunnasta.
Liuaria meni heti kameran linssiin tottakai.
Omasta mielestä hyviä kuvia, aika härskejä kyllä. Otin kaikista muutamia kuvia. Omasta mielestä isoin musta näyttää rivoimmalle.
Voi olla että jos innostun voisin käydä lähi kuppilassa katsomassa onko siellä yksi tutumpi mies, se on ennenkin nähnyt mun kuvia että mitä se näistä tykkää.
Siis jos kehtaan.
Tietysti oleellisempia asioita ovat tuoksu, maku ja tiukkuus. Silti on myönnettävä, että tummareunaiset pikkuhäppärit perhospillussa kutsuvat nuolemaan ja nussimaan.
Miten se väri pimeässä peiton alla tarkistetaan? Taskulampullako?
Vierailija kirjoitti:
Omasta mielestä hyviä kuvia, aika härskejä kyllä. Otin kaikista muutamia kuvia. Omasta mielestä isoin musta näyttää rivoimmalle.
Voi olla että jos innostun voisin käydä lähi kuppilassa katsomassa onko siellä yksi tutumpi mies, se on ennenkin nähnyt mun kuvia että mitä se näistä tykkää.
Siis jos kehtaan.
Mites sun kävi kuvien kanssa ?? Tuliko näytettyä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis jos kehtaan.Mites sun kävi kuvien kanssa ?? Tuliko näytettyä?
No valitettavast tuli. Oli taas liian kiimainen kun en oo miestä saanut pitkään aikaan.
Otin vielä lisää kuvia ja laitoin ne yhteen matka albumiin missä on musta yläosaton kuvia ja pikku bikini kuvia. Toki tuo mies on nähnyt mut yläoasttomissa mun takapihalla ennenkin että ei silleen uus asia.
Mutta joo sai katsoa ihan rauhassa mun kännykästä, onneksi ei muut nähnyt.
Oli kyllä niin rietas olo kun se katseli niitä ihan rauhassa ja vielä zoomaillen.
Noi dildo kuvat ois kyllä saanut olla pois, mutta ne olikin hänelle hyvin mieluisia.
Harmi kun on tällainen liian yli seksuaalinen niin sitten tulee tällaisia ylilyöntejä.
Mutta toisaalta on jotenkin kiihoittava olo edelleen tuosta tapahtumasta…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis jos kehtaan.Mites sun kävi kuvien kanssa ?? Tuliko näytettyä?
No valitettavast tuli. Oli taas liian kiimainen kun en oo miestä saanut pitkään aikaan.
Otin vielä lisää kuvia ja laitoin ne yhteen matka albumiin missä on musta yläosaton kuvia ja pikku bikini kuvia. Toki tuo mies on nähnyt mut yläoasttomissa mun takapihalla ennenkin että ei silleen uus asia.
Mutta joo sai katsoa ihan rauhassa mun kännykästä, onneksi ei muut nähnyt.
Oli kyllä niin rietas olo kun se katseli niitä ihan rauhassa ja vielä zoomaillen.Noi dildo kuvat ois kyllä saanut olla pois, mutta ne olikin hänelle hyvin mieluisia.
Harmi kun on tällainen liian yli seksuaalinen niin sitten tulee tällaisia ylilyöntejä.
Mutta toisaalta on jotenkin kiihoittava olo edelleen tuosta tapahtumasta…
Voin kuvitella että oli miehelle tosi mieluisaa nähtävää.
En nyt varsinaisesti tajunnut avauksesta muuta kuin että naiset osaavat kehittää itselleen traumoja kuvittelemalla miesten kiinnittävän huomiota asioihin joita eivät oikeasti edes huomaa.
Minulla ei ole ollut edes montaa tyttö/naisystävää mutta silti on ollut kaikkea lähes kaupan mallinuken jalkovälistä jossa ei ollut kuin lyhyt viilto täysin sileässä ja vaaleassa ihossa aina hoikan naisen turpeaan viininpunaiseen jalkovälistä ulos työntyvään appelsiinin puolikkaaseen josta pursui ulos vielä turpeat tummat sisemmät häpyhuulet.
Kaikki ovat näyttäneet puhtaan posliinia yhtä kiihottavilta.
Aivan pähkähullua miettiä moisia värejä. Säälittävää suorastaan.
Vaikuttaa, että on miehen avaus kun selvästi ei tiedä mitä genitaalit naisella tarkoittaa.
Nuorella neitsytnaisella on lepattimet, litoris ja sen huppu sekä nännit pihoineen pinkit. Ne tummuvat ajanmittaa ruskemmaksi, hieman jokaisella kerralla kun nainen kärsii kliimaksin. Jos nainen tulee raskaaksi ne tummuvat nopeasti, toinen lapsi aiheuttaa lisää tummuutta ja ehkä vielä kolmaskin hieman.
Jos niin olisi että häpykummun iho (karvakolmion iho, venuskukkulan iho, häpykukkulan iho), joka on osa genitaalia, olisi muun värinen kuin muu iho, niin en koskisi naiseen, ilmeisen tartuntavaaran takia.
Väri pinkki (engl: ''pink'') kääntyy suomeksi vaaleanpunainen, mutta se ei näytä ollenkaan punaiselta, sen takia englanninkielessä ei käytetä ilmaisua ''light red'' eikä ''pale red”. Pinkille on englanninkielessä paljon vaihtoehtoja kuten ''light pink'', ''hot pink'', ''baby pink'', ''coral pink'', ''fuchsia ''.
Värillä ei väliä, karvat saa kasvaa kunhan vähän siistii, muodolla tai "turpeudella" ei väliä. Kaikki yhtä ihania puhtaina
Pillu vaaleana. Peräaukko reilusti tuskeana mahdollisimman laajalta alueelta
Kostuuko myös alapäässä ? Dildon kanssa saisi kuumimmat kuvat!