Rehellisesti: mitä sulle kuuluu?
Mua ketuttaa... =( Miehen kanssa jostain ihan pienestä kinaa ja nyt sitten se mököttää.. Voi että mua sieppaa...
Kommentit (75)
Vieläkin on kauhea kankkunen, ahdistaa ja pelkään taivaan tippuvan niskaani. Kurkkuun sattuu ja minut leikataan huomenna. Töissä vaan olen hengaillut täällä 8:00 alkaen.
Turha moralisoida, edellisen kerran olin ulkona pikku-jouluissa.
Onneksi loppuviikko menee saikulla.
Tänään alkoi kesäloma. Tänään en aio tehdä yhtään mitään, vaikka ehdinkin jo stressata aamun että mitä tekemistä keksin itselleni täksi päiväksi kun mieskin on iltavuorossa. Mutta eihän mun tarvi ekana kesälomapäivänä tehdä yhtään mitään! :)
Vauva potkii mahassa, huomenna on rv 30+0, hurjaa! Alkaa jo jännittämään.
Kotona meillä on oikein seesteistä, mutta itseeni en ole täysin tyytyväinen. Saan kummallisia mäkätyskohtauksia ja sitten suututtaa se mäkättäminen :( Lisäksi, tuntuu että tuhlaan aikaamme, koska en keksi meille mitään ohjelmaa päiville. Olenkohan armottoman tylsä.
Kesäloma alkoi ja vauvakin vielä masussa. Ihanaa!!!!!
Nauti lomasta ja tsemppiä loppuraskauteen. =)
ap =)
mutta noi kaks sairasta lasta vähän lohduttaa. Ne on niil lutusia kun makaavat reporankana...
Joo, olen huomannut, että turha stressaaminen ei oo kivasta. Pitää osata rentoutua ja olla välittämästä joka jutusta..
ap
Koita jaksaa, jos muuten on hankalaa...
ap =)
74 täällä taas. meille en keksi tekemistä, lapsille ja itselleni. Kyllähän lapset tavallaan viihtyvät mutta silti haluisin olla aktiivinen ja viedä heitä joka paikkaan :) mitä sinulle kuuluu???
En mäkään mitään tekemistä täällä hetkellä keksi lapsilleni. Tuolla ne keskenään leikkivät niinkuin aina lounaan jälkeen. Sitten iltapäivästä menemme taas puistoon. No, tänään tulee ystäviä kylään.. Mutta ei elämän oikeasti tarvitse olla tekemistä täynnä. Riittää, kun ulkoilet lastesi kanssa ja olet läsnä. Välillä voi olla jotain oikein ohjelmaa, mutta kyllä lapsille riittää ihan nää perusjutut. =) Niin ja niitä kotihommiakin voi tehdä yhdessä lasten kanssa. Meilläkin viedään yhdessä pyykkiä, pyyhitään pölyjä jne.. Kesäkukkia laitettiin viikonloppuna ja lapset innoissaan mustista käsistä. ;) Muista siis, että perustekeminen on lapsista aivan yhtä kivaa kuin ohjattu tekeminen.
Niin ja mitä minulle kuuluu?? Paljon kaikenlaista. Varmasti jotain edellämainittuakin, kiitos kysymästä. Miehen kanssa tässä nyt ollut hieman vaikeaa.. Välillä alamäkeä ja välillä tasaista. Mietityttää lapsien päiväkodin aloittaminen. Kurjaa, kun pitää lähteä töihin tai ehkä opiskelemaan. Olisi niin ihanaa ollut vielä jatkaa kotiäitiyttä. Mutta siis ihan ok on nyt asiat mulla. =) On mulla ainakin terveet lapset, joista olen joka päivä niiiiiin onnellinen. =)
ap
Toivottavasti sinun päiväsi olisi yhtä aurinkoinen kuin sinä itse!!
" jo aiemmin kuulumisensa kirjoitellut"
Ja kyllä tämä minunkin päiväni ihan hyvä on. =)
Ihanaa kun aurinkokin vielä paistaa. =)
ap =)
64