Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rehellisesti: mitä sulle kuuluu?

Vierailija
13.05.2007 |

Mua ketuttaa... =( Miehen kanssa jostain ihan pienestä kinaa ja nyt sitten se mököttää.. Voi että mua sieppaa...

Kommentit (75)

Vierailija
61/75 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

64

Vierailija
62/75 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkin on kauhea kankkunen, ahdistaa ja pelkään taivaan tippuvan niskaani. Kurkkuun sattuu ja minut leikataan huomenna. Töissä vaan olen hengaillut täällä 8:00 alkaen.

Turha moralisoida, edellisen kerran olin ulkona pikku-jouluissa.

Onneksi loppuviikko menee saikulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/75 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
64/75 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
65/75 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään alkoi kesäloma. Tänään en aio tehdä yhtään mitään, vaikka ehdinkin jo stressata aamun että mitä tekemistä keksin itselleni täksi päiväksi kun mieskin on iltavuorossa. Mutta eihän mun tarvi ekana kesälomapäivänä tehdä yhtään mitään! :)

Vauva potkii mahassa, huomenna on rv 30+0, hurjaa! Alkaa jo jännittämään.

Vierailija
66/75 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona meillä on oikein seesteistä, mutta itseeni en ole täysin tyytyväinen. Saan kummallisia mäkätyskohtauksia ja sitten suututtaa se mäkättäminen :( Lisäksi, tuntuu että tuhlaan aikaamme, koska en keksi meille mitään ohjelmaa päiville. Olenkohan armottoman tylsä.

Vierailija
67/75 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesäloma alkoi ja vauvakin vielä masussa. Ihanaa!!!!!

Nauti lomasta ja tsemppiä loppuraskauteen. =)

ap =)

Vierailija
68/75 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta noi kaks sairasta lasta vähän lohduttaa. Ne on niil lutusia kun makaavat reporankana...

Vierailija
69/75 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, olen huomannut, että turha stressaaminen ei oo kivasta. Pitää osata rentoutua ja olla välittämästä joka jutusta..

ap

Vierailija
70/75 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita jaksaa, jos muuten on hankalaa...

ap =)

Vierailija
71/75 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää kesää myös sinulle!

-73

Vierailija
72/75 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

74 täällä taas. meille en keksi tekemistä, lapsille ja itselleni. Kyllähän lapset tavallaan viihtyvät mutta silti haluisin olla aktiivinen ja viedä heitä joka paikkaan :) mitä sinulle kuuluu???

Vierailija
73/75 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään mitään tekemistä täällä hetkellä keksi lapsilleni. Tuolla ne keskenään leikkivät niinkuin aina lounaan jälkeen. Sitten iltapäivästä menemme taas puistoon. No, tänään tulee ystäviä kylään.. Mutta ei elämän oikeasti tarvitse olla tekemistä täynnä. Riittää, kun ulkoilet lastesi kanssa ja olet läsnä. Välillä voi olla jotain oikein ohjelmaa, mutta kyllä lapsille riittää ihan nää perusjutut. =) Niin ja niitä kotihommiakin voi tehdä yhdessä lasten kanssa. Meilläkin viedään yhdessä pyykkiä, pyyhitään pölyjä jne.. Kesäkukkia laitettiin viikonloppuna ja lapset innoissaan mustista käsistä. ;) Muista siis, että perustekeminen on lapsista aivan yhtä kivaa kuin ohjattu tekeminen.

Niin ja mitä minulle kuuluu?? Paljon kaikenlaista. Varmasti jotain edellämainittuakin, kiitos kysymästä. Miehen kanssa tässä nyt ollut hieman vaikeaa.. Välillä alamäkeä ja välillä tasaista. Mietityttää lapsien päiväkodin aloittaminen. Kurjaa, kun pitää lähteä töihin tai ehkä opiskelemaan. Olisi niin ihanaa ollut vielä jatkaa kotiäitiyttä. Mutta siis ihan ok on nyt asiat mulla. =) On mulla ainakin terveet lapset, joista olen joka päivä niiiiiin onnellinen. =)

ap

Vierailija
74/75 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti sinun päiväsi olisi yhtä aurinkoinen kuin sinä itse!!

" jo aiemmin kuulumisensa kirjoitellut"

Vierailija
75/75 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä tämä minunkin päiväni ihan hyvä on. =)

Ihanaa kun aurinkokin vielä paistaa. =)

ap =)