Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rehellisesti: mitä sulle kuuluu?

Vierailija
13.05.2007 |

Mua ketuttaa... =( Miehen kanssa jostain ihan pienestä kinaa ja nyt sitten se mököttää.. Voi että mua sieppaa...

Kommentit (75)

Vierailija
41/75 |
13.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

läheiselläni on parantumaton sairaus joka etenee hitaasti mutta varmasti . nyt monen vuoden " hyvän" jakson jälkeen saatiin kuulla huonompia uutisia , lopulliset tulokset tulevat lähi aikoina . surettaa aika rankasti : ´(

Vierailija
42/75 |
13.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap, joka nyt lähtee saunaan... ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/75 |
13.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tässä auta muuta kuin yrittää jaksaa : ( t : 45

Vierailija
44/75 |
13.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksakaa vaikka se on vaikeaa...

ap, joka tuli saunasta ja joi yhden viikonloppu siiderin. nam. ;)

Vierailija
45/75 |
13.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkin tiuskii minulle tai sitten ei puhu mitään. Harmittaa tuollainen. Yksin sain saunassakin äsken olla.. =( Muuten, sauna meillä ainakin parantaa riidat. ;) Kokeilepa sinäkin. =) Minunkin olisi pitänyt mieheni saada saunaan, mutta eihän tuollaista mörökölliä sinne saanut....

ap

Vierailija
46/75 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vielä lapset nukkuu... Mies ei ollut yhtään sen paremmalla tuulella kuin eilenkään. =(

ap

Vierailija
47/75 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuminen, josta aiemmin oli jo mainitaa, on ihme juttu. Yhtenä iltana väkisin puhututin miestäni ja kerroin että minusta tuntuu siltä ettei hän enää rakasta minua. Tunsin olevani hyljätty, ei seksiä, ei jutusteluja, siis tarpeeton äiti-kone.

Yhtäkkiä miehen suusta tulikin sanoja ja asioita, jotka häntä on ärsyttänyt jo monta kuukautta. Siis sellaisia asioita, joita olen tehnyt ja joista hän ei ole tykännyt, mutta eipä ole viitsinyt niistä mitään sanoa!

Tottakai pyysin anteeksi, etten ole ottanut häntä huomioon toimiessani oman pääni mukaan, mutta vastaisuuden varalle pyysin häntä sanomaan asioista heti eikä kolmen kuukauden päästä.

Kuin taikaiskusta suhteemme on muuttunut avoimemmaksi ja vanhat kaunat poispyyhitty. Ja nyt on riittämiin puhetta, seksiä, helliä huomionosoituksia ja apua kotitöihin.

Vierailija
48/75 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen se joka sanoi sinua ihanaksi ja sitä olet vieläkin! Omistaisinpa sinun kaltaisen ihmisen ystävänäni, ei voisi elämästä enempää haluta!

" se jolla oli rahaongelmia"

Vierailija
49/75 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan ihanaa, kun olette saaneet suhteenne uudelleen viriämään. ;)

ap =)

Vierailija
50/75 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti sulla on ihania ystäviä, mutta et ehkä huomaa sitä?? Kun itse pitää ystävyyssuhteita yllä niin ne säilyvät vuodesta toiseen. Jotkut ovat laiskempia pitämään yhteyttä, mutta minä ainakin haluan pitää vanhoihin ystäviin yhteyttä. Näin ystävät pysyvät ja niitä tulee lisää. =)

Ihanaa päivää sinulle. =)

ap

Vierailija
51/75 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti saat asiat kuntoon! Jos vielä kiinnostaa, niin mulla on tosi paha olla. Alkoholi on mun ongelma.

Vierailija
52/75 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian vähän on tullut nukuttua, mutta muuten ok fiilis. Äitienpäivä meni kivasti, mies toimi kerrankin kuin unelma tuon muistamis/ huomioimisasian suhteen :)

Töitä pitäisi jaksaa painaa. huoh...

Vierailija
53/75 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja on minulla ihania ystäviä!!! Ja tiedän että he ovat sitä ja näytänkin heille sen. Tässä töissä itse olen ja aina välillä kurkin tänne, koht kaffelle mennään

53

Vierailija
54/75 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilepa tälläistä... Aina kun sinun tekee mieli alkoholia niin otatkin ison lasillisen vettä. Vatsasi täyttyy ja et voi juoda niin paljon alkoholia. ;) Tai lähdet kävelylenkille. Tai teet jotain muuta jolloin unohdat alkoholin.. Tiedän, ei siitä helppo ole eroon päästä,,, Mutta voisithan tehdä kaikkesi, että pääsisit.

Tsemppausta sinulle!!

ap

Vierailija
55/75 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänään tulossa ehkä hieman helpompi päivä murehtimisen kannalta , täytyy ottaa vaan järki käteen ja katsoa mitä elämä tuo tullessaan , eikä murehtia etukäteen asioita . sitä vaan ihmis luonto on niin tyhmä (minä : )) että murehdin kaikkien asiat , (vaikkakin nyt on ihan syytä murehtia) , mutta täytyy iloita näistä hetkistä kun toinen on kuitenkin ulkoisesti hyvässä kunnossa ja tauti ei oireile vielä paljoa , toivottavasti ei vielä aikoihin . . . Odotellaan lopullisia tuloksia ja sen mukaan on sitten elettävä .

Minä kans olen samaa mieltä että sinun TÄYTYY olla mahtava ihminen , sen huomaa jo omasta kirjoitustyylistäsi : ))) Mukavata päivän jatkoa sinulle ja koko perheellesi ! t : 45

Vierailija
56/75 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koitahan jaksaa siellä töissä ja illalla ajoissa nukkumaan.

ap =)

Vierailija
57/75 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa hymy jo hyytyä sekundäärisen lapsettomuuden, kroonisten sairauksien ja eron partaalle ajautuneen avioliiton kanssa.

Jos saisi EDES yhden asian kuntoon ja uudet murheet jättäisi tulematta, voisi hiukan huokaista.

Vierailija
58/75 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ystävät vaan on kivoja. =)

ap =)

Vierailija
59/75 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä pikkuneiti heräsikin juuri ja nyt aletaan päivän hommiin. =)

ap =)

Vierailija
60/75 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita jaksaa!!!

ap