Hehee! Löysin C-kasetin jolle olin äänittänyt radiosta kesällä 1990. Näitä kappaleita sillä oli:
Lili & Sussie - What's the colour of love?
Lena Philipson - Why?
Sandra - Life may be a big insanity
Troll - Serious
Toni Basil - Mickey
Kim Wilde - It's here
Sinead o'Connor - Nothing compares 2 U
Caron Barnes - I'm Going Up
Lena Philipson - Standing in my rain
Madonna - Hanky panky.
Kommentit (52)
Mulla on iso laatikko täynnä 1980-1990-luvun kasetteja. Enpä ole soittanut sittemmin. On esim. Yllätysten yö, a la Matti Nykänen.
Tuolta varaosat kasettidekkeihin:
Multa voi ostaa Renaltin -97 jossa integroitu kasettisoitin 150e. Voi istua sateensuojassa ja kuunnella poppia. 20 c kasettia kaupan päälle.
Eppuja popedaa dioa ja acdc tä. Niin ja aarre: slerpers sleepers Matti ja Teppo kasetti. Ihan parasta
Ei niitä silloin kutsuttu c-kaseteiksi. Ihan vaan kassuja ne oli.
Vierailija kirjoitti:
Ei muuta kuin uudet patterit Walkmaniin ja kuulokkeet päähän!
Minullakin on ainoa toimiva kasettivehje noin 20 vuotta vanha Sony Walkman. Oli varmaan viimeisiä kun vielä myytiin ?
Vierailija kirjoitti:
Viä kun löytyis laite mihin sen kasetin voi laittaa ja imeyttää nauhan sisään.
Lyijykynällä korjaamme sen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei muuta kuin uudet patterit Walkmaniin ja kuulokkeet päähän!
Minullakin on ainoa toimiva kasettivehje noin 20 vuotta vanha Sony Walkman. Oli varmaan viimeisiä kun vielä myytiin ?
Walkmanit toimi hyvin, mutta kannettavat CD-soittimet oli kakkaa.
Montako biisiä muuten mahtui ipodiin, minulla oli joku halpa mp3 soitin ja siihen meni Slayerin "Reign in blood". Alle puoli tuntia kesti. Kauhea homma oli kyllä kaiken maailman rippaamisina ja mp3 muuttamisina. En oikeasti muista edes miten se prosessi meni
Mitä me tuolla tiedolla teemme, v_tun mäntti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanko oikeasti sinulla oli mankka käsillä, kuuntelit koko nauhan läpi, teit samalla muistiinpanoja sisällöstä ja sitten tulit AV:lle tekemään aloituksen. Niin varmaan, ja lehmät lentää.
Kopsasit tuon jostain ulkomaisesta listasta,. etkä käyttänyt mitään ajatusta aloitusta tehdessäsi. Tuossa ei ole yhtään suomalaista kappaletta.
0/5.
Yllättävän monella on kasettisoitin tallella. Jopa minulta löytyy sellainen.
Tiedätkö, kun kasettikoteloihin kirjoitettiin mitä kasetit sisältävät. Ihan oikealla kynällä. Hämmästyttävää eikö olekin?
Minä suunnittelin Paintilla kansia ja sitten askartelin niistä sopivia kasettikoteloon.
Olin kesällä 1990 15v ja koetin muistella mitä musiikkia nauhoittelin kaseteille, joiden päälle tuli sitten vedettyä kopioituja Kuusnelosen pelejä tai myöhemmin ysärillä jotain muuta musiikkia.
Tuli mieleen ainakin tällaisia:
Troll - Jimmy Dean joka mainittiinkin jo
Jason Donovan - Too many broken hearts
Together - Hardcore Uproar joka on varmaan vähän harvinaisempi kappale?
Hipa