Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pikkukaupungin naisia ilmestyi tekastuihin alastonkuviin netissä - Ylen juttu

Kommentit (91)

Vierailija
81/91 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tampereen kaupunki muutti ohjeistusta: Naiset voivat olla uimarannoilla ja halleissa rinnat paljaana 🤢

Uimahallissakin

https://www.aamulehti.fi/moro/art-2000010575442.html

Miten tuo liittyy aloitukseen?

No tottakai tissejä saa muokata paljaaksi, koska ne eivät ole seksuaalisia alueita

Haloo??? Ootko tyhmä 

Kaikilla on itsemääräämisoikeus. Omaan kehoosi saat muokata tisut ja postata sen nettiin. Et toisten. 

Miksi miesten äo on 50? Pitäisikö tälle tehdä jotain? Poistaa heiltä esim. Äänioikeus?

Miksi syytät kaikkia miehiä? Kyseessä on joku yksittäinen idiootti.

Vierailija
82/91 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Digitaalinen väkivalta! Milloin fem⁢akot keksii käsitteen ajatuksellinen väkivalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/91 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tekaistuja? Vai onko alkanut kaduttaa?

Tyyppi oli tekoälyllä muokannut tavallisista Facebookissa olleista kuvista nakukuvia. Näitä ladannut nettiin nimien kera.

Olen itsekkin tehnyt tuollaista. Jopa sitten tienannut sillä tavalla rahaa, myymällä sitten naisten pikkareita. Miehet luulee että ovat olleet jollain naisella. Ylipäätään kaikki somekuvat, tottakai ne aina otetaan ja jaetaan toisilla alustoilla runkkareille. Mies

Kiva, kun juuri bustasit itsesi netissä, tonttu. Suurin osa rikollisista jää juuri kiinni retostelamalla rikoksistaan🤦‍🤦‍

Kyllä kyllä. Tyhmä en silti ole. Ajatteletko että samalla identiteetillä kaikki tapahtuu? Olin kerran naisten huoneella kyselyn kohteena. "Tunteeko kukaan Mikkoa 33v Pihtiputaalla, varattu kolmen lapsen isä, olis vähän sanottavaa" ai että mua nauratti kun oon Janne 48v Espoosta.

Tonttu, yksilöit juuri ip-osoitteesi kirjoituksesi takia🤦‍🤦‍ Ja vielä avasit lisää rikostesi tekotapaa, ja kaiken lisäksi kuvitelet vielä ettet olisi tyhmä😂😂

Vaikka olen saanut teosta kerran ehdollista vankeutta ja melkein kymmenen tuhatta euroa sakkoja niin bisnes silti on voitolla. Mies

Vierailija
84/91 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti tekijä menettää koko omaisuutensa korvauksiin uhreille.

Koko omaisuus tissien takia?

Jakoi nimiä, kuvia jne. Vaikka joo, pelkät tissit riittäis kans. Rajat ja itsemääräämisoikeus, kato.

Vierailija
85/91 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tampereen kaupunki muutti ohjeistusta: Naiset voivat olla uimarannoilla ja halleissa rinnat paljaana 🤢

Uimahallissakin

https://www.aamulehti.fi/moro/art-2000010575442.html

Rinnat eivät ole seksuaalinen alue 

T: Naiset

Kyllä on.

Terv.Sosioantropologi

Eli kun nainen tulee rinnat paljaana uimaan, hän tekee rikoksen? Ja se on laillinen rikos? 

Laillinen rikos 😂 

Vierailija
86/91 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monilla miehillä seksuaalisuuteen liittyy sellaista kontrolloinnin ja alistamisen ja ihan suoran satuttamisenkin halua, jota naisten on vaikea ymmärtää. Tälläkään miehellä ne piirteet eivät näkyneet muuten sosiaalisessa elämässä, mutta seksuaalisuuden alueella  olikin tällainen pimeä puoli.

Eikö naisten tekemä pihtaaminen ja inceliksi haukkuminen ole myös seksuaalista väkivaltaa?

Ei. Jokaisella on itsemääräämisoikeus omaan kehoonsa. Ei oikeutta kenenkään toisen kehoon.

Koette silti oikeudeksi häpäistä miesten kehoa haukkumalla i.nceleiksi?

Miten se on mielestäsi kehon häpäisyä? 

Vierailija
87/91 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tekijöiden naamat ja nimet ja asuinpaikat nettiin levitykseen. Minusta tämä olisi kohtuullista. Muokattua ( epäedullista) alastonkuvaa voisi myös harkita.

Jos kannatat samaa tekotapaa kuin syytetty, niin miksi silloin hänen tekonsa olisi rikos?

Tämä olikin ehdotus oikeuslaitokselle. Jos laillistaisivat tällaisen rangaistuksen, muuten tietysti laitonta😚

Vierailija
88/91 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Jokainen nainen pakastaa vauvojaan tai insuliinimurhaa?

Vierailija
89/91 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

#miesvihanäkyväksi

Vierailija
90/91 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tekijöiden naamat ja nimet ja asuinpaikat nettiin levitykseen. Minusta tämä olisi kohtuullista. Muokattua ( epäedullista) alastonkuvaa voisi myös harkita.

Jos kannatat samaa tekotapaa kuin syytetty, niin miksi silloin hänen tekonsa olisi rikos?

Tämä olikin ehdotus oikeuslaitokselle. Jos laillistaisivat tällaisen rangaistuksen, muuten tietysti laitonta😚

Silloin et ole yhtään parempi kuin rikollinen, vaan toteutat väkivaltaisia impulssejasi kostonhimosi kautta.

Vierailija
91/91 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tekaistuja? Vai onko alkanut kaduttaa?

Tyyppi oli tekoälyllä muokannut tavallisista Facebookissa olleista kuvista nakukuvia. Näitä ladannut nettiin nimien kera.

Olen itsekkin tehnyt tuollaista. Jopa sitten tienannut sillä tavalla rahaa, myymällä sitten naisten pikkareita. Miehet luulee että ovat olleet jollain naisella. Ylipäätään kaikki somekuvat, tottakai ne aina otetaan ja jaetaan toisilla alustoilla runkkareille. Mies

Kiva, kun juuri bustasit itsesi netissä, tonttu. Suurin osa rikollisista jää juuri kiinni retostelamalla rikoksistaan🤦‍🤦‍

Kyllä kyllä. Tyhmä en silti ole. Ajatteletko että samalla identiteetillä kaikki tapahtuu? Olin kerran naisten huoneella kyselyn kohteena. "Tunteeko kukaan Mikkoa 33v Pihtiputaalla, varattu kolmen lapsen isä, olis vähän sanottavaa" ai että mua nauratti kun oon Janne 48v Espoosta.

Tonttu, yksilöit juuri ip-osoitteesi kirjoituksesi takia🤦‍🤦‍ Ja vielä avasit lisää rikostesi tekotapaa, ja kaiken lisäksi kuvitelet vielä ettet olisi tyhmä😂😂

Vaikka olen saanut teosta kerran ehdollista vankeutta ja melkein kymmenen tuhatta euroa sakkoja niin bisnes silti on voitolla. Mies

Nonniin, ja nyt jokainen palstalainenkin pystyy selvittämään sun identiteetin katsomalla julkisia oikeusasiakirjoja, joissa on tuomittu kymmenen tuhannen sakkoihin🤦‍🤦‍

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kuusi