Pikkukaupungin naisia ilmestyi tekastuihin alastonkuviin netissä - Ylen juttu
MIEHET - MIKSI???
Pikkukaupungin naisia ilmestyi tekaistuihin alastonkuviin netissä: epäilty löytyi lähempää kuin kukaan uskoi | MOT | Yle https://yle.fi/a/74-20227304
Kommentit (91)
Digitaalinen väkivalta! Milloin femakot keksii käsitteen ajatuksellinen väkivalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tekaistuja? Vai onko alkanut kaduttaa?
Tyyppi oli tekoälyllä muokannut tavallisista Facebookissa olleista kuvista nakukuvia. Näitä ladannut nettiin nimien kera.
Olen itsekkin tehnyt tuollaista. Jopa sitten tienannut sillä tavalla rahaa, myymällä sitten naisten pikkareita. Miehet luulee että ovat olleet jollain naisella. Ylipäätään kaikki somekuvat, tottakai ne aina otetaan ja jaetaan toisilla alustoilla runkkareille. Mies
Kiva, kun juuri bustasit itsesi netissä, tonttu. Suurin osa rikollisista jää juuri kiinni retostelamalla rikoksistaan🤦🤦
Kyllä kyllä. Tyhmä en silti ole. Ajatteletko että samalla identiteetillä kaikki tapahtuu? Olin kerran naisten huoneella kyselyn kohteena. "Tunteeko kukaan Mikkoa 33v Pihtiputaalla, varattu kolmen lapsen isä, olis vähän sanottavaa" ai että mua nauratti kun oon Janne 48v Espoosta.
Tonttu, yksilöit juuri ip-osoitteesi kirjoituksesi takia🤦🤦 Ja vielä avasit lisää rikostesi tekotapaa, ja kaiken lisäksi kuvitelet vielä ettet olisi tyhmä😂😂
Vaikka olen saanut teosta kerran ehdollista vankeutta ja melkein kymmenen tuhatta euroa sakkoja niin bisnes silti on voitolla. Mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti tekijä menettää koko omaisuutensa korvauksiin uhreille.
Koko omaisuus tissien takia?
Jakoi nimiä, kuvia jne. Vaikka joo, pelkät tissit riittäis kans. Rajat ja itsemääräämisoikeus, kato.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tampereen kaupunki muutti ohjeistusta: Naiset voivat olla uimarannoilla ja halleissa rinnat paljaana 🤢
Uimahallissakin
Rinnat eivät ole seksuaalinen alue
T: Naiset
Kyllä on.
Terv.Sosioantropologi
Eli kun nainen tulee rinnat paljaana uimaan, hän tekee rikoksen? Ja se on laillinen rikos?
Laillinen rikos 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monilla miehillä seksuaalisuuteen liittyy sellaista kontrolloinnin ja alistamisen ja ihan suoran satuttamisenkin halua, jota naisten on vaikea ymmärtää. Tälläkään miehellä ne piirteet eivät näkyneet muuten sosiaalisessa elämässä, mutta seksuaalisuuden alueella olikin tällainen pimeä puoli.
Eikö naisten tekemä pihtaaminen ja inceliksi haukkuminen ole myös seksuaalista väkivaltaa?
Ei. Jokaisella on itsemääräämisoikeus omaan kehoonsa. Ei oikeutta kenenkään toisen kehoon.
Koette silti oikeudeksi häpäistä miesten kehoa haukkumalla i.nceleiksi?
Miten se on mielestäsi kehon häpäisyä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekijöiden naamat ja nimet ja asuinpaikat nettiin levitykseen. Minusta tämä olisi kohtuullista. Muokattua ( epäedullista) alastonkuvaa voisi myös harkita.
Jos kannatat samaa tekotapaa kuin syytetty, niin miksi silloin hänen tekonsa olisi rikos?
Tämä olikin ehdotus oikeuslaitokselle. Jos laillistaisivat tällaisen rangaistuksen, muuten tietysti laitonta😚
Miksi Jokainen nainen pakastaa vauvojaan tai insuliinimurhaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekijöiden naamat ja nimet ja asuinpaikat nettiin levitykseen. Minusta tämä olisi kohtuullista. Muokattua ( epäedullista) alastonkuvaa voisi myös harkita.
Jos kannatat samaa tekotapaa kuin syytetty, niin miksi silloin hänen tekonsa olisi rikos?
Tämä olikin ehdotus oikeuslaitokselle. Jos laillistaisivat tällaisen rangaistuksen, muuten tietysti laitonta😚
Silloin et ole yhtään parempi kuin rikollinen, vaan toteutat väkivaltaisia impulssejasi kostonhimosi kautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tekaistuja? Vai onko alkanut kaduttaa?
Tyyppi oli tekoälyllä muokannut tavallisista Facebookissa olleista kuvista nakukuvia. Näitä ladannut nettiin nimien kera.
Olen itsekkin tehnyt tuollaista. Jopa sitten tienannut sillä tavalla rahaa, myymällä sitten naisten pikkareita. Miehet luulee että ovat olleet jollain naisella. Ylipäätään kaikki somekuvat, tottakai ne aina otetaan ja jaetaan toisilla alustoilla runkkareille. Mies
Kiva, kun juuri bustasit itsesi netissä, tonttu. Suurin osa rikollisista jää juuri kiinni retostelamalla rikoksistaan🤦🤦
Kyllä kyllä. Tyhmä en silti ole. Ajatteletko että samalla identiteetillä kaikki tapahtuu? Olin kerran naisten huoneella kyselyn kohteena. "Tunteeko kukaan Mikkoa 33v Pihtiputaalla, varattu kolmen lapsen isä, olis vähän sanottavaa" ai että mua nauratti kun oon Janne 48v Espoosta.
Tonttu, yksilöit juuri ip-osoitteesi kirjoituksesi takia🤦🤦 Ja vielä avasit lisää rikostesi tekotapaa, ja kaiken lisäksi kuvitelet vielä ettet olisi tyhmä😂😂
Vaikka olen saanut teosta kerran ehdollista vankeutta ja melkein kymmenen tuhatta euroa sakkoja niin bisnes silti on voitolla. Mies
Nonniin, ja nyt jokainen palstalainenkin pystyy selvittämään sun identiteetin katsomalla julkisia oikeusasiakirjoja, joissa on tuomittu kymmenen tuhannen sakkoihin🤦🤦
Miksi syytät kaikkia miehiä? Kyseessä on joku yksittäinen idiootti.