Pikkukaupungin naisia ilmestyi tekastuihin alastonkuviin netissä - Ylen juttu
MIEHET - MIKSI???
Pikkukaupungin naisia ilmestyi tekaistuihin alastonkuviin netissä: epäilty löytyi lähempää kuin kukaan uskoi | MOT | Yle https://yle.fi/a/74-20227304
Kommentit (88)
Naisten täytyisi tehdä sama näille kusipåille, muuttaa tekoälyllä miehet alastomiksi, lisätä paiseita ja katkaravun kokoinen sukuelin.sitten vaan yleinen saitti pystyyn ja kauhistelemaan voiko noin pientä munaa olla kellään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monilla miehillä seksuaalisuuteen liittyy sellaista kontrolloinnin ja alistamisen ja ihan suoran satuttamisenkin halua, jota naisten on vaikea ymmärtää. Tälläkään miehellä ne piirteet eivät näkyneet muuten sosiaalisessa elämässä, mutta seksuaalisuuden alueella olikin tällainen pimeä puoli.
Eikö naisten tekemä pihtaaminen ja inceliksi haukkuminen ole myös seksuaalista väkivaltaa?
Ei. Jokaisella on itsemääräämisoikeus omaan kehoonsa. Ei oikeutta kenenkään toisen kehoon.
Vierailija kirjoitti:
Tekijöiden naamat ja nimet ja asuinpaikat nettiin levitykseen. Minusta tämä olisi kohtuullista. Muokattua ( epäedullista) alastonkuvaa voisi myös harkita.
Syyllisestä muokattu alastonkuva ei vaan taitaisi kiinnostaa ketään. Ei olisi runkkumatskua millään tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tekaistuja? Vai onko alkanut kaduttaa?
Tyyppi oli tekoälyllä muokannut tavallisista Facebookissa olleista kuvista nakukuvia. Näitä ladannut nettiin nimien kera.
Olen itsekkin tehnyt tuollaista. Jopa sitten tienannut sillä tavalla rahaa, myymällä sitten naisten pikkareita. Miehet luulee että ovat olleet jollain naisella. Ylipäätään kaikki somekuvat, tottakai ne aina otetaan ja jaetaan toisilla alustoilla runkkareille. Mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monilla miehillä seksuaalisuuteen liittyy sellaista kontrolloinnin ja alistamisen ja ihan suoran satuttamisenkin halua, jota naisten on vaikea ymmärtää. Tälläkään miehellä ne piirteet eivät näkyneet muuten sosiaalisessa elämässä, mutta seksuaalisuuden alueella olikin tällainen pimeä puoli.
Eikö naisten tekemä pihtaaminen ja inceliksi haukkuminen ole myös seksuaalista väkivaltaa?
Ei. Jokaisella on itsemääräämisoikeus omaan kehoonsa. Ei oikeutta kenenkään toisen kehoon.
Koette silti oikeudeksi häpäistä miesten kehoa haukkumalla i.nceleiksi?
Eikö teineillä ole se harrastus, että narautetaan pedoja ja kurmotetaan joukolla. Tässä sopiva setä siihen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyyppi oli tekoälyllä muokannut tavallisista Facebookissa olleista kuvista nakukuvia. Näitä ladannut nettiin nimien kera.
Olen itsekkin tehnyt tuollaista. Jopa sitten tienannut sillä tavalla rahaa, myymällä sitten naisten pikkareita. Miehet luulee että ovat olleet jollain naisella. Ylipäätään kaikki somekuvat, tottakai ne aina otetaan ja jaetaan toisilla alustoilla runkkareille. Mies
Kiva, kun juuri bustasit itsesi netissä, tonttu. Suurin osa rikollisista jää juuri kiinni retostelamalla rikoksistaan🤦🤦
Vierailija kirjoitti:
Naisten täytyisi tehdä sama näille kusipåille, muuttaa tekoälyllä miehet alastomiksi, lisätä paiseita ja katkaravun kokoinen sukuelin.sitten vaan yleinen saitti pystyyn ja kauhistelemaan voiko noin pientä munaa olla kellään.
Sopii. Katsojia olisi 1/500 000. Ei onnistu. Naisesta riittää että ottaa tavallisen nassukuvan somesta, jakaa sen toiselle alustalla runkkareille, liitteeksi joltain toiselta naiselta saatu masturbointi video, tulee rahaakin ihan kivasti. Mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koette silti oikeudeksi häpäistä miesten kehoa haukkumalla i.nceleiksi?
Uncel on identiteetti. Jos mies häpeää saamattomuuttaan, se on sen miehen ongelma. Ei naisia kiinnosta, eikä se liity tähän. Se liittyy, jos mies on sadistinen rikollinen joka ei kunnioita naisten rajoja.
Monessa maassa on varoitettu, että EI pidä laittaa lastensa naamakuvia someen. Eihän monet mammat ja varsinkaan mummot ymmärrä, vaikka äiti kieltäisikin. Sieltä ne kuvat voi löytyä jostain petojen arkistoista.
Osa miehistä ei ymmärrä rajoja, osa ei välitä ja osa nauttii juuri siitä niiden rajojen ylittämisestä.
Etkä sitten retardi pystynyt tekemään asiallista aloitusta.
Eikö kyvyt riittäneet siihen, vai veikö pahantahtoisuutesi voiton?
Ilmoitin avauksen.
Miksi AP luulee tekijöiden olevan miehiä? #miesviha?????
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva, kun juuri bustasit itsesi netissä, tonttu. Suurin osa rikollisista jää juuri kiinni retostelamalla rikoksistaan🤦🤦
Kyllä kyllä. Tyhmä en silti ole. Ajatteletko että samalla identiteetillä kaikki tapahtuu? Olin kerran naisten huoneella kyselyn kohteena. "Tunteeko kukaan Mikkoa 33v Pihtiputaalla, varattu kolmen lapsen isä, olis vähän sanottavaa" ai että mua nauratti kun oon Janne 48v Espoosta.
Toisaalta nythän voidaan tällaiset erehdyset kuitata tietokoneella tehdyiksi väärennöksiksi.
Vierailija kirjoitti:
Täältä sensuroitu ainakin kolme vastaava aloitusta. Palsta on vissiin täynnä samanlaisia pervoja.
Tämä avaus pitäisi sensuroida asiattomana. Läpensä asiattomana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kyllä. Tyhmä en silti ole. Ajatteletko että samalla identiteetillä kaikki tapahtuu? Olin kerran naisten huoneella kyselyn kohteena. "Tunteeko kukaan Mikkoa 33v Pihtiputaalla, varattu kolmen lapsen isä, olis vähän sanottavaa" ai että mua nauratti kun oon Janne 48v Espoosta.
Tonttu, yksilöit juuri ip-osoitteesi kirjoituksesi takia🤦🤦 Ja vielä avasit lisää rikostesi tekotapaa, ja kaiken lisäksi kuvitelet vielä ettet olisi tyhmä😂😂
Toivottavasti tekijä menettää koko omaisuutensa korvauksiin uhreille.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti tekijä menettää koko omaisuutensa korvauksiin uhreille.
Koko omaisuus tissien takia?
Tämä. Osa miehistä ei ymmärrä muuta kieltä kuin suoran ruumiillisen palautteen kieltä.