Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ihmeen takia niin monella on valtavat rillit nykyään?

Vierailija
22.05.2026 |

Näyttää super hoopolta, posket näkyy niiden massiiviisten ruutujen läpi ja ne valtavat kakkulat saavat nuorenkin naisen näyttämään väsyneeltä tädiltä.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan samaa olen ihmetellyt. Ihan saatanan rumia monen naamalla. Mutta kun trendi 🤣 Olen aina sanonut, että markkinatalouden luomat trendit on idıooteille tehty. Laitetaan päälle ihan mitä tahansa naurettavan näköistä, oli se sitten vaate tai silmälasit, kunhan ne on sen hetken trendien mukaiset. Muutama vuosi takaperin samanlaista tyyliä pidettiin vielä junttina ja naurettavana, mutta yhtäkkiä sama paska onkin niin hienoa 🤣 Nuo trendithän luodaan sen takia, että kupataan vähäpäısiltä rahaa. Ihan markkinatalouden luoma juttu. Eihän niissä mitään käytännön  järkeä ole.

Näissä isoissa kehyksissä ei ole niitä nenätyynyjä, joten kehykset valuu poskilla ja on koko ajan jossain meikkivoiteessa. Hassun näköistä kun nuorella kauniilla ihmisellä on lasit, jotka voisi olla isoisältään lainassa. 

Vierailija
42/43 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei tarvitse heilutella päätä kuin mikäkin lintu että näkee ylös ja sivuille. Enää en ikinä käytä "pieniä" laseja. Olen näkövammainen = en näe ilman silmälaseja.

Kommentoitko esim. liikuntavammaisen pyörätuoleja myös jos eivät miellytä omaa silmääsi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikälaiset kuulokojeet on noloja AP? Ettei tule vahingossa valittua sitäkin väärin? :(

Entä naapurin mummmon rollaattori? Näyttääkö hyvältä vai onko parantamisen varaa? Leopardi printti esim?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yksi