Minkä ihmeen takia niin monella on valtavat rillit nykyään?
Näyttää super hoopolta, posket näkyy niiden massiiviisten ruutujen läpi ja ne valtavat kakkulat saavat nuorenkin naisen näyttämään väsyneeltä tädiltä.
Kommentit (33)
Raamatun mukaan Jeesus teki ihmeitä. Rilleistä en tiedä.
Lähes kaikki lasit tehdään Kiinassa ja siellä on jäänyt ylimääräiseksi tyhmän näköisiä ja halpoja kehyksiä. Meillä tyhmät ostaa niitä todella kalliilla. Muuta kysyttävää?
Minäkin ihmettelen, miksei laseja osteta omien kasvonpiirteiden mukaan. Toisaalta, vaikeaa oli löytääkään siroja laseja kun kaikki ovat mallia Kekkonen.
Suoraan sanoen ovat helvetin rumia.
Totta, olen ihmetellyt samaa. Monilla on vielä sellaiset rumat kulmikkaat valtavan isot hökötykset jotka ei todellakaan pue ketään.
Vierailija kirjoitti:
Suuret lasit ovat muotia. Muuta kysyttävää?
Mutta miksi? Näyttävät hirveiltä, niinkuin pilailupuodista ostetuilta.
Raikas tuulahdus 70-luvun nuoruudestani.
Ei isot lasit näytä hoopolta. Se näyttää hoopolta kun tihrustetaan niiden 2005 mallin hädintuskin silmänkokoisten mummolasien sisältä putkinääöllä, kun ei sieltä laajempaakaan kulmaa saa.
Kun aivot on mädätettu ja jollain muoviperseisellä someinfluensserillä on jotain, niin aivokuolleet seuraajat haluavat samaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta miksi? Näyttävät hirveiltä, niinkuin pilailupuodista ostetuilta.
Miksi? Muoti on mitä on. Sitä ei ole pakko noudattaa, mutta nuoriso menee trendien mukana tajuamatta miten naurettavalta se näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Suoraan sanoen ovat helvetin rumia.
No kun se on just se clou. Rumuus on muotia.
Vierailija kirjoitti:
Ei isot lasit näytä hoopolta. Se näyttää hoopolta kun tihrustetaan niiden 2005 mallin hädintuskin silmänkokoisten mummolasien sisältä putkinääöllä, kun ei sieltä laajempaakaan kulmaa saa.
Et yhtään ontuvampaa kommenttia saanut aikaiseksi? 😂
Vierailija kirjoitti:
Minäkin ihmettelen, miksei laseja osteta omien kasvonpiirteiden mukaan. Toisaalta, vaikeaa oli löytääkään siroja laseja kun kaikki ovat mallia Kekkonen.
Suomessa ei osata mitata edes oikeaa sangan pituutta missään liikkeessä (Instru jne), mutta sitten jokin SelectSpecs englannissa kysyy sitä ensimmäisenä ja sen jälkeen esittää eri kasvotyypeille sopivia kehyksiä - merkkikehyksetkin 1/10 hinnalla Suomen hintoihin verrattuna. Mutta koska meillä sosiaalitoimi maksaa silmälasit, pidetään hinnat kalliina ja osaamatonta työvoimaa liikkeissä.
Vierailija kirjoitti:
Totta, olen ihmetellyt samaa. Monilla on vielä sellaiset rumat kulmikkaat valtavan isot hökötykset jotka ei todellakaan pue ketään.
Kyllä ne ryhdikkäät kehykset kohottavat kummasti kasvonpiirteitä. Suomalaisilla silmälasien kehysbalinta menee usein pieleen mustien kehysten valitsemisen vuoksi. Mustat kehykset sopivat värinanalyysin talvi-tyypeille. Muuta tarvivat toisenlaisia värejä näyttääkseen hyviltä.
Muotien muutoksista on aina valitettu. Milloin se on farkkujen lahkeen leveys tai hameenhelman pituus ja välillä valitetaan muiden ihmisten silmälaseista. Antakaa muiden päättää itse omista tyylivalinnoistaan!
Vierailija kirjoitti:
Voimaantujalasit!
Haluan näyttää rumalta koska mä voin!
Tuulilasit nenällä vanhentaa ketä tahansa noin 20 vuodella. En ymmärrä tätä muotia, kaunis frendini näyttää yhtäkkiä vanhalta tädiltä.
Ei tarvitse olla mikään muodin orja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa ei osata mitata edes oikeaa sangan pituutta missään liikkeessä (Instru jne), mutta sitten jokin SelectSpecs englannissa kysyy sitä ensimmäisenä ja sen jälkeen esittää eri kasvotyypeille sopivia kehyksiä - merkkikehyksetkin 1/10 hinnalla Suomen hintoihin verrattuna. Mutta koska meillä sosiaalitoimi maksaa silmälasit, pidetään hinnat kalliina ja osaamatonta työvoimaa liikkeissä.
Mulla on ollut rillit 35 vuotta. Parit ensimmäiset maksoi äiti, muut oon maksanut itse tienatuilla rahoilla.
Olihan 80-luvullakin kakkulat ihan kuvaputkitelkkarin ruudun näköisiä siinä nenällä xD