Minkä ihmeen takia niin monella on valtavat rillit nykyään?
Näyttää super hoopolta, posket näkyy niiden massiiviisten ruutujen läpi ja ne valtavat kakkulat saavat nuorenkin naisen näyttämään väsyneeltä tädiltä.
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Olihan 80-luvullakin kakkulat ihan kuvaputkitelkkarin ruudun näköisiä siinä nenällä xD
Pitää paikkansa, mutta sille on syynsä miksi kuvaputkitelkkarit ovat hävinneet kodeista, siksi tämä trendi ihmetyttääkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin ihmettelen, miksei laseja osteta omien kasvonpiirteiden mukaan. Toisaalta, vaikeaa oli löytääkään siroja laseja kun kaikki ovat mallia Kekkonen.
Suomessa ei osata mitata edes oikeaa sangan pituutta missään liikkeessä (Instru jne), mutta sitten jokin SelectSpecs englannissa kysyy sitä ensimmäisenä ja sen jälkeen esittää eri kasvotyypeille sopivia kehyksiä - merkkikehyksetkin 1/10 hinnalla Suomen hintoihin verrattuna. Mutta koska meillä sosiaalitoimi maksaa silmälasit, pidetään hinnat kalliina ja osaamatonta työvoimaa liikkeissä.
Niin siis englannissahan kaikki lapset ja nuoret saa silmälasinsa ilmaiseksi. Nhs maksaa. Miksi se ei siellä nosta hintoja, jos täällä ne nostaa, että muutamat toimeentuloasiakkaat saa niihin halvimman mahdollisen maksusitoumuksen?
Suomessa yritysten moraali on täysin viskattu roskiin, muualla maailmassa on vielä muitakin arvoja kuin silkka roistomainen ahneus.
Vierailija kirjoitti:
Tuulilasit nenällä vanhentaa ketä tahansa noin 20 vuodella. En ymmärrä tätä muotia, kaunis frendini näyttää yhtäkkiä vanhalta tädiltä.
Ei tarvitse olla mikään muodin orja.
Ei. Ongelma on se, että vaikeasti on saatavilla muuta kuin se muodikas vaihtoehto.
Muoti taas trollaa. Itse ostan mieluisat normaalikokoiset rillit yksityiseltä optikolta. Eivät kulje muotikotkotusten mukana eivätkä heitä pois myymättä jääneitä pokia 👍
Vierailija kirjoitti:
Suoraan sanoen ovat helvetin rumia.
Ja se niissä on just ihanaa!
Vierailija kirjoitti:
Kun aivot on mädätettu ja jollain muoviperseisellä someinfluensserillä on jotain, niin aivokuolleet seuraajat haluavat samaa.
Mä ostin kyllä omat aurinkolasini hm:n alesta 5 euroo. Himoitsin noita siitä asti, kun näin leffassa Margot Robbien päässä. Ja se leffa kertoi siis 60-luvun lopun Kaliforniasta.
Vierailija kirjoitti:
Muoti taas trollaa. Itse ostan mieluisat normaalikokoiset rillit yksityiseltä optikolta. Eivät kulje muotikotkotusten mukana eivätkä heitä pois myymättä jääneitä pokia 👍
Minä ostin omat kehykseni optikon takahuoneesta löytyneestä edellisinä vuosina myymättä jääneiden laatikosta 20 eurolla. Sen saa esille pyytämällä. Iso Smarstore-laatikollinen löytyi viidessä minuutissa kun pyysin nähdä sen.
Ehkä ne on työlasit jotka on mukavammat suurilla linsseillä ettei tarvitse pyöritellä päätä kun katselee ruutua tai lukee papereita tms välillä. Ainakin itsellä on tuollaiset, ja sitten pienemmät normilasit.
Vierailija kirjoitti:
Suuret lasit ovat muotia. Muuta kysyttävää?
Juu, muotiapa tosiaan. Pitää se oma pärstä vaan saada huomion kohteeksi.
70-80-lukujenmuoti tullut takaisin. Muoti-ilmiöillä on tapana tulla sykleinä
Koska se, mitä et voi häivyttää, pitää korostaa.
Aivan samaa olen ihmetellyt. Ihan saatanan rumia monen naamalla. Mutta kun trendi 🤣 Olen aina sanonut, että markkinatalouden luomat trendit on idıooteille tehty. Laitetaan päälle ihan mitä tahansa naurettavan näköistä, oli se sitten vaate tai silmälasit, kunhan ne on sen hetken trendien mukaiset. Muutama vuosi takaperin samanlaista tyyliä pidettiin vielä junttina ja naurettavana, mutta yhtäkkiä sama paska onkin niin hienoa 🤣 Nuo trendithän luodaan sen takia, että kupataan vähäpäısiltä rahaa. Ihan markkinatalouden luoma juttu. Eihän niissä mitään käytännön järkeä ole.
Niin siis englannissahan kaikki lapset ja nuoret saa silmälasinsa ilmaiseksi. Nhs maksaa. Miksi se ei siellä nosta hintoja, jos täällä ne nostaa, että muutamat toimeentuloasiakkaat saa niihin halvimman mahdollisen maksusitoumuksen?