Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä voin myöntää asian, akateemisuus on tärkein saavutukseni elämässä, edes lapset eivät yllä siihen

Vierailija
13.05.2007 |

T: akateeminen

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
13.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akateemiset ihmiset ovat usein myös älykkäitä. Älykkyyden mukana tule myös muun kuin sen älykkyyden arvostaminen...

Vierailija
22/32 |
13.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono vitsi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
13.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on saavutus, että hankkii koulutuksen alalta josta tykkää. Raskautuminen taas minulle ei ole saavutus, kun olen näitä laakista raskaaksi ihmisiä.

Vierailija
24/32 |
13.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Minusta on saavutus, että hankkii koulutuksen alalta josta tykkää. Raskautuminen taas minulle ei ole saavutus, kun olen näitä laakista raskaaksi ihmisiä.

Vierailija
25/32 |
13.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa uni painaa kun ajatus ei oikein toimi sulla.

Vierailija
26/32 |
13.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama, kuin pitäisi saavutuksena pelkkää tutkintopaperien hakua yliopistolta.

Eivät ne lapset mihinkään *vips* katoa synnytyksen jälkeen, vaan he ovat olemassa ja vaativat kasvatusta ja tukea koko äidin loppuelämän ajan.

Vierailija
27/32 |
13.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kemiallinen prosessi jossa munasolu yhdistyy siittiön kanssa, tajuut sä? Joillekin kun sekin on niin helkkarin vaikeaa.

Vierailija
28/32 |
13.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakasta perhettäni tai lähiverkostoamme (molempien vanhemmat ja sisarukset on tosi läheisiä ja ihania). Olen ylpeä ja kiitollinen lapsistani ja onnellinen miehestäni ja muista läheisistäni, mutta en käsitä, millä perusteella voisin pitää heitä " suurimpana saavutuksenani" ?? Minusta ajatus on kammottava.

Saavutuksinani sen sijaan olen elämäni aikana pitänyt sellaisia asioita, joihin olen voinut erityisesti itse vaikuttaa työtä tekemällä: ällän yo-papereita, pääsemistä heti ekalla yrittämällä yliopistoon opiskelemaan unelmieni alaa, valmistumista silloin vaikeissa olosuhteissa ja hyvin arvosanoin, apurahaa jatko-opintoihin yms. Ja näistäkin osakiitos kuuluu ehdottomasti tukijoukoille ja opettajille, ilman kannustusta ja hyvää opetusta tuskin olisi tullut niin hyviä tuloksiakaan. Saavutuksena voisin pitää myös esim. tupakoinnin lopettamista (jos polttaisin) tai muuta elämäntapamuutosta, joka vaatisi ponnistelua.

Perhe on minulle tärkeintä maailmassa, paljon tärkeämpää kuin mikään menestys millään muualla elämänsaralla. Silti en osaa enkä edes halua nähdä sitä omana saavutuksenani - se on ennemminkin suuri lahja, josta olen kiitollinen. Joka päivä.

Vierailija
29/32 |
13.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, sinä puhut pelkästä raskaudesta. Ja minä kysyin, että siihenkö se " lapset" sitten loppuu noin kokonaisuutena.

Tsiisus... eiköhän lopeteta jankkaus tähän.

Vierailija
30/32 |
13.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei kaikille. Vain meille joidenka lapset ovat äärettömän söpöjä, hurmaavia ja nokkelia. Sitä ei voi kaikki saada!

Vierailija
31/32 |
13.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Xandris:

No niin, sinä puhut pelkästä raskaudesta. Ja minä kysyin, että siihenkö se " lapset" sitten loppuu noin kokonaisuutena.

Tsiisus... eiköhän lopeteta jankkaus tähän.

Vierailija
32/32 |
13.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ainakin on paras asia mikä minulle tässä elämässä on tapahtunut !!!!! Kaikkista muista asioista voisin luopuakkin, mutta en lapsistani.

Vierailija:

saaminen ole mikään saavutus, minkä eteen pitäisi ponnistella (okei, paitsi lapsettomuudesta kärsivien). Myönnän, että mielestäni on tosi säälittävää, jos joku sanoo, että tärkein saavutus on lapset. Silloin on tainnut todelliset saavutukset jäädä haaveeksi. Okei, jos lapset ovat 30-vuotiaita tohtoreita voi sanoa, että on saavuttanut jotain kasvatusmielessä, mutta jos on vielä 3 alle kouluikäistä, joiden menestyksestä ei voi vielä sanoa mitään, niin ei äiti ole vielä saavuttanut mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän