Kuka käyttää lesbo kellosepän palveluita?
Kommentit (13)
Joku joka kysyy huollon hintaa eikä kellosepän seksuaalista suuntautumista. Eli minä.
Mitä merkkejä hän huoltaa? Minulla on Omega.
Mistä sen kellosepän sukupuolisen suuntautumisen edes tietäisi ja miten se vaikuttaisi ammattitaitoon?
Jos tekee hyvää työtä eikä veloita liikaa, niin esim mä.
Vaikka minulla on oma selvä kantani näihin suuntautumisasioihin, niin jos tarvitsen kelloseppää, olen kiinnostunut vain siitä, osaako se kelloseppä sen työnsä ja mitä se työ tulee maksamaan.
Keräilen rannekelloja ja tiedän kelloseppien ammattitaidon. Se riittää minulle.
Vierailija kirjoitti:
Mistä sen kellosepän sukupuolisen suuntautumisen edes tietäisi ja miten se vaikuttaisi ammattitaitoon?
Heillä on aina kissoja. Siitä tietää.
Kiitos, kun mainostit tätä yritystä. Sai näkyvyyttä ja uusia asiakkaita.
Itse käytän vain lesbojen liikkeitä ja niitä yrityksiä, joissa on lesbomyyjä. T:heteronainen
Ei kyllä kenenkään suuntautumiset kiinnosta, kunhan osaavat hommansa ja hinta on kohdallaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heillä on aina kissoja. Siitä tietää.
Laitatko linkin tutkimukseen jossa tuo todetaan.
Yritän vielä keksiä miten seksuaalinen suuntautuminen vaikuttaa kellosepän työhön, voitko kertoa hieman?
Vierailija kirjoitti:
En omista mekaasisija kelloja
mekaasisija?
Pohdin että mainittaisiinko nettisivuilla olevassa kellosepän profiilissa suuntautuminen, mutta ei siellä muusta rakkaudesta puhuttu kuin kelloista.
https://www.kayntivara.fi/