Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pidätkö transnaista naisena?

Vierailija
21.05.2026 |

Vastaa gallupiin ja perustele.

Pidätkö transnaista naisena?

Vaihtoehdot

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän transnaista naista näyttelevänä miehenä.

Vierailija
2/51 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä naisena, koska hän ei ole nainen. Naisten vaatteet, meikki tai silikonit eivät tee ketään naiseksi. Hormoneilla saa hieman naismaisia piirteitä, mutta naiseushan loppuu niidenkin osalta siihen kun lääkitys lopetetaan. Transnaisella ei myöskään ole yhtään naisen kokemusta, koska hän ei ole lapsena ollut tyttö, hänellä ei ole ollut naisen teini-ikää jne. Hänellä on ollut vain oma kokemus siitä, että hän on nainen. Sillä ei ole mitään tekemistä tyttönä tai naisena olemisen kanssa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pidä naisena, koska hän ei ole nainen. Naisten vaatteet, meikki tai silikonit eivät tee ketään naiseksi. Hormoneilla saa hieman naismaisia piirteitä, mutta naiseushan loppuu niidenkin osalta siihen kun lääkitys lopetetaan. Transnaisella ei myöskään ole yhtään naisen kokemusta, koska hän ei ole lapsena ollut tyttö, hänellä ei ole ollut naisen teini-ikää jne. Hänellä on ollut vain oma kokemus siitä, että hän on nainen. Sillä ei ole mitään tekemistä tyttönä tai naisena olemisen kanssa. 

Tämä. Naiseus tai mieheys ei ole mikään rooli joka otetaan päähänpistona kun iskee halu "identifioitua" joksikin. Se on elämänmittainen kokemus joka alkaa syntymästä.

Vierailija
4/51 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

He eivät ole kokemukseni mukaan ihan perusnaisia vaan vetävät hieman yli joten lasken sen fetissiksi.

Vierailija
5/51 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Olisi mielenkiintoista tietää miten te jotka pidätte häntä naisena perustelette sen. Naiseushan ei ole mikään näytelty rooli, vaan siihen liittyy myös biologiset lainalaisuudet kuten naisen sukupuolielimet, hormonitoiminta jne. 

Vierailija
6/51 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeastaan tiedä, että miksi ihmeessä tuon asian pitäisi millään tavoin kutittaa minun persettäni? Ihan yhdentekevä asia tuo on.

Vierailija
7/51 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

He eivät ole kokemukseni mukaan ihan perusnaisia vaan vetävät hieman yli joten lasken sen fetissiksi.

Onhan sellaisiakin, jotka eivät vedä yli, joten ovatko he mielestäsi naisia? Minusta ei, koska se ei ole mahdollista. Ei biologista sukupuolta voi muuttaa.

Vierailija
8/51 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama transmiehissäkin. Kun saadaan hormonit vedetään ihan överiksi, partaa pitää olla, laihdutetaan itsensä ihan naruksi että kaikki se vähä lihas mitä on näkyisi ja sitten sitä epätoivoisesti pumpataan salilla. Koska miehellähän on parta ja mies on lihaksikas. Näillä transääliöillä on kaikkein kapein näkemys siitä minkälainen minkäkin sukupuolen edustaja voi olla, seksiaakkosaktivisteilla yleensäkin.

Vierailija
9/51 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oikeastaan tiedä, että miksi ihmeessä tuon asian pitäisi millään tavoin kutittaa minun persettäni? Ihan yhdentekevä asia tuo on.

Minulle ei ole yhdentekevää keitä lapset joutuvat kohtaamaan yleisissä vessoissa, uimahalleissa jne.

Vierailija
10/51 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Olisi mielenkiintoista tietää miten te jotka pidätte häntä naisena perustelette sen. Naiseushan ei ole mikään näytelty rooli, vaan siihen liittyy myös biologiset lainalaisuudet kuten naisen sukupuolielimet, hormonitoiminta jne. 

Jos määrität itse reunaehdot naiseudelle jota transnainen ei voi täyttää, et ole oikeasti kiinnostunut perusteluista. Olet päättänyt jo, mitä mieltä olet.

Vierailija
11/51 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Transnainen ei ole nainen. Ei, vaikka suorittaisi itselleen minkälaiset operaatiot ja hormoonihoidot. Transnainen on mies, joka larppaa naista, useimmilla taustalla mielenterveysongelmat, sekä oma negatiivinen kokemus naisista, joka aiheuttaa vihaa naisia kohtaan sekä halua aiheuttaa naisille kaikkea mahdollista negatiivista. 

Vierailija
12/51 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen kiinnittänyt asiaan huomiota siksi, koska he korostavat asiaa valtavan paljon ja vaativat muilta, että heitä pidetään naisina. Siis se että tunnustaisi heidän olevan oikeutettuja olemaan mitä ovat, transnaisia, heitä pitäisi ajatella naisina. En ainakaan itse pysty siihen. Koska heillä ei ole mitään mikä liittyy naisiin, ei yhtään mitään. Heillä on tunne kuulumisesta naissukupuoleen, mutta se on eri asia kuin olla nainen.

Vierailija
13/51 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle ei ole yhdentekevää keitä lapset joutuvat kohtaamaan yleisissä vessoissa, uimahalleissa jne.

No kumpaan yleiseen vessaan transnaisen pitää mennä, siihen jossa poikasi käy vai siihen jossa käy tyttäresi?

Vierailija
14/51 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos määrität itse reunaehdot naiseudelle jota transnainen ei voi täyttää, et ole oikeasti kiinnostunut perusteluista. Olet päättänyt jo, mitä mieltä olet.

Eli kyse on siitä, että haluat naisen määritelmän olevan jotain muuta kuin se on. 

Vierailija
15/51 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli kyse on siitä, että haluat naisen määritelmän olevan jotain muuta kuin se on. 

No, sukuelinkirurgialla ja hormoneilla nuo mainitsemasi asiat saa fiksattua, eikö se sitten ole ihan selvä homma?

Vierailija
16/51 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitkä reunaehdot täyttämällä mieheksi syntynyt henkilö olisi nainen, vieläpä niin että muut olisivat velvoitettuja kohtaamaan hänet täytenä naisena? Eihän siinä ole muuta mahdollisuutta kuin takertua niihin kulttuurisiin stereotyyppeihin ja normeihin, joista feminismi on pyristellyt eroon viimeiset sata vuotta.

Vierailija
17/51 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on mies ja nainen on nainen, vaikka kuinka leikeltäisiin. Transolioihin annostellaan erilaisia hormoneja sekä muita aineita lopun ikänsä, valheulkomuodon ylläpitämiseksi.

Vierailija
18/51 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitkä reunaehdot täyttämällä mieheksi syntynyt henkilö olisi nainen, vieläpä niin että muut olisivat velvoitettuja kohtaamaan hänet täytenä naisena? Eihän siinä ole muuta mahdollisuutta kuin takertua niihin kulttuurisiin stereotyyppeihin ja normeihin, joista feminismi on pyristellyt eroon viimeiset sata vuotta.

Minusta tuntuu ettet ihan hirveästi kohtaa transnaisia, koska tuskin haluavat olla kanssasi tekemisissä.

Vierailija
19/51 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kumpaan yleiseen vessaan transnaisen pitää mennä, siihen jossa poikasi käy vai siihen jossa käy tyttäresi?

Transit asioivat: 

a) biosukupuolensa mukaisissa tiloissa (vessat, pukkarit ja pesutilat)

b) invavessassa

c) unisex-tilassa

Vierailija
20/51 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on se joka putkahtaa vaginan kera maailmaan.

Mies on se joka putkahtaa peniksen kera maailmaan.

Joo välillä sieltä putkahtaa maailmaan niitäkin joilla kehon tilanne on vähän epämääräisempi. Nämä ovat kehityshäiriöitä, eivät uusia sukupuolia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yhdeksän