Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

DI-miehen näkökulma - rehellistä puhetta parisuhteesta

Vierailija
21.05.2026 |

Olen kolmekymppinen mies, diplomi-insinööri. Ei lapsia, hyvä työ, omistusasunto, treenaan pari kertaa viikossa, ei velkoja. Komeaksikin kehuttu. Tämän palstan perusteella voisin luulla, että tällaiselle miehelle olisi kysyntää. Mutta en ole enää kiinnostunut tapaamaan ns. "vahvoja naisia", joilla on valmis elämä, lapset, entinen mies ja kolme stressiä taustalla.

Olen huomannut, että näissä tilanteissa olen aina vain resurssi. Mukava, kiltti ja "tasapainoinen" mies, jonka tehtävänä on täyttää sitä reikää, joka elämässä jäi, kun se varsinainen amismies rakkaus lähti menemään. Ei kiitos.

En ole tukihenkilö. En tarvitse mitään bonuslapsia. En halua tulla verratuksi siihen entiseen mieheen tai kuulla, miten hyvin nainen pärjää yksin, mutta "ois silti kiva että joku välillä vie roskat".

En ole katkera. En vihaa naisia. Mutta en aio myöskään tyytyä siihen, että oma elämäni pitää rakentaa jonkun muun vanhoista paloista.

Jos se tekee musta itsekeskeisen tai pinnallisen, olkoon niin. Naiset kuolaa perään kun oon DI. Mutta mieluummin oleb yksin kuin väkisin osana jonkun toisen elämän jatko-osaa.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

DI-Ap jatkaa...

Kävin kahvilla erään naisen kanssa viime vuonna. Eronnut, kaksi lasta, sanoi heti ettei hae isäpuolta mutta sitten heti perään kertoi, että lapset ovat hänen ykkösprioriteettinsa, että iltaisin hän ei jaksa enää mitään ylimääräistä, ja että viikonloput menevät harrastuskuskauksissa.

Kahvin aikana hän mainitsi kolme kertaa, että hänen exänsä oli sellainen "jännittävä ja spontaani seikkailijasielu", joka ei kantanut mitään vastuuta mistään. Minä taas kuulemma vaikutin "turvalliselta ja tunnolliselta, juuri sellaiselta mieheltä mitä hän nyt oli alkanut etsimään. Ei tainnut itse tajuta, miten paljon siinä oli jo latausta.

Koko keskustelusta jäi fiilis, että paikka on auki, mutta ei suhteelle, vaan kodin miehiselle komponentille. Joku joka jaksaa, maksaa ja kuuntelee, ja tyytyy pariin lahnaseksikertaan kuukaudessa.

Tässä iässä tajuaa jo yhden jutun: jos nainen toistelee, että en kaipaa uutta miestä mutta olisi kiva kun joskus joku kysyy mitä mulle kuuluu, se tarkoittaa että sinua käytetään hyväksi, ei arvosteta.

Niinpä kiitin kahvista ja lähdin. En laittanut enää viestiä. Sekin on tapa sanoa: ei jatkoon.

Vierailija
2/13 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et ottanut/saanut teekkarityttöä opiskeluaikana?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaista naista etsit ? Jos nainen on kolmikymppisenä neitsyt niin tuskin se ainakaan vireästä seksielämästä on kiinnostunut jatkossakaan.

Vierailija
4/13 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmekymppisissä naisissa on paljon vielä lapsettomia, eivätkö he kiinnosta sinua? Vai toisin päin, sinä et kiinnosta heitä?

Vierailija
5/13 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teekkarityttöjä on pääaineesta riippuen 10-30%, muutamaan poikkeusta lukuunottamatta. 

Ne oli ne yhteiset bileet hoitsujen kanssa, joissa olis pitänyt tehdä vaikutus?

Vierailija
6/13 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Sun ydinviesti on: En saa pillua. Antakaa pillua.

Vierailija
7/13 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti treffimarkkinat ovat täynnä naisia, jotka ovat oppineet että mitä huonommin miestä kohtelee sitä enemmän siitä saa taputuksia naispuolisilta miesvihaaja kavereiltaan. Sitten he tulevat sillä asenteella kertomaan että eivät tarvitse miestä, mutta olisi kiva jos mies tekisi kaikkea hyvää, näkisi paljon vaivaa naisen eteen ja kaikkea.

Näitä naisia ei pidä harkita sekuntiakaan. Heidän roolinsa on olla yksin tai pelkkä reikä kunnes ehkä, mahdollisesti joku päivä lamppu syttyy päässä ja ymmärtävät missä meni vikaan.

Vierailija
8/13 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteessa kumpikin on toiselle hyväntekijä eli resurssi. Se, että sulle ei vastavuoroisuus passaa vaan haluaisit että sua paapotaan ja vaihdetaan vaippa ja pannaan pyllyyn talkkia, kertoo, että sinusta on syytä pysyä ihan helvetin kaukana.

Mikään Di sinä et ole vaan incel-pauli, joka sepittää ja ulisee kuntoutusrahalla aamusta iltaan kokopäivähommikseen.

Vierailija
9/13 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parisuhteessa kumpikin on toiselle hyväntekijä eli resurssi. Se, että sulle ei vastavuoroisuus passaa vaan haluaisit että sua paapotaan ja vaihdetaan vaippa ja pannaan pyllyyn talkkia, kertoo, että sinusta on syytä pysyä ihan helvetin kaukana.

Mikään Di sinä et ole vaan incel-pauli, joka sepittää ja ulisee kuntoutusrahalla aamusta iltaan kokopäivähommikseen.

Olet ruma läski

Vierailija
10/13 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0/5

Sun ydinviesti on: En saa pillua. Antakaa pillua.

Kukaa ei halua sinulta, koska olet kuvottava ja sun toosa haiseekin siltä.

Vierailija
11/13 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

DI-Ap jatkaa...

Kävin kahvilla erään naisen kanssa viime vuonna. Eronnut, kaksi lasta, sanoi heti ettei hae isäpuolta mutta sitten heti perään kertoi, että lapset ovat hänen ykkösprioriteettinsa, että iltaisin hän ei jaksa enää mitään ylimääräistä, ja että viikonloput menevät harrastuskuskauksissa.

Kahvin aikana hän mainitsi kolme kertaa, että hänen exänsä oli sellainen "jännittävä ja spontaani seikkailijasielu", joka ei kantanut mitään vastuuta mistään. Minä taas kuulemma vaikutin "turvalliselta ja tunnolliselta, juuri sellaiselta mieheltä mitä hän nyt oli alkanut etsimään. Ei tainnut itse tajuta, miten paljon siinä oli jo latausta.

Koko keskustelusta jäi fiilis, että paikka on auki, mutta ei suhteelle, vaan kodin miehiselle komponentille. Joku joka jaksaa, maksaa ja kuuntelee, ja tyytyy pariin lahnaseksikertaan kuukaudessa.

Tässä iässä tajuaa jo yhden jutun: jos nainen toistelee, että en kaipaa uutta miestä mutta olisi kiva kun joskus joku kysyy mitä mulle kuuluu, se tarkoittaa että sinua käytetään hyväksi, ei arvosteta.

Niinpä kiitin kahvista ja lähdin. En laittanut enää viestiä. Sekin on tapa sanoa: ei jatkoon.

Teit oikein.

Vierailija
12/13 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teekkarityttöjä on pääaineesta riippuen 10-30%, muutamaan poikkeusta lukuunottamatta. 

Ne oli ne yhteiset bileet hoitsujen kanssa, joissa olis pitänyt tehdä vaikutus?

Aika usein teekkareilla on bileitä muiden yliopisto-opiskelijoiden kanssa. Sieltä voi löytyä tulevaa lääkäriä, jurista, kemistiä, kauppatieteiden maisteria tms. Toki parhaimmat teekkaripojat vie ne vapaat teekkaritytöt jo fuksivuonna. Kaikille ei toki tyttöjä riitä ja sitten on haravoitava sitä sopivaa siitä tarjonnasta mitä kulloinkin on. Omasta mielestäni myös hoitsut ovat ihan sopivia teille DI-miehille.

Vierailija
13/13 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi