Eronnut Päivi rakastui gambialaiseen mieheen – paljastaa suhteesta nyt sen, mitä moni ei suostu sulattamaan
Eronnut Päivi rakastui gambialaiseen mieheen – paljastaa suhteesta nyt sen, mitä moni ei suostu sulattamaan
Päivi rakastaa gambialaista miestä ja saa sen takia osakseen selittämätöntä vihaa. Päivi itse sanoo, että nykyinen suhde on onnellisempi ja aivan erilainen kuin aiemmat. Hän kertoo jutussa oman näkemyksensä siitä, miksi afrikkalaismiehen ja suomalaisnaisen rakkaus suututtaa niin monia. – Muita syitä en keksi.
Kuuntele juttu
Edith Kaura
18:00
”Mitä tuollainen tumma ja vaalea tekevät yhdessä?”
Humalainen mies hoippui uudenvuodenaattona pariskunnan väliin ja ilmaisi mielipiteen, jota kukaan ei ollut kysynyt.
Se heitto on vain pisara valtameressä. Pari on kuullut paljon pahempaakin sen reilun viiden vuoden aikana, mitä he ovat olleet yhdessä.
Päivi Darboen mielestä pariin kohdistuvat vihakommentit paljastavat Suomesta ruman puolen.
https://www.is.fi/hyvaolo/art-2000012010328.html
Kommentit (285)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näitä akkojahan suomessa riittää. Koko elämä ja identiteetti pyörii sen ympärillä että on suhteessa ulkkari miehen kanssa. Ylistävät näitä miehiään kokoajan, samalla haukkuen suomalaisia miehiä. Ja sopivasti voi uhriuita ilkeistä rasisti persujunteista.
Kun on deittaillut näitä suomiurhoja niin järkevälle naiselle ei jää muuta mahdollisuutta kuin suunnata katse ulkomaile. Kaljarahat niitä kiinnosti, ei mikään muu.
Tässä tapauksessa urhon elämä kehitysmaassa vaihdettiin ylläpitoon ja elämään hyvinvointivaltiossa. Eräänlaiset kaljarahat kai nekin.
Noloa tuollaisen kehitysmaalaisen kanssa olla parisuhteessa. Mokkamies ei varmaan edes osaa lukea tai kirjoittaa. On vain pannut lihavia turisteja koko elämänsä.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset ovat metsäläisiä joita pelottaa kaikki erilainen ja pelon vallassa hyökätään kun ei muutakaan osata. Koulut ovat menneet alaspäin ja vihapuhe ylöspäin. Nämä haukkujat ja nimittelijät onat pohjasakkaa.
Hassua kyllä, Suomi ei pääse lähellekään kärkeä rasismissa tai ksenofobiassa. Päin vastoin.
Vierailija kirjoitti:
Nyt on pakko sanoa näiden älyttömien juttujen jälkeen, että hävettää olla suomalainen.
Minä olen ylpeä suomalaisuudestani, mutta hävettää nämä suomalaiset naiset.
Koti-isä ilman lapsia.