Suomen Ensitreffit Alttarilla -parin mies tuomittu pahoinpitelyistä
Kommentit (44)
No eihän se ollu muuta kun arvaus😂 niinku kaikilla muillakin täällä
Tolla äijällä on mennyt vissiin kamppailuharrastus ja tosielämä jatkuvasti sekaisin? Koko ajan ottamassa vaimosta kuristusotetta. Olisi kiva tietää kuka on noin idiootti.
Voisiko kyseessä olla 8 tuotantokauden pari? Hehän saivat lapsen yhdessä.
Jos on tämä toisen kauden pari, niin miehellä näkyy tuoreemmissa kuvissa sormus nimettömässä. Hyvin kelpaa naisille.
Vierailija kirjoitti:
Jos on tämä toisen kauden pari, niin miehellä näkyy tuoreemmissa kuvissa sormus nimettömässä. Hyvin kelpaa naisille.
Melko pitkää kelpasi tälle ex vaimollekin teoista huolimatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on tämä toisen kauden pari, niin miehellä näkyy tuoreemmissa kuvissa sormus nimettömässä. Hyvin kelpaa naisille.
Melko pitkää kelpasi tälle ex vaimollekin teoista huolimatta.
No niinpä. Aika tyhmä akka kun ei heti eronnut tuosta miehestä.
Vierailija kirjoitti:
Tämän jutun lähteenä olleet käräjäoikeuden asiakirjat paljastavat miehen väittäneen, että nainen on häntä huonompi. Nainen kertoi oikeudelle, että fyysinen väkivalta alkoi tönimisenä ja mies kävi häneen käsiksi useasti. Välillä mies väänsi kädestä, otti kuristusotteen ja löi naisen päätä. Kaikista teoista ei nostettu syytettä.
Hyi helkkari mikä sika!
Lähes kaikki miehet ovat näitä sikoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on tämä toisen kauden pari, niin miehellä näkyy tuoreemmissa kuvissa sormus nimettömässä. Hyvin kelpaa naisille.
Melko pitkää kelpasi tälle ex vaimollekin teoista huolimatta.
No niinpä. Aika tyhmä akka kun ei heti eronnut tuosta miehestä.
Jos ilmoitat erosta on iso riski että delaat!
Vierailija kirjoitti:
Ainakin toisen tuotantokauden Antti harrastaa brasilialaista jujutsua.. Olivat pitkään yhdessä, kunnes erosivat.
Onko 4 vuotta pitkä aika?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin toisen tuotantokauden Antti harrastaa brasilialaista jujutsua.. Olivat pitkään yhdessä, kunnes erosivat.
Onko 4 vuotta pitkä aika?
Tätä paria minäkin epäilen. Ainakin tuosta miehestä tuli itselle hieman heikkoegoiset vibat, ja vaikutelma jostain arvaamattomuudesta.
Nais assiantuntijat valitsi naiselle komean jännämiehen. Eivät voineet edes ajatella että tavallinen kiltti mies olisi parempi kumppani. Komea pitää olla koska nais asiantuntijat tietää että naiset haluaa jännitystä elämää joten jännämies piti valita naisen mieheksi.
Uusi tositv-formaatti syntynyt: eka psyko alttarilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin toisen tuotantokauden Antti harrastaa brasilialaista jujutsua.. Olivat pitkään yhdessä, kunnes erosivat.
Heistä kuitenkin uutisoitiin, että nimenomaan Antti haki eroa. Ja olivat yhdessä pitkään, saivat lapsenkin... Se ei tietenkään kerro mitään, mutten tiedä sopiiko ihan tämän jutun kuvaukseen.
Viimeinen v…uilu ja vallan osoitus, MINÄ haen eroa..
Vierailija kirjoitti:
No se nimi nyt tänne!
Toisessa ketjussa tämä on käyty läpi. Anttiin ja Sariin se pohdinta päättyi.
Vierailija kirjoitti:
Jos on tämä toisen kauden pari, niin miehellä näkyy tuoreemmissa kuvissa sormus nimettömässä. Hyvin kelpaa naisille.
Siis Antilla? Missä kuvissa?
Ensimmäinen tuomioon johtanut teko tapahtui parin yhteisessä keittiössä. Mies kimpaantui, kun astianpesukoneesta oli roiskunut vettä hänen päälleen. Väsynyt uhri oli tokaissut miehelle, että tämä voisi joskus siivota jotain. Silloin mies otti vaimoaan kurkusta kiinni, työnsi hänet toisen huoneen vessaan ja sylkäisi päälle.