Ensitreffit alttarilla -sulho pahoinpidellyt vaimoaan
Kommentit (407)
Aika hurjalta kuulostaa tuo iltiksen juttu. Ihan systemaattista pahoinpitelyä. Ei ole kyse ihan mistään pikkuhermostumisesta tai tönimisestä. Nyrkillä päähän ja sitä rataa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistaako kukaan tarkemmin Antin omaa perhetaustaa? Minulla on hämärä muistikuva, että hänellä olisi ollut jotenkin rikkonainen lapsuus. Kasvoiko hän vailla toista vanhempaa tms.?
Olin lukevinani, että hänellä on ollut hyvä lapsuus maaseudulla.
Omien muistikuvieni mukaan jotain vaikeutta hänellä oli taustalla. Harmi, kun ei löydy vanhoja artikkeleita paljoa. Olisi kiva tietää miten tällaisen mielipuolen voisi tunnistaa nopeasti ja skipata saman tien.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poika on nyt 10-vuotias, aika inhottavaa varmaan hänelle, kun perhehelvetti repostellaan kaikkien tietoon. Onkohan isänsä kanssa edelleen tekemisissä.
Miltä tuntuis olla tän tyypin haastateltavana?
https://www.linkedin.com/pulse/n%C3%A4in-palkkaat-huipputyypin-esimiesr…
"Asiat joihin poikkeuksetta kiinnitän huomiota läpi keskustelun ovat: Rakentava käyttäytyminen (destruktiivisuuden havainnot), vuorovaikutus (moraali ja eettiset normit) sekä kyky kuunnella ja olla rohkea."
Hartolan markkinoilla lelut vaihtoivat omistajaa ja letut upposivat suihin (hae netistä)
"Joulukuusta 2020, jolloin poikani aloitti säännöllisen treenaamisen, tähän hetkeen, hän sai tänään treenien päätteeksi lajin omaiseen tapaan yllätyksenä ensimmäisen värivyönsä." (julkaistu 2v sitten)
Harrastukset kulkee suvussa.
Jos pidettäisiin ne perheenjäsenet, etenkin alaikäiset, poissa keskustelusta. On varmasti muutenkin aika kova paikka lukea tällaisia juttuja omasta isästään.
”Eniten pelottaa, että mitä toinen ajattelee minusta. Kelpaankohan minä sellaisena mitä olen? Uusi aika -ilmaisun avausjaksossa lanseerannut Antti murehtii.” Lainaus vuodelta 2015. Huono itsetunto siis!
Tulee jotenkin olemukseltaan mieleen tuosta se ullanlinnan mattotappaja psyckiatri....
Mitähän tuo Jäppinen ajattelee nyt, kun perhehelvetti on tullut julkisuuteen? Sosiaalinen rangaistus voi olla iso.Ja onko uusi emäntä kierroksessa? Onko muuten yhdeksän kuukauden ehdollinen kova rangaistus? Ainakin rikosrekisterissä näkyy ehdolliset rangaistukset, kai?
Ruskeala nimi sopii Antille kuin nyrkki silmään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä se Sari ja Antti?
MIKSI MODE EI VIELÄKÄÄN POISTA TÄTÄ KUNNIANLOUKKAUSKETJUA???!!!!
ILMOITETTU JO MONTA KERTAA!!!???
HALOO!!!?????
Missä näet kunnianloukkausta? Ei ole väitetty mitään.
Olis kiva tietää edes, kenen kunniaa tässä on loukattu ;)
Huojuva talo. Siinä onneksi uusi liitto oli onnellinen. Kaikille ei käy yhtä hyvin. Voi jäädä aikamoiset traumat tuollaisesta liitosta.
Vierailija kirjoitti:
Mitähän tuo Jäppinen ajattelee nyt, kun perhehelvetti on tullut julkisuuteen? Sosiaalinen rangaistus voi olla iso.Ja onko uusi emäntä kierroksessa? Onko muuten yhdeksän kuukauden ehdollinen kova rangaistus? Ainakin rikosrekisterissä näkyy ehdolliset rangaistukset, kai?
Näkyy, joten se rajaa jonkin verran työpaikkoja. Tuossa asemassa lähinnä sellaiset, joihin vaaditaan turvallisuusselvitys.
Vierailija kirjoitti:
”Eniten pelottaa, että mitä toinen ajattelee minusta. Kelpaankohan minä sellaisena mitä olen? Uusi aika -ilmaisun avausjaksossa lanseerannut Antti murehtii.” Lainaus vuodelta 2015. Huono itsetunto siis!
Teoriani on seuraava. Seuraa pitkä sepustus. Sarihan oli ohjelmassa aika jämptin ja tarkan oloinen. Esiintyi aina hyvin siistin ja huolitellun oloisena. On kirjannut jopa nuo karmivat väkivallan teotkin ylös (dokumentointia varten). Antti on jo ensimmäisessä jaksossa lausunut ääneen riittämättömyyden tunteitaan. Uskon, että Antti on kokenut, ettei riitä Sarille ja silloin on miehellä pimahtanut. Koettu torjunta on sumentanut pään. Normaali ihminen ei ryhdy väkivaltaan, kun kokee torjuntaa, joten jotain pimeää on hänen persoonallisuudessaan kaiken kaikkiaan. Ehkä viileä ja rauhallinen olemus olikin varoitusmerkki. Varokaa naiset miehiä, joilla on huono itsetunto.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti saa bjj-seurastaan kenkää, todella ala-arvoista toimintaa kamppailijalta. Suomi on pieni maa ja noihin ympyröihin ei ole enää mitään asiaa.
Eiköhän lennä noista piireistä niskaperseotteella pihalle.
Aikanani kun BJJ:tä harrastelin, niin jo peruskurssilla teroitettiin että tatamin ulkopuolella ei sitten näitä oppeja käytetä kuin vain ja ainoastaan välttämättömään itsepuolustukseen. Kyllä hyvät kamppailulajiseurat on näissä asioissa tarkkoja, he kyllä pitävät lajinsa ja seuransa maineesta kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teoriani on seuraava. Seuraa pitkä sepustus. Sarihan oli ohjelmassa aika jämptin ja tarkan oloinen. Esiintyi aina hyvin siistin ja huolitellun oloisena. On kirjannut jopa nuo karmivat väkivallan teotkin ylös (dokumentointia varten). Antti on jo ensimmäisessä jaksossa lausunut ääneen riittämättömyyden tunteitaan. Uskon, että Antti on kokenut, ettei riitä Sarille ja silloin on miehellä pimahtanut. Koettu torjunta on sumentanut pään. Normaali ihminen ei ryhdy väkivaltaan, kun kokee torjuntaa, joten jotain pimeää on hänen persoonallisuudessaan kaiken kaikkiaan. Ehkä viileä ja rauhallinen olemus olikin varoitusmerkki. Varokaa naiset miehiä, joilla on huono itsetunto.
Lisäyksenä vielä tämä: kun päästään sairas mies ei yllä vaimonsa tasolle, niin silloin hän yrittää alentaa vaimon arvoa. Tuollainen on näkynyt varmasti henkisenä väkivaltana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä se Sari ja Antti?
MIKSI MODE EI VIELÄKÄÄN POISTA TÄTÄ KUNNIANLOUKKAUSKETJUA???!!!!
ILMOITETTU JO MONTA KERTAA!!!???
HALOO!!!?????
Missä näet kunnianloukkausta? Ei ole väitetty mitään.
Olis kiva tietää edes, kenen kunniaa tässä on loukattu ;)
Jos jotain laittaa nettiin, antaa haastattelun tai ottaa kuvia itsestään julkaistavaksi, niin se on siellä kaikkien käytössä. Tämän valinnan tekee jokainen itse, haluaako julkaista ja mitä antaa nettiin itsestään.
Paitsi tietenkin lapsi, joka on riippuvainen vanhempansa päätöksistä.
Näitä rajumpaa väkivaltaa käyttäviä miehiä ei luultavasti ole useita satoja tuhansia, mutta väkivaltaisia eri ikäisiä poikia ja miehiä on paljon. Määrä luultavasti lisääntyy vaan. Minulla ei ole mitään intressiä alkaa näitä tukemaan tai auttamaan väkivallattomaan elämään. Siinä on pian vaan
oma silmä mustana jatkuvasti.
Riskejä voi välttää. Tietyt ammatit ja taustat nyt ainakin. Ihan oman isän väkivaltaisuudesta alkaen. Farmissa Jucci selitti kuinka lapset jääneet hankkimatta, kun ajatellut aina vain naisen etua. Itse sekoili ja epäili törkeästi itseään selvästi fiksumpaa naista. Isää pakenivat ja piiloutuivat Suomeen. Niinpä niin.
Jucci ollut jo hyvin kauan sitten ylimielisen tai itsekeskeisen maineessa. Saanut varmasti ulkonäöllä huomiota. Ehkä oppinut jotain iän karttuessa.
Vierailija kirjoitti:
Jucci ollut jo hyvin kauan sitten ylimielisen tai itsekeskeisen maineessa. Saanut varmasti ulkonäöllä huomiota. Ehkä oppinut jotain iän karttuessa.
Miten tämä henkilö liittyy ketjun aiheeseen? Ihan täyttä soopaa. Viette uskottavuudeen vakavalta asialta, kun liitätte keskusteluun täysin siihen kuulumattomia henkilöitä.
Vuosien päästä voi ajatella, että tuomio on unohdettu. Kuka sitten onkin, se on vastuuhenkilöistä työssä ja harrastuksissa kiinni, onko vuosia vanhalla tuomiolla merkitystä.
Se on kuitenkin rajallinen määrä ihmisiä, jotka lukee nettikeskusteluja. Eikä kaikki usko niitä, vaikka lukisi. Uutisissa ei mainittu nimeä, joten sen puoleen voi olla, että pääsee kuin koira veräjästä.
"Joulukuusta 2020, jolloin poikani aloitti säännöllisen treenaamisen, tähän hetkeen, hän sai tänään treenien päätteeksi lajin omaiseen tapaan yllätyksenä ensimmäisen värivyönsä." (julkaistu 2v sitten)
Harrastukset kulkee suvussa.