Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Deittimies kääntyi kannoillaan: Sorry, liikaa tatskoja ja läväri, ei sytytä, hyvää jatkoa! Loukkaantuisitko?

Vierailija
20.05.2026 |

Kiinnostaa miten reakoisit

Kommentit (136)

Vierailija
121/136 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoinnit ja lävistykset pitää idiootti-miehet loitolla. Ja ne hyvät miehet jotka arvostaa, löytyy helpommin!

Terkkuja vaan kaikille tatskoista ja lävistyksistä tykkääville! 

Vierailija
122/136 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillain miehillä on lapsellisia harhakäsityksiä siitä, että naiset olisivat loputtoman kiinnostuneita heidän mielipiteistään. Pikkupoikana ehkä tottuivat siihen, että äiti aina kysyi lapsen mielipidettä joka asiaan, mutta nyt aikuisena olisi hyvä totutella sellaiseen maailmaan, jossa muu maailma ei oikeastaan ole yhtään kiinnostunut siitä, mitä mies ajattelee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/136 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä! Meneekö jengi jo hieman liian matalalla kynnyksellä treffeillle 🤔 Siis mä en voisi kuvitellakaan että en tuntisi sitä kenen kaa meen treffeille jo sen verran hyvin että noin olisi vaarana käydä. Kyllä, olen käynyt treffeillä muutaman viikon sisällä ihan tuiki tuntemattoman kanssa mutta sitä ennen ollaan tutustuttu hyvin. Siinä ajassa saa jo aika hyvin jonkinlaisen käsityksen toisen köytöstavoista. N34

Vierailija
124/136 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi salaat tatskat kuvissa??

Vierailija
125/136 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauraisin vaan. Mitäpä muuta sitä vois tehdä? 

Vierailija
126/136 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tatuoinnit ja lävistykset pitää idiootti-miehet loitolla. Ja ne hyvät miehet jotka arvostaa, löytyy helpommin!

Terkkuja vaan kaikille tatskoista ja lävistyksistä tykkääville! 

Taitaa olla just päinvastoin LOL

Vierailija
127/136 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No varmastikaan en jatkaisi deittailua, koska tatskat ja lävärit itselleni totaalinen turn off, mutta en nyt asiaa kyllä noin esiin toisi, vaan kahvit joisin ja jonkun aikaa turinoisin ja toivottaisin sen jälkeen hyvää jatkoa.

Juuri näin. Yrittäisin olla myös avoin, mutta itsellekin erityisesti sellainen nenä "sonnin" rengas aikan turn off, enkä tatuoinneistakaan oikein tykkää. 

Sokkotreffeillähän noin voisi käydä, tosin kaverit ei puolin toisin sitten ihan ajan tasalla jos tällaisen parin tekee.

Vierailija
128/136 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En loukkaantuisi, parempi juttu ei jatku eikä olla enää yhteydessä. 

Vierailija
129/136 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarskat naisella, läväri ja siniset hiukset, EI KIITOS!

Huhhuhh hyhhuh🤮🤮🤮

Vierailija
130/136 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En loukkaantuisi, parempi juttu ei jatku eikä olla enää yhteydessä. 

jättäisit yhden möläytyksen takia miehen

Vierailija
131/136 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisin miestä idioottina, ettei ole saanut tuotua tätä asiaa ilmi esim. deitti-ilmoituksessa.

Vierailija
132/136 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen nainen, enkä pidä tatuoinneista ja lävistyksistä. Olisi kiva, jos sellaiset näkyisi jo kuvissa, jos ovat näkyvillä paikoilla. En oikein voisi kuvitella, että viehättyisin miehestä, jolla olisi esim. naamassa lävistyksiä ja tatuointeja näkyvästi. Ei vaan olisi minun tyyppiäni. Ehkä joku piilossa vaatteiden alla oleva tatuointi menisi - en minä sitäkään arvostaisi, mutten ehkä heti laittaisi miestä hylkyyn sen takia, varsinkin jos on joku mielestäni hyvällä maulla tehty tatuointi. 
Kaikilla on tietysti omat mieltymyksensä, ja toki tatuoinneista ja lävistyksistä pitävät saa niistä tykätä - monilla ystävillänikin on näitä, muttei minun tai kenenkään muunkaan tarvitse niistä väkisin viehättyä. 

Vierailija
133/136 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hölmö, nuohan antaa helpoimmin. 10 sidukkaa niin on varma saanti.

Vierailija
134/136 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin vähän hämmentynyt jos tavalliset korvakorut olisi jollekin liikaa lävistyksiä. Eikä tatuointeja ole ollenkaan. Ymmärtäisin paremmin jos toteaisi että en ole riittävän kaunis tai puhun typeriä.

Vierailija
135/136 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyi helve  pilaantunutta vähäjärkistä lihaa. ei normaaleille

Vierailija
136/136 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosiaan, olisin iloinen että ns. väistin luodin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän